Idd. Het regime is nog niet klaar voor democratie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:26 schreef yavanna het volgende:
Dit bloed echt niet meer zomaar dood hoor. En met die gedachte ga ik ook maar eens mijn bed opzoeken. Fijne nacht nog allen.![]()
allevanchill Evan Hill
Youth movement negotiators told me tonight that a meeting today between Suleiman and intermediaries went poorly. Protest expansion expected.
quote:she3sha3y @Gemyhood plz check the timeline of @orthotox u will find out some data regarding the New Vally massacre #Egy… (cont) http://deck.ly/~qLLDi
quote:farqua RT @Zeinobia: guys it seems things were so bad in New Vally hundreds were injured and 3 were killed
Hoe langer je wacht deste meer kansen het regime heeft de lont eruit te trekken. Tot nu toe zijn alle pogingen gelukkig niet erg succesvol maar het zijn geen domme mensen waar je mee te maken hebt. En reken maar dat ze expertise vanuit andere landen krijgen aangeboden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet zo ongeduldig. Het gaat boven verwachting. Zonder leiders heb je een organisme dat autonoom reageert op de omgeving. Deze revolutie is een evolutionair proces, dat gaat langzaam.
New Vally is een heel uitgestrekt gebied...quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:39 schreef DeZoektocht het volgende:
Even gezocht naar nieuws over new valley.
Kom alleen dit tegen:
[..]
[..]
Dat hoop ik ook, maar denk ik niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:40 schreef NorthernStar het volgende:
De kansen dat het regime uiteindelijk (met wat cosmetische consessies) blijft zitten is groter en niet kleiner geworden imo. Hopenlijk zit ik er naast.
Geweldig!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Check dit dan. Echt. Het is bijna alsof de Egyptenaren het erom doen: laten we de hele wereld laten zien wat menselijkheid is. Eén voor allen, allen voor één. Het is alsof je naar een film zit te kijken en denkt 'mooi gedaan, maar in werkelijkheid zou niemand dit doen'. Wat zijn we toch cynisch eigenlijk, met z'n allen. Kijk dan, hoe lief we voor elkaar kunnen zijn.
*high
Whahaquote:Bach20 RT @mohamedahmos: FREEDOM LOADING 99% [ Error : Please remove Mubarak and try again ! ] #Jan25 #Egypt #Mubarak #Tahrir
Ik sluit mij helemaal bij je aan. De vaart lijkt er wel een beetje uit te zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Haha nee al een tijdje
Maar verdulle pak die momenten dan denk ik steeds.
"There were also reports of a protest outside the parliament building in the capital. Witnesses said protesters had pitched a tent in front of the building and are likely to stay there." Al Jazeera
Nu pas? Men had het gebouw zelf allang moeten bezetten imo.
Het is makkelijk gezegd weet ik ook wel maar ik hoop echt dat ze dè kans niet al gemist hebben.
Deze post hoort in een topic van eergisteren. Ben je net wakker of zo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik sluit mij helemaal bij je aan. De vaart lijkt er wel een beetje uit te zijn.
They're so lost....quote:teymouranwar Democratic creds?AJE: Egypt VP: Protests must end soon:Omar Suleiman expresses impatience w demos http://aje.me/hk12yo #jan25 #tahrir #egypt half a minute ago via Twitter for BlackBerry®
Wtf heeft Che Guevara hiermee te maken? Egypte is een opstand die vanuit het volk is ontstaan. Che Guevara was een geurrila-strijder die door veel boeren werd gesteund en uiteindelijk een communistisch dictatuur met de gebroeders Fidel heeft geïntroduceerd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:36 schreef boekenplank het volgende:
Petje af voor de anti's, mooi dat er massaal zo geprotesteerd word, maar ze missen een leider in de vorm van zeg maar een Che Guevara?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |