Zo vatte ik het ook niet op.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kan me er echt kapot aan ergeren.
[..]
Ik bedoelde het niet zozeer als trap na naar jou toe.
20.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I wish.
Ze is 20, dan mag dat.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heeft de voorkeur ja.
Uitzendkrachtje komt even op MSN melden dat ze 15 min eerder komt zo, kan ze me nog even zien.
Nieuwe prooi gevonden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I wish.
Ze is 20, dan mag dat.
Ja, succes daarmee.quote:
Mijn vroegere buurman belde steeds met 112 om dit te zeggen. Toen is ie met 8 agenten weggehaaldquote:
Komt goed. En wees gerust, ik zal ze niet uit singles vissen. Dat laat ik wel aan een ander over.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:12 schreef Ripley het volgende:
Mijn vroegere buurman belde steeds met 112 om dit te zeggen. Toen is ie met 8 agenten weggehaald
Dat heb ik gemist. Wat moet je doen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:13 schreef Kluts het volgende:
Morgen die eerste presentatie van mijn nieuwe werk. Ik vind het best eng.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komt goed. En wees gerust, ik zal ze niet uit singles vissen. Dat laat ik wel aan een ander over.
Mijn persoonlijkheid is voldoende. Mijn lichaam is een bonus. Mijn geld is de slagroom.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen het geld is voldoende. Daar komen ze als vliegen op stroop af.
Mr. Saint.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komt goed. En wees gerust, ik zal ze niet uit singles vissen. Dat laat ik wel aan een ander over.
[..]net zo matig als "alles goed?" "nee, 2 fout."
Hoeveel jonge collegaatjes hossel jij eigenlijk per week?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat valt dan weer een beetje tegen.
Gewoon zitten en luisteren naar de jaarpresentatie. Maar ik moet ervoor naar een restaurant waar het is, en ik ken nog niemand behalve mijn leidinggevenden daar,dus dan kom je daar zoals een schaap aan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Wat moet je doen?
I wishquote:
Ze moet werken vanavond, volgende week komt ze wel op mijn verjaardag iigquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
Gaan jullie iets doen samen? of komt ze gewoon even langs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |