Jammerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's van jaren terug. Ik ga niet zoeken
ga ik em googlen, staat dit topic al op 2 bij "funda speeltje"quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's van jaren terug. Ik ga niet zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Hahaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ga ik em googlen, staat dit topic al op 2 bij "funda speeltje"
Mooi, wanneer kom je m brengen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]
Ik kan mij ergere dingen voorstellen
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef MissMSX het volgende:
Je mag mij de schuld gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij kreeg hem er niet uitquote:
Jawel, want t zien staan oid is wat anders dan t uit de stapel vieze was vissenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wed niet met gekkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooi, wanneer kom je m brengen?
Verschillen met GvsE:
- 1 middenpiercing in d'r lip, GvsE heeft er 2 aan de zijkanten
- GvsE heeft blonde plukken/stukken, meise op foto niet
- GvsE is voller dan dat meisje
Dus Tijn, een kratje Hertog jan bitte
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef -Engel- het volgende:
Waar een spelletjesdoos al niet goed voor is
Oke.... ;') ik ben klaar met de doosgrappen.....God, ik ben zo melig dat ik zelfs om die grap moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Eentje maar?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, vind het sowieso niet zo boeiend te weten wat voor speeltje iedereen heeft...
Ik heb er 3quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, vind het sowieso niet zo boeiend te weten wat voor speeltje iedereen heeft...
Uhm op dit moment even niet ..... het ligt nu in de slaapkamer..... in mijn speeltas....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:
BIj jou staat/ligt het gewoon op de salontafel dus
Dat zei je er niet bijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, want t zien staan oid is wat anders dan t uit de stapel vieze was vissen
Had al ge-editquote:
Dan horen wij er al niet meer bij Missyquote:
Dat is minderquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij kreeg hem er niet uit
Tot ik hoorde dat hij mijn haar stuk trok
En rook het nog?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bij
Zaten er nog stukjes op enzo?
Man dat is slecht voor je haarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is minderik kreeg zo'n knoop nooit strak genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |