Ik vond luistervink wel aardigquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Operatie Likje Verf, waarin we met wat verf en kwasten die kant op gaan om een beetje fatsoenlijke kleuren aan te brengen?
Koppijn-interieur idd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:48 schreef Zak het volgende:
Ik had geen idee dat je met al die ikea meuk zo'n wansmakelijk geheel zou kunnen maken.
De hele keuken komt van IKEAquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hebben ons verzekerd dat 't geen ikea is, maar de opmerking is tig keer voorbij gekomen ja. Ook over 't interieur.
Eh jawel?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ikea is niet de enige die die spullen inkoopt...
mijn neef werkt voor Leen Bakker, en die wist me te vertellen dat ze bij fabrieken inkopen waar ook IKEA z'n spullen betrekt.quote:
Een fabrikant kan best voor meerdere bedrijven produceren, maar IKEA ontwerpt zijn eigen assortiment. Deze kunnen dus niet ook bij een ander in de winkel liggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mijn neef werkt voor Leen Bakker, en die wist me te vertellen dat ze bij fabrieken inkopen waar ook IKEA z'n spullen betrekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |