jan des bouvrie heeft ook kleurrijke designs hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef 2live het volgende:
Ik ben er weer helemaal klaar voor.
Lekker fleurig dat huis. Ik verwacht dat er een bewoner kleurenblind is en dat geheim is dan meteen ontdekt als hij vraagt of Jan des Bouvrie het interieur heeft gedaan.
Ze hebben ons verzekerd dat 't geen ikea is, maar de opmerking is tig keer voorbij gekomen ja. Ook over 't interieur.quote:
ikea is niet de enige die die spullen inkoopt...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hebben ons verzekerd dat 't geen ikea is, maar de opmerking is tig keer voorbij gekomen ja. Ook over 't interieur.
da's absoluut ikea. all of it. ontkennen is behoorlijk zinloosquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze hebben ons verzekerd dat 't geen ikea is, maar de opmerking is tig keer voorbij gekomen ja. Ook over 't interieur.
Achter die andere plant zie je z'n voeten nog in de lucht vliegen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Danny het volgende:
[..]
da's absoluut ikea. all of it. ontkennen is behoorlijk zinloos
gevalletje 'oeps, pietje keek niet waar hij liep' ?
[ afbeelding ]
die ijzeren dingen op dat keukenblad heb ik ook Pietje en komt van ikea, made in zweden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ikea koopt ook een hoop in hoor, veelal bij oost-europese en oost-duitse fabrikanten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die ijzeren dingen op dat keukenblad heb ik ook Pietje en komt van ikea, made in zweden.
ja hoor veel van in dat huis komt gewoon van de Ikea, die rieten poefen, ook ikea
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:39 schreef Danny het volgende:
Ik wil gewoon brian die zichzelf in z'n smoel slaat en een paard aftrekt, samen met een Natasia die haar kinderen verwaarloost.
Eens. Niet te veel heterozooi in die tent!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:10 schreef beequeen het volgende:
Ik hoef nadrukkelijk géén Dennix en Nada. Klef en Bef in de tent doet het programma de das om.
Novummeisjequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Danny het volgende:
[..]
da's absoluut ikea. all of it. ontkennen is behoorlijk zinloos
gevalletje 'oeps, pietje keek niet waar hij liep' ?
[ afbeelding ]
OnzeLieveVrouwe??quote:
Operatie Likje Verf, waarin we met wat verf en kwasten die kant op gaan om een beetje fatsoenlijke kleuren aan te brengen?quote:
voor de vrouwen.. mannen zeiken gewoon in het water van het zwembad.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:24 schreef Misstique het volgende:
Is er maar 1 plee in dat hele huis?.
ja dus na 3 maanden is het zwembad vervuild denk ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:24 schreef Misstique het volgende:
Is er maar 1 plee in dat hele huis?.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
voor de vrouwen.. mannen zeiken gewoon in het water van het zwembad.
GMTAquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dus na 3 maanden is het zwembad vervuild denk ik
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
voor de vrouwen.. mannen zeiken gewoon in het water van het zwembad.
Blegh, lekker onhygienisch.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dus na 3 maanden is het zwembad vervuild denk ik
Jep, daar is Stefan mee bezig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef Darklight het volgende:
er was toch ook gefilmd in Portugal? Krijgen we dat nog te zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |