klinkt indd. nog logischer .quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:18 schreef yavanna het volgende:
[..]
Misschien omdat het met Amanpour is.
ik ben druk heb ff alleen fok aan .. geen streams alleen AJE op tvquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:18 schreef yavanna het volgende:
[..]
Misschien omdat het met Amanpour is.
thnx! ik toch maar ff snel streampje aangeknaldquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:22 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ben er ook pas net, maar 't komt er op neer dat er geschoten is op de demonstranten in 't zuiden. Ik zou je een plaatsnaam geven, maar presstv knalt er nu uit.
Geen idee over aantallen gewonden of doden.
Gaat in ieder geval om de plaats El-Kharga.
Lijkt mij grote onzin gezien de vele (live) berichten, foto's en filmpjes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Er is gewoon niemand die daar ter plaatse het nieuws kan verslaan....Iedereen richt zich op cairo en thats it. Waarschijnlijk wonen daar ook de armere mensen die geen mobiel + internet hebben. Het enige nieuws uit die regio zijn een paar vage berichten.
Denk eerder dat hij op dat moment gewoon vol emotie zat en even zijn gal wilde spuwen, lijkt me ook heel logischquote:
correct 100 gewonden aantal doden onduidelijk mensen erg bangquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:22 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ben er ook pas net, maar 't komt er op neer dat er geschoten is op de demonstranten in 't zuiden. Ik zou je een plaatsnaam geven, maar presstv knalt er nu uit.
Geen idee over aantallen gewonden of doden.
Gaat in ieder geval om de plaats El-Kharga.
100 doden of gewonden sinds gisteren.
Forget it, ik heb een vader van 65 en het enige wat hij van internet afweet zijn de filmpjes va DWDDquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:24 schreef yavanna het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij grote onzin gezien de vele (live) berichten, foto's en filmpjes.
Maar komt het dodental niet van de 'officials' dus dat cijfer zegt helemaal niets. Als de officials al 3 doden zeggen zal het werkelijk nog wel hoger liggen of niet dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:16 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
[..]
is niet helemaal waar , wel dat er weinig nieuws vanuit die regio komt, maar vannacht de eerste tweets en vanochtend en de voormiddag is er hier ook over gesproken .. ik was indd op het dodenaantal aan het wachten want vanochtend waren alleen de aantal gewonden bekend ( kon al niet geloven dat er niemand was gedood ),....
AJE melden wel vanochtend dat zoiezo in heel egypte , maar 20 % internet heeft .........quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:24 schreef yavanna het volgende:
[..]
Lijkt mij grote onzin gezien de vele (live) berichten, foto's en filmpjes.
Beelden van de gewonden van het protest vannacht in El K. Niet fraai.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik ben druk heb ff alleen fok aan .. geen streams alleen AJE op tv
wattan over vannacht ??
( hond moest geknipt woning vol met haren enzo grlmbl )
ik heb dat laatste aantal puur van iemand die het ergens heeft gelezen en hier heeft gepost .... dus kan ik niet veel over zeggen , maar geheid dat er veel gewonden en doden zijn gevallen ( i.i.g. teveel !!)quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar komt het dodental niet van de 'officials' dus dat cijfer zegt helemaal niets. Als de officials al 3 doden zeggen zal het werkelijk nog wel hoger liggen of niet dan?
Precies, hij was net vrij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:24 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij op dat moment gewoon vol emotie zat en even zijn gal wilde spuwen, lijkt me ook heel logisch
Hmm?quote:
en blogged en feeded en gepost en gejournaald zelfs af en toe een beetjequote:Op woensdag 9 februari 2011 16:26 schreef JooB65 het volgende:
The revolution is still being Twitterized, zie ik !
Oh, dan was het mijn eigen dirty mindquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:30 schreef yavanna het volgende:
[..]
Hmm?
Ik bedoelde eigenlijk omdat zij ook Mubarak ed heeft geinterviewt, het regime zal zodoende moeilijker het tegen de anti's kunnen gebruiken daar zij zelf ook een interview met haar gedaan hebben.
Ik zie de relvantie even niet? Ik reageerde nl op het geschreven / er geen berichten zouden zijfoto's/filmpjesn, terwijl die er wel waren en zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:25 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Forget it, ik heb een vader van 65 en het enige wat hij van internet afweet zijn de filmpjes va DWDD
Vergeet niet, heel af en toe kun je er met andere mensen ook eens over praten.... Je moet alleen wel erg lang zoeken tot je iemand hebt die het ook interesseert!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
en blogged en feeded en gepost en gejournaald zelfs af en toe een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |