Het zal toch niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:00 schreef BobbyB het volgende:
Strandrove blijft wel onder ieder account consequent met z'n achterlijke gedrag.
Dit zeg jij ook alleen maar omdat jij zelf zo'n beestje thuis hebt. Royal fagnessquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:25 schreef Mozy het volgende:
Wat mij wel is opgevallen is dat nu het aantal kloons van PV zich ophoopt zijn achterlijkheid begint toe te nemen. Alsof elke kloon wat van zijn IQs afsnoept.
Goeie reis, tot vanavond.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:29 schreef secondewijzer het volgende:
Het zit er weer op voor vandaag.
Veel plezier verder.
Ik denk dat menig user zich wel in Mozy's mening kan vinden. En voor zover ik weet zijn Mozy en ik de enige met degoe's.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:26 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dit zeg jij ook alleen maar omdat jij zelf zo'n beestje thuis hebt. Royal fagness.
Ja, dat komt omdat er hier alleen maar meisjes en homo's zitten die tegen mij zijn. Degene die het aanstellerij van jullie vinden vallen volgens jullie onder de categorie 'pedo'.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk dat menig user zich wel in Mozy's mening kan vinden. En voor zover ik weet zijn Mozy en ik de enige met degoe's.
Natuurlijk. Klopt helemaal. Want omdat ik zo'n beestje heb zeg ik dat daarom, en niet omdat je je als een potvis in het algemeen gedraagt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:26 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dit zeg jij ook alleen maar omdat jij zelf zo'n beestje thuis hebt. Royal fagness.
Dus je geeft toe niet in de smaak te vallen bij meisjes?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:30 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat er hier alleen maar meisjes en homo's zitten die tegen mij zijn. Degene die het aanstellerij van jullie vinden vallen volgens jullie onder de categorie 'pedo'.
Leer lezenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus je geeft toe niet in de smaak te vallen bij meisjes?
Ik ben heel erg benieuwd hoe jouw VMBO-brein heeft uitgedoktert dat tegen iemand zijn gelijk staat als vallen op mensen van dezelfde sekse.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:33 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Leer lezen. Degenen die jullie huilie's vinden zijn volgens jou pedo's (lees: mensen die 16 jarige meisjes wel spang vinden). Alle mensen die hier tegen mij keren hebben een afwijking in hun geaardheid.
Je bent het niet eens waard om te bashen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd hoe jouw VMBO-brein heeft uitgedoktert dat tegen iemand zijn gelijk staat als vallen op mensen van dezelfde sekse.
En waarom niet dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:35 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Je bent het niet eens waard om te bashen.
Als ik dat uitleg, zou het alsnog bashen zijn. Ik houd de eer aan mezelf.quote:
Zou ik ook krijgen van onze Greenpeace-aanhangersquote:
Pussy.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:37 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Als ik dat uitleg, zou het alsnog bashen zijn. Ik houd de eer aan mezelf.
Ja. Ik zie het nut er niet van in om iedereen af te kraken omdat ik een diersoort lelijk vind.quote:
Mijn grens is 16 hoor. 15 vind ik gewoon te jong. Care wat jij daarvan vindt, meningen verschillen. En alle mensen die jou niet mogen, heb je aan jezelf te danken. Mongool. Daarnaast ben ik van mening dat je toch niet aantrekkelijk bent, je bent gewoon kankerlelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:33 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Leer lezen. Degenen die jullie huilie's vinden zijn volgens jou pedo's (lees: mensen die 16 jarige meisjes wel spang vinden). Alle mensen die hier tegen mij keren hebben een afwijking in hun geaardheid.
Je komt uit Roffa, dus dat een blanke niet knap is volgens jou verbaast mij niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn grens is 16 hoor. 15 vind ik gewoon te jong. Care wat jij daarvan vindt, meningen verschillen. En alle mensen die jou niet mogen, heb je aan jezelf te danken. Mongool. Daarnaast ben ik van mening dat je toch niet aantrekkelijk bent, je bent gewoon kankerlelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |