Wat dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Iemand naar het journaal aan het kijken?
Van mij mag het hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Achter slot en grendel. EN DAT BLIJFT IE.
Nou, dat wordt dus een kwartetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck wilde wel meedoen zei ze
Kan officieel geen vrij vragen maar dat komt wel goed
Die omaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Iemand naar het journaal aan het kijken?
Wtf waarom?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar om dan al daarheen te gaan.
quote:
verdienen we er nog wat aan ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dus een kwartetGf wil ons ZO in zijn club hebben
Peterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nienke
Jaaa die oma is geweldig
Oh? Nou dan ben ik wispelturig, so whatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan beter kippen houden
[..]
Gisteren anders niet
nee, die andere oma in het nieuwsquote:
Ja, zij is echt coolquote:
Omdat ik áls ik vrij ben, er iets meer vakantie van wil makenquote:
quote:
Dammmmquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh? Nou dan ben ik wispelturig, so whatIk ben een vrouw, dus mag dat
Dan weet ik niet waar jullie het over hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, die andere oma in het nieuws
Omdat iets, en niet omdat carnaval?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik áls ik vrij ben, er iets meer vakantie van wil maken... En dat niet graag alleen doe
...
Die week heeft wat meer lading voor mij dan zomaar een week...
Zo'n cynisch/ sarcastische buiquote:
ooohquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou eerst maar eens een dikke knuf dan
Knuffelsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou eerst maar eens een dikke knuf dan
Ja oma! Die slaat met d'r handtas overvallers wegquote:
gezelligquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo'n cynisch/ sarcastische bui
Dat had ik vandaag op het werk ook, was erg leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo'n cynisch/ sarcastische bui
Echt eentje met ballenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knuffels![]()
[..]
Ja oma! Die slaat met d'r handtas overvallers weg![]()
Hey Stuquote:
Evening Stuquote:
Oh ja, mijn adresquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
gezellig
@MZ is je PM stuk. Wacht al 45 min op een pm van je
ik heb wat dat betreft ook even mijn beste beentje voorgezetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat had ik vandaag op het werk ook, was erg leuk![]()
Omdat carnaval, en omdat mede daardoor speciale lading... Als je wil weten -> privé...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat iets, en niet omdat carnaval?
Je hebt gewoon zin in een potje Klef Cunt-is-roodquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik áls ik vrij ben, er iets meer vakantie van wil maken... En dat niet graag alleen doe
...
Die week heeft wat meer lading voor mij dan zomaar een week...
Een oma verjaagd met d'r handtas zes overvallers die een juwelier aan het bestelen waren, het personeel keek machteloos toe terwijl ze de winkel leeghaalde, maar toen kwam de dappere senior aanstormen en sloeg de stomverbaasde ge-motorhelmde overvallers met haar handtas, waardoor ze al gauw op de vlucht sloegen. 4 van de 6 zijn nog gepakt.quote:
Gentlemanquote:
Past er even niet meer bij, sorryquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat carnaval, en omdat mede daardoor speciale lading... Als je wil weten -> privé...
Nee. Niet ALLES draait daaromquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt gewoon zin in een potje Klef Cunt-is-rood
Ik heb het vanmorgen al gezienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Een oma verjaagd met d'r handtas zes overvallers die een juwelier aan het bestelen waren, het personeel keek machteloos toe terwijl ze de winkel leeghaalde, maar toen kwam de dappere senior aanstormen en sloeg de stomverbaasde ge-motorhelmde overvallers met haar handtas, waardoor ze al gauw op de vlucht sloegen. 4 van de 6 zijn nog gepakt.
Dan hou je het tegoed. Is namelijk best wel een verhaalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Past er even niet meer bij, sorry
Ik niet, maar vond het wel gewaagdquote:
Dat was het zekerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik niet, maar vond het wel gewaagd
Hoi Trevquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt eentje met ballen
Had ik vanmorgen al gezien
[..]
Hey Stu
Jezus wat een heaumeauxquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Een oma verjaagd met d'r handtas zes overvallers die een juwelier aan het bestelen waren, het personeel keek machteloos toe terwijl ze de winkel leeghaalde, maar toen kwam de dappere senior aanstormen en sloeg de stomverbaasde ge-motorhelmde overvallers met haar handtas, waardoor ze al gauw op de vlucht sloegen. 4 van de 6 zijn nog gepakt.
Je staat tamelijk machteloos als 18-jarige tegenover zo'n grijze kenau, ze durfden zo'n oude dame gewoon niks aan te doen denk ikquote:
Musique Maniaquequote:
Valt best meequote:
Laat ik het erop houden dat het een week is waarin ik wel een extra knuffel kan gebruikenquote:
Wanneer kom je bij mij?quote:
Interessant spul jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:32 schreef Stuart het volgende:
Ik was even afgeleid door de lijstjes van Arcee
Die wil ik je ook wel gevenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat het een week is waarin ik wel een extra knuffel kan gebruiken.
Ja, zitten leuke lijstjes tussenquote:
Nou, vooruit danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat het een week is waarin ik wel een extra knuffel kan gebruiken.
Niks mis met een wel gemeende knuffelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik haak ff af, pils kan die krijgen.
WB LLquote:
Natuurlijk wel manquote:
Thanks!quote:
Das ook best.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik haak ff af, pils kan die krijgen.
Thanks! Tof!quote:
Heb je een verjaardagstopic op tijd? Ja, dan niet zeurenquote:
*knuf*quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Huh wat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik was gister in een gesprek degene waar het het beste mee gaat van iedereen![]()
Haaaaaai mopquote:
Ik heb het gemist zaterdagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Thanks!
Jij weet al waarom, toch? Of was jij er niet bij toen ik dat vertelde zaterdag?
[..]
Das ook best.
[..]
Thanks! Tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |