quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:26 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
1e artiesten zijn rond: het Goede doel komt optreden als ik mag presenteren:
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf?quote:
Kut!quote:
Komt toch nog wel online joh, ging wel, maar hij liep te fokken. hij liet me mijn lijstje niet afwerken van artiesten haha. Maar ja dat hoort er allemaal bij ;-)quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut!Ik kon niet meer slapen en ben net een kwartiertje geleden opgestaan. Verdomd vroeg voor mijn doen, maar te laat voor jouw show.
Hoe ging het?
Sinds wanneer deze usernaam?quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:58 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Cerror leeft ook weer hoor
Sinds hij een vaste bezoeker van de darkroom is geworden!quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:45 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Sinds ik dj ben bij onz radio
quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Sinds hij een vaste bezoeker van de darkroom is geworden!
Gastquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:46 schreef Beach het volgende:
Toen ik je hoorde ben ik meteen gaan fappen.
Tof! Waar is het Mark in the Dark topic?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Mark in the Dark is ook weer terug
http://deheerontwaakt.var(...)11517e3819d1c9d6ac39quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:45 schreef Dhaha het volgende:
Paul, waarom zag ik dit topic niet eerder, dit is legendarisch, Paul op Radio 2. Is hier een opname van?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:56 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
http://tinyurl.com/6gjwqot
Maar dit zijn mijn nieuwe concurrentenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
\
[..]
![]()
![]()
net geluisterd
![]()
![]()
paul op den echten radio
![]()
![]()
Jij bent soberso leukerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:00 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Maar dit zijn mijn nieuwe concurrenten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ZULLEN WE ZE KAPOT GAAN FOTOSOEPEN ENZO!
Krijg ik een valentijnskaartquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij bent soberso leuker![]()
![]()
en ik kan dat niet![]()
die krijg je vast ook al bultenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:03 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Krijg ik een valentijnskaart?
Buiten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die krijg je vast ook al bulten![]()
en weet niet waar ik hem heen moet sturen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:32 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
ok ontopic nu jongens, wie helpt me nou om te winnen
Dat weet dus niemand, volgens mij kiest de redactie van radio 2quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:51 schreef ToT het volgende:
Maar hoe & waar kunnen we je ook al weer steunen?
Vanwaar dan je oproep?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:53 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Dat weet dus niemand, volgens mij kiest de redactie van radio 2
en?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:49 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
http://twitter.com/paulinthedark/status/35998605521195008
POTDOMME IK MOET TOCH IETSquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanwaar dan je oproep?______________!
Nee alleen voor Jan de Hoop en die andere van RTL4quote:
Doet Jan serieus mee? Hij blijft toch wel het journaal doen he?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:56 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Nee alleen voor Jan de Hoop en die andere van RTL4![]()
Echt stom dat zij meedoen, maar ik ben toch beter
http://deheerontwaakt.var(...)2296fa0311cf86ee7b5fquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet Jan serieus mee? Hij blijft toch wel het journaal doen he?
ik weet het, ik dacht het wordt tijd voor vernieuwing enzo weet je wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is peentjes zweten of 7 kleuren bagger (of stront) schijten!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:27 schreef opastokvis het volgende:
[..]
ik weet het, ik dacht het wordt tijd voor vernieuwing enzo weet je wel.
speciaal voor paul in the dark heb ik deze geniale uitdrukking gegenereerd.
zo ben ik nu ook wel weer.
Boeiend, als ik niet haal dan niet hoor, gewoon een beetje schoppen op twitterquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:11 schreef opastokvis het volgende:
trouwens om nu te zeggen dat sander zuigt en jij beter bent gaat je niet echt helpen ben ik bang.
ja precies, het is toch maar voor één dag toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:23 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Boeiend, als ik niet haal dan niet hoor, gewoon een beetje schoppen op twitter
Ja true, heb je gelijk inquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:27 schreef opastokvis het volgende:
[..]
ja precies, het is toch maar voor één dag toch?
hij had je wel even met je 'artiestennaam' hè.![]()
daar had je zo'n mooi verhaal van kunnen maken man, dat je vroeger altijd in nachtclubs van je oom mocht draaien vanaf je twaalfde enzo.
waar was je grote duim?
nee ik praat niet op de radio. alsjeblieft zeg. die mensen die er op komen ook altijd: dom giechelen, stilvallen, je weet wel. bel dan gewoon niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:34 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ja true, heb je gelijk in![]()
, maarja praat jij maar eens op de nationale radio met zo'n doorgewinterde Sander de Heer
Gewoon doen, en gewoon doorzeuren, ik blijf ook zeuren op fok totdat ze me blauw makenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:01 schreef opastokvis het volgende:
hoe de hek krijg je trouwens al die figuren bij elkaar?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij vroeg niet wat je VERLANGT, maar wat je serieuze VERWACHTING is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |