Dageefooknie, maar probeer dat dan ook te verwerken in je postsquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is me inderdaad duidelijk dat ik daar geen benul van hebIk neem ook maar aan wat mijn leraar mij leert, daar is hij immers leraar voor.
Ja Sam. Geloof wat je wilt, maar je komt soms echt op mij over als een meid die weliswaar intelligent is, maar streetwise ben je totaal niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is me inderdaad duidelijk dat ik daar geen benul van hebIk neem ook maar aan wat mijn leraar mij leert, daar is hij immers leraar voor.
Waar je vervolgens eerst een megadik dossier over aan moet leggen wat je met geluk minstens een jaar kost.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze niks meer doet dan is het werkverzuim, dus rechtmatig ontslag.
[..]
Tuurlijk zijn die representatiever, maar dat neemt niet weg dat de wet de wet is.
Het kost gewoon tijd. Je moet een dossier opbouwen. Dan is alles mogelijk en niet zo heel moeilijk, maar het kost je wel maanden. En dan nog sta je zwak bij een rechter.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:57 schreef MissMSX het volgende:
Niermand hier zegt ook dat het onmogelijk is een werknemer te ontslaan, maar makkelijk is het absoluut niet.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:58 schreef MissMSX het volgende:
een megadik dossier over aan moet leggen wat je met geluk minstens een jaar kost.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:58 schreef Kreator het volgende:
Het kost gewoon tijd. Je moet een dossier opbouwen.
Ik bedoel het niet neerbuigend hoor. Ik ben ook niet streetwise.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja Sam. Geloof wat je wilt, maar je komt soms echt op mij over als een meid die weliswaar intelligent is, maar streetwise ben je totaal niet.
Zijn we het nou weer eens?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dageefooknie, maar probeer dat dan ook te verwerken in je posts.
En ik heb niet gestudeerd. En toch geloof ik dat ik op een hoop vlakken een stuk wijzer ben omdat ik dingen aan de hand van ervaring beoordeel en niet op wat me voorgekauwd is. Dingen zijn niet zwart wit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet neerbuigend hoor. Ik ben ook niet streetwise.
Zeg je nu dat ik moet nuanceren?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dageefooknie, maar probeer dat dan ook te verwerken in je posts.
I know.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik heb niet gestudeerd. En toch geloof ik dat ik op een hoop vlakken een stuk wijzer ben omdat ik dingen aan de hand van ervaring beoordeel en niet op wat me voorgekauwd is. Dingen zijn niet zwart wit.
Ik ook. Maar als ik het zeg ben ik de haatdragende jaloerse ex die er nog steeds niet overheen is, die aan het grondtrappen is.quote:
quote:
Nee sorry, ik heb Krea alquote:
Ach, van mij hoeft het niet, maar het zou het wat makkelijker kunnen makenquote:
Wat kinderachtig. Ik heb je nooit zo geportretteerd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook. Maar als ik het zeg ben ik de haatdragende jaloerse ex die er nog steeds niet overheen is, die aan het grondtrappen is.. wat een hel, ik zeg het je.
Ben je dat niet dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook. Maar als ik het zeg ben ik de haatdragende jaloerse ex die er nog steeds niet overheen is, die aan het grondtrappen is.. wat een hel, ik zeg het je.
Een wijs man zei ooit:quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
Ik bedoel het niet neerbuigend hoor. Ik ben ook niet streetwise.
Niet persé nuanceren, maar wellicht wat meer open een discussie gaan door jezelf niet als een expert op een gebied te profileren. Kun je namelijk bijna alleen maar mee op je bek gaan.quote:
Verloren van een boer. Hoe voelt dat nou?quote:
Helaas niet, maar ik vind m'n telescoopje van 250 Euro al heel wat, daar ben ik wel weer even zoet meequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zijn er geen sterrenkijkclubs in de buurt? Samen de kosten delen enzo?
quote:
...op deze pagina nog.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
Wat kinderachtig. Ik heb je nooit zo geportretteerd.
Ik zag zonquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit:
In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |