sorry, ik heb alle hoon en spot verdiend.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen excuus.
prioriteiten stellen jongen
Goed punt wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen excuus.
prioriteiten stellen jongen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar ben ik wel aan toe ja.
En nee, het wakker liggen is niet van te veel koffie.
oude huizen he..quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:15 schreef Toekito het volgende:
ik zet de tv net aan, springt die op Ned 1. Weet niet wat voor spook daar zit maar nu is mijn tv stuk..........
Dat is het ook nietquote:
gelukkigquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Dat was welkome afleiding.
mijn scherm knipperdequote:Op woensdag 9 februari 2011 10:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar denk dat het Cory Konings is.
Ik gok dat iemand hier iets zegt over een knipperend scherm... Mijn scherm is spontaan doorgebrand, dus ik typ dit blindquote:
iemand nog een oostblokhuurmoordenaar in de aanbieding om dit probleem bij de oorzaak aan te pakken?quote:
Een paar deuren verder staat een pand waar Tsjechen wonenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iemand nog een oostblokhuurmoordenaar in de aanbieding om dit probleem bij de oorzaak aan te pakken?
Geef het adres maar, rekening komt achteraf.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iemand nog een oostblokhuurmoordenaar in de aanbieding om dit probleem bij de oorzaak aan te pakken?
media-terrein studio van KoffieMaxquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef het adres maar, rekening komt achteraf.
Ben jij al 65?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
media-terrein studio van KoffieMax
tv gaat automatisch op ned 1 aan. Staat nu op Eurosportquote:
Vooruit dan...quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
tv gaat automatisch op ned 1 aan. Staat nu op Eurosport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |