ik weet het, ik dacht het wordt tijd voor vernieuwing enzo weet je wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is peentjes zweten of 7 kleuren bagger (of stront) schijten!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:27 schreef opastokvis het volgende:
[..]
ik weet het, ik dacht het wordt tijd voor vernieuwing enzo weet je wel.
speciaal voor paul in the dark heb ik deze geniale uitdrukking gegenereerd.
zo ben ik nu ook wel weer.
Boeiend, als ik niet haal dan niet hoor, gewoon een beetje schoppen op twitterquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:11 schreef opastokvis het volgende:
trouwens om nu te zeggen dat sander zuigt en jij beter bent gaat je niet echt helpen ben ik bang.
ja precies, het is toch maar voor één dag toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:23 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Boeiend, als ik niet haal dan niet hoor, gewoon een beetje schoppen op twitter
Ja true, heb je gelijk inquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:27 schreef opastokvis het volgende:
[..]
ja precies, het is toch maar voor één dag toch?
hij had je wel even met je 'artiestennaam' hè.![]()
daar had je zo'n mooi verhaal van kunnen maken man, dat je vroeger altijd in nachtclubs van je oom mocht draaien vanaf je twaalfde enzo.
waar was je grote duim?
nee ik praat niet op de radio. alsjeblieft zeg. die mensen die er op komen ook altijd: dom giechelen, stilvallen, je weet wel. bel dan gewoon niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:34 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ja true, heb je gelijk in![]()
, maarja praat jij maar eens op de nationale radio met zo'n doorgewinterde Sander de Heer
Gewoon doen, en gewoon doorzeuren, ik blijf ook zeuren op fok totdat ze me blauw makenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:01 schreef opastokvis het volgende:
hoe de hek krijg je trouwens al die figuren bij elkaar?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij vroeg niet wat je VERLANGT, maar wat je serieuze VERWACHTING is!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |