De boeken bestaan echt hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:52 schreef Seam het volgende:
Ik les geen fictieve boeken maar het klinkt behoorlijk interessant ja, ben erg benieuwd.
haha ik zag het al nadat ik het getypt hadquote:
Zo was het ook overal beschreven, en daarom ga ik het niet kijkenquote:Op zondag 3 april 2011 00:23 schreef Rapaille het volgende:
Iemand hier Chaos en Body of Proof al gezien?
Body of Proof: beetje een kruising tussen een vrouwelijke versie van House en een detective serie Briljante arts maar sociaal onaangepast. Niet heel bijzonder.
Chaos: comedyserie, speelt zich af binnen een afdeling van de CIA. Eerste aflevering was leuk, kan nog groeien.
Ik weet hetquote:Op zondag 3 april 2011 00:35 schreef Mr.Silencer het volgende:
Chaos is al zo goed als geflopt.
CBS zag dit waarschijnlijk al aankomen en dit ook de reden dat ze het op de vrijdag uitzenden.
Nu al geflopt? Lekker vlot, dan. Waarom heeft CBS dan toch groen licht gegeven voor meer dan de pilot?quote:Op zondag 3 april 2011 00:35 schreef Mr.Silencer het volgende:
Chaos is al zo goed als geflopt.
CBS zag dit waarschijnlijk al aankomen en dit ook de reden dat ze het op de vrijdag uitzenden.
I know. Maar zo heb ik o.a. zelf een mooi overzicht van wat ik allemaal nog moet kijken in April. Anders ga ik dat vergeten.quote:Op zondag 3 april 2011 13:46 schreef Tegan het volgende:
De helft is reality en L&O: LA is niet nieuw.
I'll give it a tryquote:Op maandag 4 april 2011 20:11 schreef Tegan het volgende:
Als je met moeite door de aflevering heen komt is het opzich wel grappig, en leuk einde. Maar ik mis de echte harde actie van een spy serie, dat is erg jammer.
[ afbeelding ].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |