abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 februari 2011 @ 13:39:03 #226
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_92765831
Oke ik ga proberen er een fp-bericht over te maken.
Feedback uiteraard gewenst zo meteen bij zaken die niet kloppen.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_92766237
Het wachten is op onderstaande eer ik iets zomaar aanneem. :Y

Ben wel benieuwd in hoeverre de regering daar net zo behouden reageert als in Egypte :? want belangrijk is natuurlijk of het leger achter de huidige leiding blijft staan. :Y In China had men geen pardon en doodde men de eigen burgers door geen troepen uit de regio te sturen om de opstand neer te slaan maar troepen te sturen die ver van buiten Peking kwamen waardoor die makkelijker te brainwashen waren en de opstandelingen als vijandige elementen kon neerzetten. }:| :%
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_92766243
MMehran Police attacked people in Enqelab square. #25Bahman

brit_newsman RT @behzad77: madyar Just a few min ago people got beaten in Enqelab sq. by security bikers #iranelection #25Bahman

( de security bike's van het verhaal in mn laatste quote ?)
hoezo adhd ?
  maandag 14 februari 2011 @ 13:50:32 #229
69315 raistlin6
pi_92766283
Protesten in Teheran begonnen
In Iran zijn vandaag demonstraties tegen het bewind van Ali Khamenei, hoogste leider in Iran sinds 1989, en president Mahmoud Ahmadinejad van start gegaan. De protesten zijn georganiseerd door de Green Movement, de oppositie in Iran.

De demonstraties zijn verboden door de regering, maar massaal uitgerukte veiligheidsagenten van het regime zouden de opdracht hebben gekregen geen geweld tegen de demonstranten te gebruiken. Naar verluidt zouden er ongeveer vierduizend demonstranten in Teheran lopen, maar de aantallen lopen nog op.

De demonstranten roepen leuzen als: "Dood aan Khamenei", en er gaan berichten dat er traangas is ingezet tegen de demonstranten. Ook zijn er onbevestigde berichten van gevechten op verschillende plekken in de stad. Alle oppositieleiders hebben een huisarrest opgelegd gekregen en hun huizen worden bewaakt.

Sites van de overheid, maar ook van de oppositie, zijn platgelegd. Het internet is traag en sms-diensten zouden niet meer beschikbaar zijn. Zondag blokkeerde het Iraanse regime het woord Bahman al op Twitter. Bahman is de naam van deze maand, waarop veel Iraniërs informatie zoeken over de protesten. De huidige meestgebruikte zoekterm voor informatie is #IranElection.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_92766373
shariatmadari RT @Khoshkeledoc: v @Bsalamati: TR @madyar: Clashes on 16 Azar st. and around College bridge! People got beaten #iranelection #25Bahman @bbcnews

gaat niet goed aan de tweetes te zien ;(
hoezo adhd ?
pi_92766395
Karinabarbosa RT @persianyouth: CALLER FROM IRAN --> WE ARE GOING TOWARDS SEDA O SIMA (TV and radio) #iranelection #iran
hoezo adhd ?
pi_92766537
BARDIA epersianradio: I CANT BELIEVE WHAT I'M SEEING, PPL ARE STANDING IN FRONT OF FORCES, NO ON IS CHANITNG #iranelection
pi_92766587
Amywhere RT @DokhtarGol: 1621PM in Somayeh St. security forces clashed with a small group of protestors #iranelection #25Bahman/ RT @madyar

Farani1 RT @onlymehdi: I uploaded a YouTube video -- Iran Tehran 25 bahman Feb 14 Basij Bozorgrahe Hemmat Be ...
So much for minimalism. Here's another video, apparently of Basij duos on their motorbikes heading toward west Tehran and Azadi Square:
hoezo adhd ?
pi_92766643
hoezo adhd ?
  maandag 14 februari 2011 @ 14:02:02 #235
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_92766754
Een betrouwbare twitteraar:

http://twitter.com/GreenQuran
pi_92766766
quote:
Iran Standard Time (IRST), GMT+3:30

4:20 p.m. More reported attacks by security forces: Claims that protesters have been badly beaten in Valiasr Square and along Valiasr Avenue and Rasht Avenue.

On Twitter, @madyar is reporting that 200-300 security forces have gathered in Laleh Park to stop any protesters from gathering there.

4:15 p.m. First reports of violence in Tehran: We're hearing that clashes have occurred between protesters and security forces near 16 Azar Ave and under College Bridge. Protesters have been beaten.

Cell phone service in Enghelab Square and adjacent streets in Tehran has been blocked.

Saham News, the official website of Mehdi Karroubi's National Trust Party, is being hacked, but is putting up a good fight. It's online and off, back and forth.
hoezo adhd ?
  maandag 14 februari 2011 @ 14:06:37 #237
69315 raistlin6
pi_92766943
Update 14.05 uur
Op steeds meer plekken in de hoofdstad worden zware gevechten tussen protestanten en ordetroepen in burger op oude motoren gemeld. Camera's worden vernield en groepen demonstranten hebben aangegeven via Perzische radio dat ze op weg zijn naar het gebouw van de staatstelevisie en -radio. Ook in andere steden in Iran worden nu demonstraties gemeld, onder meer in Shiraz, Tabriz en Isfahan.
pi_92767024
pro-overheid mensen op motoren ipv kamelen. :D
  maandag 14 februari 2011 @ 14:09:16 #239
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_92767040
Hoe is eigenlijk de samenstelling van de demonstranten?
pi_92767063
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:06 schreef raistlin6 het volgende:
Update 14.05 uur
Op steeds meer plekken in de hoofdstad worden zware gevechten tussen protestanten en ordetroepen in burger op oude motoren gemeld. Camera's worden vernield en groepen demonstranten hebben aangegeven via Perzische radio dat ze op weg zijn naar het gebouw van de staatstelevisie en -radio. Ook in andere steden in Iran worden nu demonstraties gemeld, onder meer in Shiraz, Tabriz en Isfahan.
Gebruik je nu serieus alleen maar Twitter-bronnen? Geen enkele grote nieuwszender bericht hier namelijk over. :?
  maandag 14 februari 2011 @ 14:11:18 #241
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_92767120
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:09 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Gebruik je nu serieus alleen maar Twitter-bronnen? Geen enkele grote nieuwszender bericht hier namelijk over. :?
http://english.aljazeera.(...)214102417540886.html
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_92767133
quote:
Iran Standard Time (IRST), GMT+3:30

4:30 p.m. @madyar tweets, "A small gathering of people in Somayeh Ave, Tehran was attacked minutes ago by security forces."

Reports that Mousavi and Rahnavard may have been able to leave their house and are on their way to join protesters in Tehran. Not yet possible to confirm.

According to "Bardia," ePersian radio's reporter on the ground, tear gas has been fired, garbage cans lit on fire, and motorcyclists beating people between Enghelab and Azadi squares. Sounds of protesters can be heard in the background. A caller into ePersian reports that in Shiraz, protesters are near Mollah Sadra and at Shiraz University.
hoezo adhd ?
  maandag 14 februari 2011 @ 14:12:41 #243
69315 raistlin6
pi_92767184
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:09 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Voornamelijk, maar ook France24, AJE, CNN en BBC. Waarom ze het qua grote verslaggeving af laten weten is me een raadsel.
pi_92767203
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 13:59 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

filmpje van die gast op die kraan
Ik zie niet echt wat er gebeurd? :?
  maandag 14 februari 2011 @ 14:14:36 #245
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_92767266
Al-Jazeera nu live.
pi_92767285
quote:
Ja waar spreken ze over deze zogenaamde "zware gevechten" ?
  maandag 14 februari 2011 @ 14:15:33 #247
69315 raistlin6
pi_92767304
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:14 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Nog niet, even geduld, komen ze zo wel mee.
  maandag 14 februari 2011 @ 14:15:36 #248
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_92767307
Lijkt me dat Iran dit wel zag aankomen, ben bang dat dit niet goed gaat aflopen :X
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_92767331
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:14 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:14 schreef AryaMehr het volgende:
Al-Jazeera nu live.
edit nu weer weg ..
hoezo adhd ?
pi_92767334
Ook AJE, zojuist live, vermeld niets interessants.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')