Herkenbaar...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:38 schreef trui het volgende:
ik heb niet speciaal een ochtendhumeur, maar waar ik me wel aan kan ergeren is te mogen uitslapen en dan beneden een ontplofte woonkamer + keuken aantreffen, nog niemand aangekleed. kan ik alsnog alle werk 'inhalen'. het voelt wat ondankbaar dus ik hou me vaak in maar vind 't wel een domper op de uitslaapfeestvreugde.
Ik haal dat tegenwoordig ook niet meer hoor, en ben dan ook in de ochtend niet te genietenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:51 schreef lady-wrb het volgende:
8 uur per nacht slapen
ik haal de helft nog niet eens
Het gaat. Ben nu moed aan het verzamelen om naar bed te gaan. Ben ik nooit zo goed in geweest om in een 'leeg' huis te slapen. Tuurlijk de meiden zijn er, maar het is toch anders (vroeger liet ik dan de tv aan staan, zodat het niet zo leeg klonk). Fleur ligt trouwens wel op F. zijn plek. Na dat ze het net voor het slapen te horen heeft gehad, wilde ze niet in d'r eigen bed liggen. Prima. Zij geeft aan wat ze wil.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:10 schreef _Bar_ het volgende:
Ook dat is heel herkenbaar Chaca.
Trekken jullie het nog allemaal een beetje?
gewoon een bepaalde hoeveelheid paracetamol in je bloed. Dan werkt t beste.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:11 schreef amaranta het volgende:
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een paracetamolspiegel?
Wij gaan zo naar Dirk Schele. Ben benieuwd. Misschien ga ik hem nog leuk vinden ook!
10 kilo paaseitjes maakt het nog niet goed vrees ikquote:Op zondag 13 februari 2011 13:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ja zou houd je het sfeertje er wel in Chacama.
anyway, mous, ik ruil wel, + een zak paaseitjes voor mij erbij omdat mijne jonger is en langer meekan.
Onsterfelijk belachelijk ja! Kunnen de ouders de tandartsfactuur ook naar je doorspelen ??quote:Op zondag 13 februari 2011 14:20 schreef rubje het volgende:
Ik heb mij vandaag onsterfelijk gemaakt door plotseling populair te zijn geworden omdat ik tijdens een visite met mijn vrouw een grote zak lollies meenam.Alle kids wilden plotseling bij zijn.
Iets zegt me dat je eerder stikt in een rozijn dan in een lollie!quote:Op zondag 13 februari 2011 15:50 schreef _evenstar_ het volgende:
Kijk daar heb ik dan een voordeel mee , die mag geen snoepjes, hooguit rozijntjes![]()
Elk nadeel heeft zijn voordeel !
Het ging me ook meer om de tanden, en ik vind bij lollies die stokjes zo engquote:Op zondag 13 februari 2011 16:13 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je eerder stikt in een rozijn dan in een lollie!![]()
Ik kreeg tot mijn 8e ook geen snoep. Zielige antroposofisch kindje was ik. Ik at gedroogde, ONGEZWAVELDE!!!! stukjes appel en venkelkoekjes.![]()
En nu... Nu eet ik veel snoep, ook lollies.
Niks mis met sofisch eten!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Het ging me ook meer om de tanden, en ik vind bij lollies die stokjes zo eng![]()
En mijn kind eet vrij sofisch, maar dat is vooral noodzaak
en ik weet dan weer dat je dat over het algemeen niet met een lepel eet!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:36 schreef lady-wrb het volgende:
jeetje wat een geheimtaalamar met quinoia
ik eet vanavond frietjes, fout maar makkelijk en iedereen weet waar ik het over heb
ik ben nog steeds orienterend en deeltijd hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 18:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als rechtgeaard vegetarier moet je dit toch minstens 1keer in de week eten hoor!![]()
Dat idee heb ik wel altijd ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als rechtgeaard vegetarier moet je dit toch minstens 1keer in de week eten hoor!![]()
het is een van luca's favorieten gerechten.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:46 schreef p_iglet het volgende:
hhahaha hier doe ik iedereen dan weer een stuk meer plezier met pompoenstoofpot dan met spinazie met ei
ah, jij kent mijn zus?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel altijd ja.dat het vooral zoveel mogelijk op zangzaad moet lijken, zo ongezellig mogelijk er uit moet zien, vooral verantwoord moet heten en dat je er dan zuur bij kijkt.
![]()
nee, mijn kijk op vegetariers is niet zo hoopvol nee.
Blijkbaarquote:
Whahaha!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel altijd ja.dat het vooral zoveel mogelijk op zangzaad moet lijken, zo ongezellig mogelijk er uit moet zien, vooral verantwoord moet heten en dat je er dan zuur bij kijkt.
![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Het ziet er bereid uit als het begin van kikkerdril, zo van heel dicht bijquote:
Kikkerdril was ook wat F hier zei!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het ziet er bereid uit als het begin van kikkerdril, zo van heel dicht bij.
Noesquote:Op zondag 13 februari 2011 19:06 schreef k_i_m het volgende:
Oh taart, bedankt voor de uitnodiging. Ik vrees alleen dat ik per post aanwezig ben, omdat het net mijn laatste werkdag is
.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Is goed! Grotere kans op mooi weer ookquote:Op zondag 13 februari 2011 19:26 schreef k_i_m het volgende:
Als je wacht tot na Beppie d'r verjaardag, dan is ons buitenspeelkinderparadijs zo goed als compleet. Zo hadden we al een zandbak voor wênag van MP, nu kwam ik donderdagavond laat thuis, en struikelde ik over een glijbaan
. en voor d'r verjaardag gaan we zo'n speelhuis kopen met de O&O's
. Dan moet ik alleen nog een schommel
.
ow wat een gaaf speelhuisje zeg...quote:Op zondag 13 februari 2011 19:29 schreef k_i_m het volgende:
Deze hebben we uitgezocht. Ik denk dat ik er zelf ook in ga zitten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |