* MPG maakt vast koffie en ontbijt...quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Trev
[..]
Ik ben benieuwdZal zo maar eens opstaan enzo
![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:51 schreef Barretje80 het volgende:
gister getankt.. blijk ik geen pasje bijme te hebben
lekker genant!
zo hoort het!quote:vandaag maar even betaald
goed hoor, aan het wakker worden. En met jou enquote:hoest verder?? behalve dat MZ naar de tandarts moet
Nou ja zegquote:ohh.. en ik ben ook nog niet 100% zeker van de noordwijk meet.. moet nog even checken met
ik moet even weten wat de verwachtte tijden zijn, want heb zaterdag een afspraak ( proef foto's maken met de fotograaf ) en zondag ook ( trouwschoenen kopen.. ik twijfel nog over de kleur)maar zaterdag avond kan er nog wel tussendoor!
Hey Barretjequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:51 schreef Barretje80 het volgende:
lekker genant!
vandaag maar even betaald
hoest verder?? behalve dat MZ naar de tandarts moet
ohh.. en ik ben ook nog niet 100% zeker van de noordwijk meet.. moet nog even checken met
ik moet even weten wat de verwachtte tijden zijn, want heb zaterdag een afspraak ( proef foto's maken met de fotograaf ) en zondag ook ( trouwschoenen kopen.. ik twijfel nog over de kleur)maar zaterdag avond kan er nog wel tussendoor!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:51 schreef Barretje80 het volgende:
lekker genant!
ohh.. en ik ben ook nog niet 100% zeker van de noordwijk meet.. moet nog even checken met
Barretjequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:51 schreef Barretje80 het volgende:
lekker genant!
Tandartsquote:
Daaar was ik gisteren. Wie dacht er toen aan mij?quote:
ze moet naar de tandarts hequote:
Ieuw, slappe bakquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:56 schreef OA het volgende:
Normaal zet ik 2 bakken koffie. Nu wilde ik er 3 maken, heb ik maar de hoeveelheid koffie voor 2 koppen gebruikt![]()
ik wist van niks en je bent geen lieverd zoals Marijke!quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daaar was ik gisteren. Wie dacht er toen aan mij?![]()
Nou dan
Nou sorry hoor meneertjequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daaar was ik gisteren. Wie dacht er toen aan mij?![]()
Nou dan
FAAL!quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:56 schreef OA het volgende:
Normaal zet ik 2 bakken koffie. Nu wilde ik er 3 maken, heb ik maar de hoeveelheid koffie voor 2 koppen gebruikt![]()
en als ik al een lieverd ben, wat ben jij dan, een heilige?quote:
Het ziet er nu goed uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Nou niet voor Toek, die moetquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
en als ik al een lieverd ben, wat ben jij dan, een heilige?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |