Sms doe ik toevallig ook heel weinig. Maar dat zijn wel de hosselmediaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Skype doet ze ook niks meer maar gelukkig sms
Je kan ook met mij naar de filmquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar is dat ook echt al gebeurd hier op Fok?
ik ga misschien vrijdag voor het eerst naar een kroeg, dus misschien is het dan niet meer nodig om voor het eerst te zoenen
Tientallen vrouwen vinden dagelijks hun soulmate op FOK!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar is dat ook echt al gebeurd hier op Fok?
ik ga misschien vrijdag voor het eerst naar een kroeg, dus misschien is het dan niet meer nodig om voor het eerst te zoenen
Voor vrouwen is dat ook niet zo moeilijk. Interesse genoeg!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:15 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Tientallen vrouwen vinden dagelijks hun soulmate op FOK!
Good point.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:16 schreef Isambard het volgende:
[..]
Voor vrouwen is dat ook niet zo moeilijk. Interesse genoeg!
Ja en van die wil je een.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:16 schreef Isambard het volgende:
[..]
Voor vrouwen is dat ook niet zo moeilijk. Interesse genoeg!
In wanhopige situaties kan een mens wel eens wat minder kieskeurig wordenquote:
Ja togggquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:14 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Sms doe ik toevallig ook heel weinig. Maar dat zijn wel de hosselmedia
Haal die Hitlersnor dan wegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:22 schreef Het_Fenomeen het volgende:
alle views in mijn fobo zijn mannen
Je bent in de war met het PM-systeem.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:14 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Sms doe ik toevallig ook heel weinig. Maar dat zijn wel de hosselmedia
Wat is daar erg aan? Een soort hyves.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar ff serieus
plaatsen jullie echt foto's?
en zijn jullie dan niet bang dat ze over het gehele net verspreid worden?
Nee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar ff serieus
plaatsen jullie echt foto's?
en zijn jullie dan niet bang dat ze over het gehele net verspreid worden?
Jij lurkte mijn fobo mijlpaal allesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent in de war met het PM-systeem.
Pm-systeem is mijn msn man.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent in de war met het PM-systeem.
oww.. maar ik heb mijn serieuze zaken zoals dat ik nog nooit gezoend heb, hier al gepostquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan? Een soort hyves.
Wel hebben sommige een kloon voor de serieuze zaken zoals R&P
Als je met mij gaat zoenen dat komt het allemaal goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oww.. maar ik heb mijn serieuze zaken zoals dat ik nog nooit gezoend heb, hier al gepost
dus nu kan het niet meer
Dat serieus noemen ik heb ook nooit gezoend.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oww.. maar ik heb mijn serieuze zaken zoals dat ik nog nooit gezoend heb, hier al gepost
dus nu kan het niet meer
Noem namen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Het gaat me wel redelijk af, ik ben nu pas bezig met 5 wonderschone vrouwen te verwennen maar het is best moeilijk om zoveel liefde te geven aan deze vrouwen want eigenlijk verdient 1 vrouw al mijn liefde
Maar er staan toch al foto's van je in je fobo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat sommigen ook doen is PM-en over je foto's. Misschien ook een tip.
ja maar die hebben toch ook namen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:45 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Het zijn geen objecten
Het zijn giften van God
Ja, maar soms gaan mensen daarover dus pm-en, ipv reageren in je fobo. Echte hosselaars doen dat dus blijkbaar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:47 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Maar er staan toch al foto's van je in je fobo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |