quote:
Het was lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
9 februari was vorig jaar de eerste dag in het zonnetjeBij paps en mams op het enorme dakterras
leer ze lovelyquote:
Dat is niet zo slim.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:55 schreef Panda72 het volgende:
Liefdesstunt eindigt in tragedie
Uitgegeven: 7 februari 2011 18:26
Laatst gewijzigd: 7 februari 2011 18:26
KEULEN - Een Duitse man die een romantisch gebaar naar zijn vrouw wilde maken, heeft dat maandag met de dood moeten bekopen. De Duitse politie maakte melding van de tragedie in Keulen.
© AFP
De 29-jarige had een spandoek gemaakt waarop hij zijn blijdschap over hun tienjarige huwelijk had weergegeven.
Maar toen hij het spandoek aan een viaduct wilde bevestigen, viel hij op de onderliggende autoweg. De man werd overreden door twee auto's.
Succesquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:55 schreef Panda72 het volgende:
KEULEN - Een Duitse man die een romantisch gebaar naar zijn vrouw wilde maken, heeft dat maandag met de dood moeten bekopen. De Duitse politie maakte melding van de tragedie in Keulen.
© AFP
De 29-jarige had een spandoek gemaakt waarop hij zijn blijdschap over hun tienjarige huwelijk had weergegeven.
Maar toen hij het spandoek aan een viaduct wilde bevestigen, viel hij op de onderliggende autoweg. De man werd overreden door twee auto's.
Beetje dom ook wel eigenlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:55 schreef Panda72 het volgende:
© AFP
* Toekito doet elmo na: LL is een schatje en Elmo is cool!quote:
sinds Elmo in zo'n stomme seksreclame wordt gebruikt vind ik het heeeeel lastig hem daar los van te zienquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
* Toekito doet elmo na: LL is een schatje en Elmo is cool!
Seksreclame?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sinds Elmo in zo'n stomme seksreclame wordt gebruikt vind ik het heeeeel lastig hem daar los van te zien
Ja, zo'n 0906-nummer dingiequote:
Ohee, hoe is het daar dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:00 schreef OA het volgende:
Ik hoor net op de radio dat het alleen in Zeeland bewolkt is... dus hallo vanuit Zeeland...![]()
Och armequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:00 schreef OA het volgende:
Ik hoor net op de radio dat het alleen in Zeeland bewolkt is... dus hallo vanuit Zeeland...![]()
No f-ing way!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zo'n 0906-nummer dingie
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:00 schreef OA het volgende:
Hallo Zeelandquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:00 schreef OA het volgende:
Huh wat?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:02 schreef Toekito het volgende:
Yes mijn nichtje heeft een kast gewonnen door zooi te maken!
En een beetje met hulp van al haar familie/kennissen enzulks
Toch nog wel een beetje frisquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Och armeHier is het echt vet lekker
![]()
Die bestaat al vet lang hoorquote:No f-ing way!Wat een eikels
Maar ik leg de link tussen seks en Elmo niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zo'n 0906-nummer dingie
Woohoo nichtje van Toekquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:02 schreef Toekito het volgende:
Yes mijn nichtje heeft een kast gewonnen door zooi te maken!
En een beetje met hulp van al haar familie/kennissen enzulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |