hoe bedoel jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef Isambard het volgende:
[..]
Lijkt mij een beetje omslachtige manier
Een uitgang die leidt naar een ingang.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:12 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dat is ook een potentiële uitgang ja
Ook een uitgang die leid naar ongewenste dingen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:12 schreef Isambard het volgende:
[..]
Een uitgang die leidt naar een ingang.
Eerst chickies scoren voordat je chickies kunt scoren, bedoel ik.quote:
Ja, stel je voor dat je zomaar in het echt tegen mensen moet gaan pratenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:13 schreef louwp het volgende:
[..]
Ook een uitgang die leid naar ongewenste dingen.
Eigenlijk doelde ik op rekeningen ed. Maar goed mensen ook idd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:15 schreef Isambard het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je zomaar in het echt tegen mensen moet gaan praten
maar hij wil chicks van ht fobo scoren, kan ik het helpen dat hij eizen steltquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef Isambard het volgende:
[..]
Eerst chickies scoren voordat je chickies kunt scoren, bedoel ik.
Nee, in fobo wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:17 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Zijn er hier geen leuke meisjes die wat aandacht nodig hebben?
buiten ken ik nu welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:18 schreef eucalyptus het volgende:
Eensch met trololo, ga gewoon naar buiten man.
Oké.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:16 schreef cool15 het volgende:
[..]
maar hij wil chicks van ht fobo scoren, kan ik het helpen dat hij eizen stelt
En dit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:18 schreef eucalyptus het volgende:
Eensch met trololo, ga gewoon naar buiten man.
Je woont in het midden van Nederland.quote:
ja graagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:20 schreef trolololo het volgende:
[..]
Je woont in het midden van Nederland.
Geefbare chicks aan alle kanten om je heen, dan ga je toch niet op fobo turen![]()
Als je toch naar mooie meisjes wilt kijken kan ik je wel ondersteunen met wat links (via PM etc.)
Als je nou Rouveen had gezegd, dan had ik gedacht: oké... Maar snel uitgekeken in Utrecht?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |