abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92767371
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:16 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ook AJE zojuist live vermeld niets interessants.
klopt was niet super veel nieuws, maar als je alle bronnen erop na gaat nu is er wel degelijk het een en ander aan de hand !
hoezo adhd ?
pi_92767397
Hebben ze veel mensen op debeen?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_92767402
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:16 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

klopt was niet super veel nieuws, maar als je alle bronnen erop na gaat nu is er wel degelijk het een en ander aan de hand !
Wil je best geloven hoor maar ik vind alleen twitterberichten en andere onbetrouwbare bronnen.

Maar het zal wel.
  maandag 14 februari 2011 @ 14:18:42 #254
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_92767439
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Wil je best geloven hoor maar ik vind alleen twitterberichten en andere onbetrouwbare bronnen.

Maar het zal wel.
Hoe wil jij aan betrouwbare bronnen komen in een land dat geen betrouwbare bronnen toestaat?
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  maandag 14 februari 2011 @ 14:20:35 #255
69315 raistlin6
pi_92767512
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Maar het zal wel.
KhDoc Shirzan Irani
v @JShahryar: #Iran: Clashes reported from Shiraz sec forces beating protesters after ltg them assemble peacefully #IranElection @bbcnews

Als je genoeg van dit soort berichten krijgt, steeds anders geformuleerd en onafhankelijk van elkaar neemt de betrouwbaarheid trouwens toe.
Hier een heel stuk over hoe die bronnen te gebruiken als je t boeiend vindt.
http://onlinejournalismbl(...)ontent-context-code/
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_92767513
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:18 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Hoe wil jij aan betrouwbare bronnen komen in een land dat geen betrouwbare bronnen toestaat?
Ik zou wachten tot een van de grote media-organisaties het nieuws bevestigen, zoals ze dat eerder in 2009 deden.

Tijdens de Egypte-protesten waren jij en RvdLaak juist erg goed in het vergaren en verifiėren van berichten.
pi_92767523
quote:

[..]

Maar het zal wel.
je kan niet elke twitteraar blindelings betrouwbaar noemen , maar er zitten wel degelijk redelijk betrouwbare tussen ...
en indd. wat raistlin zegt , we zullen het even met dit moeten doen ..
maar alle tweets bij elkaar kan je best de onbetrouwbare eruit vissen en constateren wat er wel of niet waar zou kunnen zijn ...
hoezo adhd ?
pi_92767561
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:20 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

KhDoc Shirzan Irani
v @JShahryar: #Iran: Clashes reported from Shiraz sec forces beating protesters after ltg them assemble peacefully #IranElection @bbcnews

Als je genoeg van dit soort berichten krijgt, steeds anders geformuleerd en onafhankelijk van elkaar neemt de betrouwbaarheid trouwens toe.
Hier een heel stuk over hoe die bronnen te gebruiken als je t boeiend vindt.
http://onlinejournalismbl(...)ontent-context-code/
juist! ^O^
hoezo adhd ?
  maandag 14 februari 2011 @ 14:22:30 #259
69315 raistlin6
pi_92767587
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:20 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Ik zou wachten tot een van de grote media-organisaties het nieuws bevestigen, zoals ze dat eerder in 2009 deden.

Tijdens de Egypte-protesten waren jij en RvdLaak juist erg goed in het vergaren en verifiėren van berichten.
Klopt, en ik hanteer nu hetzelfde principe, weet ik hoeveel geruchten filter ik er al tussenuit, omdat ze gewoon niet betrouwbaar genoeg zijn.
  maandag 14 februari 2011 @ 14:22:41 #260
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_92767595
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:20 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
In 2009, door de verkiezingen, was er veel media aanwezig. Nu niet.
pi_92767628
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:20 schreef raistlin6 het volgende:

Gelukkig denkt de rest van de media hier anders over. Berichten worden niet eens bevestigd door foto's, filmpjes zoals dat wel gebeurde tijdens de Egypte-revolutie.
pi_92767660
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:22 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

In 2009, door de verkiezingen, was er veel media aanwezig. Nu niet.
Ja, daar kan het ook aan liggen.
  maandag 14 februari 2011 @ 14:24:40 #263
69315 raistlin6
pi_92767683
persianyouth Free Iran
BARDIA epersianradio: THE THUGS ON MOTORBIKES ARE RIDING ON SIDE WALKS AND ARE BEATING PPL THEY HV CREATED HAVOC #iranelection

Zoiets als dit bijvoorbeeld geloof ik best, maar is te opruiend en kan ik daarom niet als betrouwbaar nemen.
Als superveel mensen over hetzelfde berichten onafhankelijk van elkaar, kun je dat best als bevestigd zien. Ik durf mijn hand wel in t vuur te steken voor wat ik tot nu toe heb gepost.
pi_92767705
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:23 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Gelukkig denkt de rest van de media hier anders over. Berichten worden niet eens bevestigd door foto's, filmpjes zoals dat wel gebeurde tijdens de Egypte-revolutie.
filmpjes over die bike's komen er wel langzaamaan doorheen ( okaj , geen beelden van de traangas geruchten etc . maar goed ..) toevoeging n.a.v. zijn reactie over de bike's nee ook niet die beelden dat ze de mensen omver proberen te rijden , maar ik ben benieuwd , ik ben bang dat deze verhalen wel waar kunnen zijn maar indd. eerst wachten tot xtra bronnen en berichten )
hoezo adhd ?
  maandag 14 februari 2011 @ 14:25:35 #265
174018 AryaMehr
By any means necessary
  maandag 14 februari 2011 @ 14:26:52 #266
69315 raistlin6
pi_92767761
iran88 Iran88
Small plain cloths attacks on silent protesters (w/ paintballs) - Peyke Iran #25Bahman #IranElection

abu_xales abu xales
AlJazeera English report Basijis approaching Enghelab in big numbers /@behzad77 @MikVerbrugge #iranelection #25Bahman

IranianWoman Sheema Kalbasi
by henkbuutkamp
http://tinyurl.com/4md7nqp #Iran forces & tear gas in the streets near Enghelab sqr. #feb14 #25bahman #iranelection

freedommesenger Freedom Messenger
Around 10 protesters has been arrest around Enghelab sqr #iranelection
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
»
khazelton
khazelton khazelton
v @FELDart v @Sonja_Jo: #IranElection V @StopAhmadi: Basij on motorbikes heading to the protests (video) #Iran #25bahman

Dit is 1 print screen op dit moment, dan mag je echt wel stellen dat er iets gebeurt. Alles bij elkaar genomen is wat nu als nieuws is gepost gewoon betrouwbaar.
  maandag 14 februari 2011 @ 14:28:17 #267
69315 raistlin6
pi_92767813
En hier nog om mijn punt te onderstrepen en dan is t wel genoeg :D
khaze1 Keith Hazelton
v @persianyouth caller epersianradio: protest in SHIRAZ is becoming big, forces have attacked ppl around uni of Shiraz #iranelection

CenteredPols Centered Politics
RT @france7776: RT @omidhabibinia: Reports: Heavy Clashes at Vanak SQ, Some Protesters Arrested. #25Bahman #Iranelection #Tehran #Neda
pi_92767823
Hoelaat zijn de meeste klaar met werken vandaag?
  maandag 14 februari 2011 @ 14:29:48 #269
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_92767880
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:28 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Hoelaat zijn de meeste klaar met werken vandaag?
Precies nu dacht ik. 17:00 Iraanse tijd, 14:30 in Nederland.
pi_92767882
ik hoop wel dat er indd. filmpjes op bambuser komen .. over bahrein staat het al wel vol - met filmpjes- , is er een reden dat dat uit iran minder is ??
hoezo adhd ?
  maandag 14 februari 2011 @ 14:29:55 #271
69315 raistlin6
pi_92767891
CNN verslaggever onderstreept mijn punt. *O*

fahimn Fahim
RT @sayahcnn: Tehran witness - Tear gas disperses crowds at Vali Asr Intersection #iran #cnn #25bahman #IranElection
  maandag 14 februari 2011 @ 14:31:13 #272
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_92767935
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ik hoop wel dat er indd. filmpjes op bambuser komen .. over bahrein staat het al wel vol - met filmpjes- , is er een reden dat dat uit iran minder is ??
Omdat men nu nog aanwezig op de straten zijn.
  maandag 14 februari 2011 @ 14:31:55 #273
69315 raistlin6
pi_92767960
PersianLiberty Persian Liberty
by mareklipinski
Reports from Tehran: military is helping protestors for the 1st time in 32 years!! #25bahman #iran #iranelection

En zoiets als dit geloof ik dus niet, ook al zou het wel heel mooi zijn.
pi_92768027
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:31 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Omdat men nu nog aanwezig op de straten zijn.
ik bedoel de live filmpjes ( rechtstreeks vanaf telefoon,)
dus hoef je niet achter pc om up te loaden ..
maar miss. is daar niet zoveel online ( dus met internet) telefoonverkeer .. weet ik niet , vandaar mijn vraag ...

|:( edit .. maar er is al bekend dat bijna het hele telefoonverkeer plat ligt , wie weet dat ook de reden ....
hoezo adhd ?
  maandag 14 februari 2011 @ 14:34:44 #275
69315 raistlin6
pi_92768081
Ik moet er nu vandoor hoe kut ik t ook vind. Tot later.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')