Nah, leuke gesprekken tijdens een borrel waar de geheimen naar boven komen, niks mis mee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:07 schreef Soury het volgende:
Alles behalve gezelligheid please !!!!!
De irritatie aan die gasten was natuurlijk ook een vorm van vermaak he ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:10 schreef beequeen het volgende:
Ik hoef nadrukkelijk géén Dennix en Nada. Klef en Bef in de tent doet het programma de das om.
Dat vermaak duurde erg kort bij die-hard streamers. Mèn, wat een ergernis over die 2.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:11 schreef Soury het volgende:
De irritatie aan die gasten was natuurlijk ook een vorm van vermaak he ?
Oh ja zo'n die hard streamer was ik toen niet. Maar op een gegeven moment kan je als streamer ook op je klompen aanvoelen dat b.v. Nadia en Amanda richting kapsalon gingen je rustig een rondje kon gaan stofzuigen en afwassen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vermaak duurde erg kort bij die-hard streamers. Mèn, wat een ergernis over die 2.
Op een gegeven moment luisterde niemand meer naar die losers.
Oh, zo deed ik het ook, maar wel met een koptelefoon op mijn harses. Ik was echt verslaafd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:19 schreef Soury het volgende:
Oh ja zo'n die hard streamer was ik toen niet. Maar op een gegeven moment kan je als streamer ook op je klompen aanvoelen dat b.v. Nadia en Amanda richting kapsalon gingen je rustig een rondje kon gaan stofzuigen en afwassen.
Stiekum hoop ik op even geen werk
Leuk en gezellig zouden voor mij de das omdoenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef Toverheks het volgende:
ik wil gewoon leuke gasten, met ruzie`s en weer goedmakertjes, maar natuurlijk ook de roddel en achterklap, dat ze zich gaan irriteren, liegen en bedriegen ach ik laat me gewoon verrassen
Ik solliciteer gewoon voor bank directeurquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, zo deed ik het ook, maar wel met een koptelefoon op mijn harses. Ik was echt verslaafd.![]()
Drie maanden red je nog wel, toch?
Ik denk wel eens dat ik van herrie hou in een rls, maar uiteindelijk vond ik streams van Huub, Sylvia en Erik samen op de Japen of musicerend of dansend toch veel leuker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef Toverheks het volgende:
ik wil gewoon leuke gasten, met ruzie`s en weer goedmakertjes, maar natuurlijk ook de roddel en achterklap, dat ze zich gaan irriteren, liegen en bedriegen ach ik laat me gewoon verrassen
Iid laat ze maar schreeuwend gek worden daarvan dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk wel eens dat ik van herrie hou in een rls, maar uiteindelijk vond ik streams van Huub, Sylvia en Erik samen op de Japen of musicerend of dansend toch veel leuker.
Maar goed, dit topic gaat over het interieur van het huis. Ik denk dat zich daarin het nodige wel kan afspelen, ik vind het best vrolijk en een beetje opruiend![]()
Het enige waar Des Bouvrie goed voor was, was voor de logeerpartij in de tuin en de daarbij behorende hilariteit. Verder was het gewoon kitsch en die campingkeukentafel was afschuwelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Iid laat ze maar schreeuwend gek worden daarvan dan.
Ik vind het wel leuk btw. Beter dan die uitstekende marktpantybenen van die Bovrie
Daar draait het toch om, dat mag nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, leuke gesprekken tijdens een borrel waar de geheimen naar boven komen, niks mis mee.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:50 schreef Toverheks het volgende:
Ik wil bloed aan de muur, herrie in de tent, roddel en achterklap, lekker vechtend het huis door, slopen van het intrieur, ik wil gewoon dat het oorlog wordt, en dat we elke dag leuk kunnen meegenieten, en wat ik VOORAL NIET WIL IS STREAMLOCKS
![]()
![]()
![]()
Make up your mind.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef Toverheks het volgende:
Als je dit zo in één zin leest klinkt hetquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:39 schreef Danny het volgende:
Ik wil gewoon brian die zichzelf in z'n smoel slaat en een paard aftrekt, samen met een Natasia die haar kinderen verwaarloost.
Ik had gisteren ook ff rondgekeken.. volgens mij stond op VOL ook een google maps ding waar 5thencounter datzelfde husi neer had gezet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:39 schreef Danny het volgende:
Even googlen:
http://secretstorypt.com/viewtopic.php?f=36&t=129#p2021
En dan zou dit 't huis (in aanbouw) moeten zijn:
http://maps.google.com/ma(...)63,0.006968&t=h&z=18
Geen idee of 't klopt, maar volgens de rest van de post wel als ik google translate mag geloven.
OMA / OMB anyone?
okquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef Maanvis het volgende:
Ik had gisteren ook ff rondgekeken.. volgens mij stond op VOL ook een google maps ding waar 5thencounter datzelfde husi neer had gezet.
anders gewoon aan stefan of pietjepuk vragen, ik neem tenmnste aan dat ze niet met blinddoekjes daarheen gereden zijnquote:
Geen ideequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:48 schreef Maanvis het volgende:
anders gewoon aan stefan of pietjepuk vragen, ik neem tenmnste aan dat ze niet met blinddoekjes daarheen gereden zijn.
zolang er geen camera mee draait vind ik alles best, zal er ook lekker gaan meuren denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Geen idee
Had gekund, maar de ouderwetse manier is leuker.
overigens; hierop moet straks 15 man schijten:
[ afbeelding ]
er is wel een camera op de wc, aldus pietjepuk, maar die wordt alleen gebruikt als de wc gebruikt wordt voor dingen waarvoor-ie niet bedoeld isquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef Toverheks het volgende:
zolang er geen camera mee draait vind ik alles best, zal er ook lekker gaan meuren denk ik
Mwah, als de bewoners het heeeel bont maken...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er loopt daar (nog steeds) een heel bataljon aan mensen rond die aan 't verbouwen zijn. De foto's kunnen dus nog wel iets verschillen van het huis zondag. Maar het zwembad zal niet opeens aan de andere kant van de tuin liggen.
Zeg nog ff dat ze een prullenbak daar neer moeten zetten voor het maandverband enzo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er loopt daar (nog steeds) een heel bataljon aan mensen rond die aan 't verbouwen zijn. De foto's kunnen dus nog wel iets verschillen van het huis zondag. Maar het zwembad zal niet opeens aan de andere kant van de tuin liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |