Lijkt me iemand met een sterk rechtvaardigheidsgevoel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:04 schreef Dance99Vv het volgende:
Toch een ware vrijheidstrijder die Ghonim?
Of hij heeft er nu pas in gevangenschap voor het eerst overnagedachtquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet in dit geval. Ghonim is een intelligente man & wist welk gevaar hij liep voorheen. Maw: als het enkel een voorzorgsmaatregel was, had hij dit al eerder gedaan. Nu verwacht hij dat hij extreem gevaar gaat lopen.
Tenminste, dat is mijn deductie.
Deductie is altijd speculatief, tot het bewezen isquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Of hij heeft er nu pas in gevangenschap voor het eerst overnagedacht
Ik vind jouw uitleg speculatief (net als de mijne overigens)
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:08 schreef Perox het volgende:
[..]
Dusch....
PR stunt. "Kijk ik ben een vrijheids-strijder, ik heb mijn vrouw gemachtigd!"
Goed voorbeeld doet volgen...quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:08 schreef Perox het volgende:
Dusch....
PR stunt. "Kijk ik ben een vrijheids-strijder, ik heb mijn vrouw gemachtigd!"
Mooie caps weer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:08 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kunnen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:11 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
vrouwen kunnen ook tirannen zijn
Dit meen je niet, ik ben even een paar minuten weg hequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:04 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Mwah weet ik niet, je weet maar nooit wat er gebeurd tenslotte en het is beter om al je zaken op orde te hebben voor het geval dat, en daarnaast geeft het een duidelijk signaal aan het regime.
Ohh Ayman weer
Opgeven zou betekenen dat tussen nu en september heel veel demonstranten gaan verdwijnen. Ik dat veel mensen al een tijdje met dat idee elke dag naar Tahrir gaan of daar blijven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:08 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Lijkt me iemand met een sterk rechtvaardigheidsgevoel.
Hij MOET nu doorgaan, er zijn doden gevallen, Ouders hebben hun kinderen begraven.
Nu opgeven zou betekenen dat die mensen voor niks zijn gestorven.
Moedige man
Thnx.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een full-screen cap:
[ afbeelding ]
Speaking of which... Een berichtje over Ghonim is misschien wel interessantquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
NP, hoewel ik ff geen nieuws post, dan maar op een andere manier bijdragen
Lef heeft ie vast wel:quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:12 schreef Daniel1976 het volgende:
En zou Sillyman daadwerkelijk wat gaan doen om de demonstraties te stoppen?
Gaat het mis, dan zou ik als ik één van hen was wel zo snel mogelijk egypte verlaten ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Opgeven zou betekenen dat tussen nu en september heel veel demonstranten gaan verdwijnen. Ik dat veel mensen al een tijdje met dat idee elke dag naar Tahrir gaan of daar blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |