juist dan moet je vast houdenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben erbij om je handje vast te houden
Behalve als ze je onder stroom zetten, want dan mag je even los
Houd ik Muck wel vastquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb Muck al bij me maar je mag van mij mee![]()
Ach, onkruid en andere plagen vergaan nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ECHT niet neeAnders dan ga je misschien dood en dat wil ik niet
![]()
Aha, vandaar de lunch op het werkquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, tot 3 uur, dus ruim 6 uur op een dag
Hai mopquote:
Ja lekker, al is het wel steeds het zelfde verhaal..quote:
Yup, anders heb ik zo'n honger straksquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, vandaar de lunch op het werk
Zelfs ik kon het, dus jou moet het echt lukkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja lekker, al is het wel steeds het zelfde verhaal..puntjes op de i... alleen die i's blijven maar komen
Dat begrijp ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, anders heb ik zo'n honger straks
Waarom vind ik dat nou zo verdomde bekend klinkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja lekker, al is het wel steeds het zelfde verhaal..puntjes op de i... alleen die i's blijven maar komen
Muck is klein maar zeker niet bang in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Houd ik Muck wel vast![]()
Kan ze vast gebruiken
![]()
Oh dat gezeur -Oquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ja jeetje had jij last van je zelf vertrouwen? of een ongeluk op de snelweg gehad?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom vind ik dat nou zo verdomde bekend klinken???
Komt wel goed mop. Uiteindelijk hebben ze mij ook losgelaten
...
9 februari was vorig jaar de eerste dag in het zonnetjequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb zo een date![]()
Met een bankje![]()
In de zon
'quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ja jeetje had jij last van je zelf vertrouwen? of een ongeluk op de snelweg gehad?
iedereen is weer anders hoor
Ik vind het alleen irritant
Hahahahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:40 schreef Toekito het volgende:
jemig, heb nu een klant aan de lijn die bang is dat de taliban hem komt bezoeken ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |