Oeh, dan kijk ik WIDM morgen wel terug. Thanks voor de tip!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef Leandra het volgende:
Voor degenen die straks niet naar WIDM kijken: om 20.25 op Ned 3 de Keuringsdienst van Waarde over babyvoeding.
M. noemde het al paranoia-tv....quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef Leandra het volgende:
Voor degenen die straks niet naar WIDM kijken: om 20.25 op Ned 3 de Keuringsdienst van Waarde over babyvoeding.
met al mijn gegoogle ben ik dat nog niet tegengekomen.quote:
Nee, ik ook niet. Ik zou niet zonder vlees kunnen/willenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:56 schreef amaranta het volgende:
Ik ben geen vegetariėr dus ik weet het niet. Maar dan nog is er genoeg lijkt me.
Omelet? of mag dat ook niet?
Ja, dat klinkt ook goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:57 schreef Deepfreeze het volgende:
Diaan, 8 jaar jonger. Dat klinkt lekker![]()
Chaca, het kan er zo wat afvliegen als je druk bent. Eerst lekker verhuizen. En dan eens kijken wat er over is
Mwa, beterschap mag naar kindlief. Die lag de halve nacht te hoesten, maar niet echt ziek verder. Gewoon een portie slaapgebrek voor mij
hadden wij eergistermiddagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:07 schreef simmu het volgende:
wij eten vanmiddag pannekoeken want het brood is op en tis hier naar weer dus heb ik geen zin in moeilijk doen voor boodschapjes
pannekoekenlunch dus
ik ga zo testen of selene wilquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn kinderen houden niet van pannenkoeken, allebei niet.Poffertjes soms.
Ik eet al 28 jaar lang elke dag kaas op brood.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:29 schreef lady-wrb het volgende:
even een vraagje voor de vegetariėrs hier.
wat doen jullie op je brood?
ik eet eigenlijk bijna nooit zoet op mijn brood, maar altijd kaas zie ik ook niet zitten.
het moet in ieder geval van tevoren klaar te maken zijn voor mee naar school/werk
wat kunnen jullie me aanraden?
Oiquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:32 schreef chacama het volgende:
Beterschap DF.
Na 3/4 dag regelen en organiseren nu even tijd voor thee en pauze....
en wat is er waar van de algemene mening dat je van verhuizen afvalt, want dat zou ik absoluut toejuichen nu. Ik ging vanochtend op de weegschaal staan en schrok me behoorlijk lam. In 4 jaar tijd gewoon 10 kilo aangekomen. En ik wil er toch geen 4 jaar over doen om ze weer kwijt te raken.
En dan deze erachteraan... The hell met die 10 kilo. Wens F. heel veel sterkte van onsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:53 schreef chacama het volgende:
Wat we vanavond eten, weet ik niet.
En ik val even binnen. Even van me af schrijven. Ookal weten we het al langere tijd dat mijn schoonmoeder niet lang meer te leven heeft en na een lange strijd tegen kanker het ook verdiend om zo pijnvrij mogelijk te kunnen overlijden, schrok ik vanochtend toch wel heel erg toen ik F. huilend aan de telefoon had met de mededeling dat zijn moeder nu toch echt heel heel hard achteruit gaat. Ze krijgt vandaag een ziekenhuisbed in de woonkamer tegen het doorliggen en ze heeft inmiddels 24 uur zuurstof en morfine. Hoe lang het gaat duren of dat ze er toch nog ook weer bovenop kan krabbelen is allemaal nog heel onduidelijk. Voorlopig eerst naar haar zodat F. in elk geval zijn gevoel volgt, want dat is toch moeilijk soms voor hem om te doen.
Ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:53 schreef innepin het volgende:
Sterkte chaca
Tico, is Tico-de-kliko dood?![]()
Gister pas.quote:
Het is alweer overquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:05 schreef Fannie het volgende:
Das gezellig zo op de vroege ochtend Free
Whehequote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:09 schreef Fannie het volgende:
Nou, dat was van korte duur dan![]()
Bij mij verschilt mn ochtendhumeur hoe ik geslapen heb, en das meestal ruk, dusss
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:28 schreef Fannie het volgende:
Neuh dat werkt niet echt, die kletst gewoon door, en dan zit ik zo van: owja? goh, hmmm...
een watertje waar je luizen van krijgt, mis je dus niks aan.quote:
alshet dagelijks terug kwam wel jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:01 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ochtenrituelen met ouders..telt je moeder een kwartier nadat je op school had moeten zijn haar nest uit rammen waar ze haar roes uit ligt te slapen ook ala ritueel?
Dat dacht ik idd ook, maar volgens mij is daar echt helemaal niets meer van vernomen he?quote:
Dat was mijn eerste gedachte ook. Blijft een vreemde zaak.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:59 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Dat dacht ik idd ook, maar volgens mij is daar echt helemaal niets meer van vernomen he?
Idemquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:35 schreef Kleurdoos het volgende:
aan de titel te zien dacht ik dat jullie basboussa hadden gevonden
Klopt en vooral om ik weet hoe ze zich voelen. Dat verdriet dat ik zoveel jaar geleden gehad heb en nu voor me zie, dat doet pijn. Dat mijn schoonmoeder deze rust gegund wordt, is geen twijfel over mogelijk. En mijn verdriet is dan ook hun verdriet. Het bekende, de stekende pijn. Ik zie ze huilen en de tranen rollen over mijn gezicht. Die herkenbare pijn die is zo ontzettend hard.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:04 schreef flowerbox het volgende:
Heftig hoor waar jullie op dit moment door heen gaan, chaca. Het lijkt me echt zo'n emotionele rollercoaster waar je in zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:38 schreef trui het volgende:
ik heb niet speciaal een ochtendhumeur, maar waar ik me wel aan kan ergeren is te mogen uitslapen en dan beneden een ontplofte woonkamer + keuken aantreffen, nog niemand aangekleed. kan ik alsnog alle werk 'inhalen'. het voelt wat ondankbaar dus ik hou me vaak in maar vind 't wel een domper op de uitslaapfeestvreugde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |