omdat het "leuk" isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
En waarom is deze SC ineens wel toegestaan, en elke eerdere andere vorm van SC niet?
Waarom is de 3fm reeks toegestaan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
En waarom is deze SC ineens wel toegestaan, en elke eerdere andere vorm van SC niet?
zie sigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef Stokstaart het volgende:
Hij is jaloers.
ONZ Radio is een van de snelste reeksen ooit. En SC gedeelte is inmiddels al beperkt. Geen plaatjes/offtopic SC meer.
Die is niet in ONZ, het gaat hier strict om SC's in ONZ.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom is de 3fm reeks toegestaan?
Ik heb net even een pagina in het ONZ radio topic doorgenomen, er ging geen één post over muziek. Allemaal slap geslowchat dus.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef Stokstaart het volgende:
Hij is jaloers.
ONZ Radio is een van de snelste reeksen ooit. En SC gedeelte is inmiddels al beperkt. Geen plaatjes/offtopic SC meer.
serieus?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:09 schreef Dhaha het volgende:
Ik twijvel aan mijn nieuwe strip-project ( is het wel humor? )
Waarom op slot? Ik zie hier eerlijk gezegd wel de humor en niet de bagger van in.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
we waren te opgewonden overSPOILER: voor de zekerheid, als mods ook nog de samenvatting willen kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heet dat nou slowchat...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
Echt, srsly, kunnen jullie niet wat aan ajacied doen... Hij blijft maar lapohunten, voetbaluitslagen posten en dat soort dingen...
nu weer:
[..]
En dat was toch niet meer toegestaan in ONZ?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat nou slowchat...
ieder topic in ONZ is slowchatquote:Op zondag 27 februari 2011 00:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
En dat was toch niet meer toegestaan in ONZ?
Jaquote:
Ok bedank voor je bijdragequote:Op zondag 27 februari 2011 14:32 schreef ElmoFan het volgende:
Is 1 topic over de onzradio meet niet genoeg, aangezien het normale onz radio topic gewoon SC is kan eht allemaal daar in. Nu zijn er 3 topics over
ik laat het je wel weten, maar niet hier posten voordat ik het je laat weten hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 14:34 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
geen dank, ik hoor het wel als je weer eens hulp nodig hebt
regels zijn er om gebroken te wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 14:35 schreef murp het volgende:
[..]
ik laat het je wel weten, maar niet hier posten voordat ik het je laat weten hoor
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:35 schreef murp het volgende:
[..]
ik laat het je wel weten, maar niet hier posten voordat ik het je laat weten hoor
Dan open je wat minder bagger.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:28 schreef porsche1 het volgende:
Moet er niets een een nieuwe mod komen? Ik vind dat het tegenwoordig veelste sloom gaan met topics sluiten en er is vaak niemand...
Dat weet ik niet. Maar, dan is het in iedergeval wel eerder gesloten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |