En ondertussen sparen voor een stapje verder. Ach, je moet sowieso altijd wat te wensen overhouden hequote:Op woensdag 9 februari 2011 16:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Helaas niet, maar ik vind m'n telescoopje van 250 Euro al heel wat, daar ben ik wel weer even zoet mee
Ik maak me niet druk bij vriendschappelijke wedstrijdenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verloren van een boer. Hoe voelt dat nou?
Als een haatdragende jaloerse ex? Nooit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:03 schreef Kreator het volgende:
[..]Fuckerdefuck.
[..]
...op deze pagina nog..
Ruwe bolster, blanke pit. Echt wat voor mijquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk bij vriendschappelijke wedstrijden.
Dat zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk bij vriendschappelijke wedstrijden.
Ik niet, ik hou er wel vanquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:05 schreef Kluts het volgende:
Ik kan me iig echt doodergeren aan studenten die verder geen benul hebben van het leven buiten een HBO/Uni.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:05 schreef Kluts het volgende:
Ik kan me iig echt doodergeren aan studenten die verder geen benul hebben van het leven buiten een HBO/Uni.
Het geld voor Valentijnsdag kan sowieso de spaarpot inquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ondertussen sparen voor een stapje verder. Ach, je moet sowieso altijd wat te wensen overhouden he
Laten we er geen welles/nietes spelletje van maken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
Als een haatdragende jaloerse ex? Nooit.
Do me, do mequote:Op woensdag 9 februari 2011 16:05 schreef Ripley het volgende:
Jeetje krea, wat ben jij een haatdragende jaloerse ex die er nog steeds niet overheen is, die aan het grondtrappen is.
Mits vrouwelijk en goed uiterlijkquote:
Ik niet. Ik kan me er echt kapot aan ergeren.quote:
Ik bedoelde het niet zozeer als trap na naar jou toe.quote:
Ik doe mijn best. Als dat gewenst is, wie ben ik dan om daar niet aan te voldoen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:05 schreef Ripley het volgende:
Jeetje krea, wat ben jij een haatdragende jaloerse ex die er nog steeds niet overheen is, die aan het grondtrappen is.
Wat jij wilt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laten we er geen welles/nietes spelletje van maken.
Wel.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het geld voor Valentijnsdag kan sowieso de spaarpot in
Dat heeft de voorkeur jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mits vrouwelijk en goed uiterlijk
Goed bezig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:08 schreef HeatWave het volgende:
Uitzendkrachtje komt even op MSN melden dat ze 15 min eerder komt zo, kan ze me nog even zien.
Oh my fuckin'god. Als jullie bellen, doen jullie dan ook dat "no YOU hang up!" spelletje?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heeft de voorkeur ja.
Uitzendkrachtje komt even op MSN melden dat ze 15 min eerder komt zo, kan ze me nog even zien.
I wishquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh my fuckin'god. Als jullie bellen, doen jullie dan ook dat "no YOU hang up!" spelletje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |