Maar dat is nu ook wel logisch.. maar zie de positieve punten! Het plein is vol, er is (hopelijk) een goed plan in werking om naar het Paleis te komen... Ze houden nog steeds vol!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:49 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Het is diep triest...
En hoe goed ik ook zoek ik kom alleen maar ellende tegen...
OUde beelden die nu pas doorsijpelen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:49 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
zie ik nu alleen maar foute filmpjes ( sorry ik ga ze nu ff niet kijken , wil zo gaan slapen , nie zo zin in dat soort shit nu ) maarre toch allemaal niet van vandaag?? ( heb alleen bij 1 gekeken naar het bijschrift en is vandaag gepost ....??)
okej dan gelukkig! ... lees ik morgen wel ff bij .....ga ik nu maar de hondjes doen en slapen ! laterzzquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:50 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
OUde beelden die nu pas doorsijpelen.
Vandaag was een vreedzame dag volgens mij (voor zover wij weten i.i.g.)
huhquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:53 schreef -jos- het volgende:
ik ben ook pleiten.
http://frontpage.fok.nl/p(...)ieuws-in-egypte.html
EmanHashim Eman Hashim
Ministry of defense is practicing same old rotten game and there's a massacre now in New Valley. They are killing ppl there NOW #jan25
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
huhwas dit dan nu?? waar bedoeld ie dan
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
huhwas dit dan nu??
waar is dat ?? egypte ???quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:56 schreef rakotto het volgende:
Zeinobia Zeinobia
Live ammunition was used in cracking down the protests at New Valley protests spread #Jan25
thnx... maarre was da voor fok up nieuws nuquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:57 schreef Zith het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/New_Valley_Governorate ?
quote:New Valley Governorate (Arabic: محافظة الوادي الجديد Muḥāfaẓat al Wādī al Ğadīd) is one of the governorates of Egypt. It is in the south-west of the country, between the Nile, Sudan and Libya. Its capital is the Kharga Oasis. It is the largest governorate of the country and one of the largest in the African continent.
ja kwam het ook nu net tegen , zat al op google te kijken , ookal niet in de buurt van het tahrir ... WTF !quote:
Er komt erg weinig nieuws uit de Sinaï waar massa's gewapende bedoeïen rondlopen die (onbevestigd) op politie schiet als ze dat leuk vinden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:58 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
thnx... maarre was da voor fok up nieuws nu
okej .. thnx voor de info!quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er komt erg weinig nieuws uit de Sinaï waar massa's gewapende bedoeïen rondlopen die (onbevestigd) op politie schiet als ze dat leuk vinden.
Behalve de grote plaatsen weten we niet veel over de rest van Egypte.
Deze post hoort in een topic van gisteren. Ben je net wakker of zo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:15 schreef NorthernStar het volgende:
Nou keert het momentum zich langzaam,
Die partijen zien hun macht snel verdwijnen. Hun mening is irrelevant.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:20 schreef Dance99Vv het volgende:
De buitenlandse krachten hebben partij voor het regime gekozen..
Tot het regime in z'n laatste stuiptrekkingen nog wat probeert.quote:
Altijd maar weer dat paleis.. Dat paleis lag 10 km verderop dus er was bepaald geen sprake van bestorming. Het werd bewaakt door de Garde en niet door het leger en stond zelfs zonder die bewaking al bekend als 'lastig binnen te komen'quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:15 schreef NorthernStar het volgende:
Hoe langer het duurt.. Men had waarschijnlijk die paleisbestorming van de eerste week nooit moeten afblazen. Mubarak zat in het nauw en zijn positie hing aan een draadje, het leger had net verklaard dat het geen geweld tegen het volk zou gebruiken
Haha nee al een tijdjequote:Op woensdag 9 februari 2011 00:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Deze post hoort in een topic van gisteren. Ben je net wakker of zo?
Dat is ook zo...of ze zouden er niet komen...of er gingen slachtoffers vallen...en daar zitten we ook niet op te wachten...quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Altijd maar weer dat paleis.. Dat paleis lag 10 km verderop dus er was bepaald geen sprake van bestorming. Het werd bewaakt door de Garde en niet door het leger en stond zelfs zonder die bewaking al bekend als 'lastig binnen te komen'
Verder is de opkomst alleen maar weer groter geworden en wordt steeds meer ingewilligd - het momentum is nog steeds aan de goede kant. Ze hebben nu de omgeving van het parlement 'veroverd' en dat lijkt me een veel nuttiger doel.
Naar het paleis trekken is niet verstandig, toen niet en nu niet.
Niet zo ongeduldig. Het gaat boven verwachting. Zonder leiders heb je een organisme dat autonoom reageert op de omgeving. Deze revolutie is een evolutionair proces, dat gaat langzaam.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Maar verdulle pak die momenten dan denk ik steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |