heb jou hier nog niet gezien om Muck te temmen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:59 schreef Toekito het volgende:
het regent hier...............................Daar moest ik meteen aan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Werkzequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:59 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar weer eens aan het werk, bis later Lui
Maak je daar dan weer zo'n kek filmpje van?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet voor Toek, die moetkrijgen
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Jij kent hem helemaal niet. Anders zou je dit niet zeggenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wist van niks en je bent geen lieverd zoals Marijke!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daaar was ik gisteren. Wie dacht er toen aan mij?![]()
Nou dan
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt geen tieten
en zeker niet van die fascinerende
dat is niet mijn schuld, geloof dat Muck wel 50 x gezegd heb dattie welkom isquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij kent hem helemaal niet. Anders zou je dit niet zeggen.
Manboobs kwekenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nou Fles, je weet wat je te doen staat
dat bedoelde ik eigenlijk maar durfde het niet zo te stellen. Dus dacht laat ik het op lief gooienquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt geen tieten
mweh.. wsl gaat het diner wel lukken.. als er tenminste niet om 17.00 gegeten wordtquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oeps
Maar fijn dat het alsnog geregeld is!
En wat balen van de 12eKoen komt ook alleen 's avonds even buurten, anders doe je dat in elk geval?
Wok! Kortslaper!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt geen tieten
* Barretje80 is ook lief heeft ook tietenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt geen tieten
Morgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nou Fles, je weet wat je te doen staat
Wacht met smart op corresponderende KPD foto'squote:Op woensdag 9 februari 2011 10:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 is ook lief heeft ook tieten
Ik heb wel wat beters te doen ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb jou hier nog niet gezien om Muck te temmen.
MPGquote:
lief en anders gaat Mart lopen en "lenen" Muck en ik zijn autoquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. wsl gaat het diner wel lukken.. als er tenminste niet om 17.00 gegeten wordt
en dan wordt er alcohol gedronken en dan blijf ik ook wel slapen
en.. als iemand Toek en muck op zondag weer terug kan brengen???
(alhoewel, ik ga shoppen in R'dam.. dus afhankelijk van de vertrektijd wil ik ze ook wle weer meenemen)
wanneer moet je naar de tandarts? dan zal ik ook aan jou denkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Fijn zo!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
MPG![]()
kort geslapen weer![]()
maar wel uitgerust![]()
hoest met jou?
Koffie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Fijn zo!
Hier brak. Ik win dit keer met kortslapen. 7 uur voor de wekker erin... 7 uur voor de wekker wakker
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die heb ik niet kunnen maken, liep met een bank op me nek,sorry!quote:
jij wintquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Fijn zo!
Hier brak. Ik win dit keer met kortslapen. 7 uur voor de wekker erin... 7 uur voor de wekker wakker
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
die heb ik niet kunnen maken, liep met een bank op me nek,sorry!
Daar ben ik wel aan toe jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |