Staat niet bij of t positief isquote:
die fluffeh vergelijking zag ik nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het ging om het I'M SO FLUFFEEEHH of iets dergelijks.
Mijn broer is trouwens ook jarig en dat ben ik ook vergeten, dus niets aan de hand.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Je kan er wel in rijden. Het is maar net welke vergelijking je het meest aantrekkelijk vindt.
Met je broer.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met wie, met Samzz of het feit dat ik het vergeten ben?
Geen enkele, ik heb niets met treinen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Je kan er wel in rijden. Het is maar net welke vergelijking je het meest aantrekkelijk vindt.
Ik ren alleen als ik achterna gezeten word ofzoquote:
Klinkt niet echt positief, wel?quote:
Je weigert te rennen anders?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ren alleen als ik achterna gezeten word ofzo
Zo'n mooie Koploper.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel met Samzz concludeer ik hier uit.quote:
quote:
zo werkt n vrouwenbrein nietquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo werkt n vrouwenbrein nietdie denken "groter.. dus de mijne zijn niet groot genoeg noooeeess
"
Rare gedachtengang heb jij dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel met Samzz concludeer ik hier uit.
Nee hoor, kan prima rennen op hakken. Ik ren alleen als het echt niet anders kan, heeft niet met schoeisel te maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Snap 't wel, gaat lastig met hakken denk ik..
Boob envy?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo werkt n vrouwenbrein nietdie denken "groter.. dus de mijne zijn niet groot genoeg noooeeess
"
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:26 schreef Tally het volgende:
Ik ga maar eens naar bed! Even knuffelen met mijn vrouw!
Slaap lekker mensen!
Ik ben zo blij dat m'n ex zo nooit dacht gelukkig.. Wat een drama had dat geweestquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
"
Eerder met nek en hoofdpijn dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, kan prima rennen op hakken. Ik ren alleen als het echt niet anders kan, heeft niet met schoeisel te maken.
wat heb ik gemistquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:26 schreef Tally het volgende:
Ik ga maar eens naar bed! Even knuffelen met mijn vrouw!
Slaap lekker mensen!
Ik ook. Ken alleen deze stukjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef STING het volgende:
[..]
Heb hem staan. Moet hem nog steeds een keer kijken
Haar mannetje heeft last van z'n hormonen, meer dan zij zelf van de hare, dus dat..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |