klopt was niet super veel nieuws, maar als je alle bronnen erop na gaat nu is er wel degelijk het een en ander aan de hand !quote:Op maandag 14 februari 2011 14:16 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ook AJE zojuist live vermeld niets interessants.
Wil je best geloven hoor maar ik vind alleen twitterberichten en andere onbetrouwbare bronnen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:16 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
klopt was niet super veel nieuws, maar als je alle bronnen erop na gaat nu is er wel degelijk het een en ander aan de hand !
Hoe wil jij aan betrouwbare bronnen komen in een land dat geen betrouwbare bronnen toestaat?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Wil je best geloven hoor maar ik vind alleen twitterberichten en andere onbetrouwbare bronnen.
Maar het zal wel.
KhDoc Shirzan Iraniquote:Op maandag 14 februari 2011 14:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Wil je best geloven hoor maar ik vind alleen twitterberichten en andere onbetrouwbare bronnen.
Maar het zal wel.
Ik zou wachten tot een van de grote media-organisaties het nieuws bevestigen, zoals ze dat eerder in 2009 deden.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:18 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Hoe wil jij aan betrouwbare bronnen komen in een land dat geen betrouwbare bronnen toestaat?
je kan niet elke twitteraar blindelings betrouwbaar noemen , maar er zitten wel degelijk redelijk betrouwbare tussen ...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Maar het zal wel.
juist!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:20 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
KhDoc Shirzan Irani
v @JShahryar: #Iran: Clashes reported from Shiraz sec forces beating protesters after ltg them assemble peacefully #IranElection @bbcnews
Als je genoeg van dit soort berichten krijgt, steeds anders geformuleerd en onafhankelijk van elkaar neemt de betrouwbaarheid trouwens toe.
Hier een heel stuk over hoe die bronnen te gebruiken als je t boeiend vindt.
http://onlinejournalismbl(...)ontent-context-code/
Klopt, en ik hanteer nu hetzelfde principe, weet ik hoeveel geruchten filter ik er al tussenuit, omdat ze gewoon niet betrouwbaar genoeg zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:20 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik zou wachten tot een van de grote media-organisaties het nieuws bevestigen, zoals ze dat eerder in 2009 deden.
Tijdens de Egypte-protesten waren jij en RvdLaak juist erg goed in het vergaren en verifiėren van berichten.
In 2009, door de verkiezingen, was er veel media aanwezig. Nu niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:20 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ik zou wachten tot een van de grote media-organisaties het nieuws bevestigen, zoals ze dat eerder in 2009 deden.
Gelukkig denkt de rest van de media hier anders over. Berichten worden niet eens bevestigd door foto's, filmpjes zoals dat wel gebeurde tijdens de Egypte-revolutie.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:20 schreef raistlin6 het volgende:
Als je genoeg van dit soort berichten krijgt, steeds anders geformuleerd en onafhankelijk van elkaar neemt de betrouwbaarheid trouwens toe.
Ja, daar kan het ook aan liggen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
In 2009, door de verkiezingen, was er veel media aanwezig. Nu niet.
filmpjes over die bike's komen er wel langzaamaan doorheen ( okaj , geen beelden van de traangas geruchten etc . maar goed ..) toevoeging n.a.v. zijn reactie over de bike's nee ook niet die beelden dat ze de mensen omver proberen te rijden , maar ik ben benieuwd , ik ben bang dat deze verhalen wel waar kunnen zijn maar indd. eerst wachten tot xtra bronnen en berichten )quote:Op maandag 14 februari 2011 14:23 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Gelukkig denkt de rest van de media hier anders over. Berichten worden niet eens bevestigd door foto's, filmpjes zoals dat wel gebeurde tijdens de Egypte-revolutie.
Precies nu dacht ik. 17:00 Iraanse tijd, 14:30 in Nederland.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:28 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Hoelaat zijn de meeste klaar met werken vandaag?
Omdat men nu nog aanwezig op de straten zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ik hoop wel dat er indd. filmpjes op bambuser komen .. over bahrein staat het al wel vol - met filmpjes- , is er een reden dat dat uit iran minder is ??
ik bedoel de live filmpjes ( rechtstreeks vanaf telefoon,)quote:Op maandag 14 februari 2011 14:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Omdat men nu nog aanwezig op de straten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |