Mag ik zijn adres om er met baard en jurk op bezoek te gaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:40 schreef Toekito het volgende:
jemig, heb nu een klant aan de lijn die bang is dat de taliban hem komt bezoeken ofzo.
Ik had hem ook pas na de 3de keerquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:39 schreef MPG het volgende:
[..]
'
1 ja en niet zo'n beetje
2 nee
Inderdaad is iedereen anders, maar het komt heus wel op zijn pootjes terecht![]()
En ja, ik weet heus hoe irritant het is... Vliegende start, en uiteindelijk alsnog 6 fucking maanden en <knip, niet publiek
> langer dan de bedoeling was...
al f*cking 45 min om zijn angst weg te nemen. Maar lukt niet erg.quote:
Being paranoid doesn't mean you're not being followedquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:40 schreef Toekito het volgende:
jemig, heb nu een klant aan de lijn die bang is dat de taliban hem komt bezoeken ofzo.
Ach ja, is weer eens wat andersquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
al f*cking 45 min om zijn angst weg te nemen. Maar lukt niet erg.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag ik zijn adres om er met baard en jurk op bezoek te gaan?
Kijken of mijn carnavalspak een beetje overtuigend is![]()
...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Being paranoid doesn't mean you're not being followed
mja ik heb ook al 3 keer afgereden... weliswaar is dat 50 jaar geleden maar goed.. Ik weet dat ik het kan... ik moet alleen wat meer zelfvertrouwen krijgen dat ik het ook echt doequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had hem ook pas na de 3de keer
Werk zequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:44 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar weer eens aan het werk, Bis Later![]()
You can do it girl!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ik heb ook al 3 keer afgereden... weliswaar is dat 50 jaar geleden maar goed.. Ik weet dat ik het kan... ik moet alleen wat meer zelfvertrouwen krijgen dat ik het ook echt doe
Ik weet zeker dat jij dat kan!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ik heb ook al 3 keer afgereden... weliswaar is dat 50 jaar geleden maar goed.. Ik weet dat ik het kan... ik moet alleen wat meer zelfvertrouwen krijgen dat ik het ook echt doe
Sorryquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
dit soort dingen hoef ik dus echt even niet te horen
we bedoelen het liefquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
dit soort dingen hoef ik dus echt even niet te horen
Dat is toch niet normaal zegquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
al f*cking 45 min om zijn angst weg te nemen. Maar lukt niet erg.
Dat sowieso!quote:
Tot later Trevquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:44 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar weer eens aan het werk, Bis Later![]()
die angst vind ik gevaarlijk. Maar kan er weinig aan doen.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |