Past er even niet meer bij, sorryquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat carnaval, en omdat mede daardoor speciale lading... Als je wil weten -> privé...
Nee. Niet ALLES draait daaromquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt gewoon zin in een potje Klef Cunt-is-rood
Ik heb het vanmorgen al gezienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Een oma verjaagd met d'r handtas zes overvallers die een juwelier aan het bestelen waren, het personeel keek machteloos toe terwijl ze de winkel leeghaalde, maar toen kwam de dappere senior aanstormen en sloeg de stomverbaasde ge-motorhelmde overvallers met haar handtas, waardoor ze al gauw op de vlucht sloegen. 4 van de 6 zijn nog gepakt.
Dan hou je het tegoed. Is namelijk best wel een verhaalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Past er even niet meer bij, sorry
Ik niet, maar vond het wel gewaagdquote:
Dat was het zekerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik niet, maar vond het wel gewaagd
Hoi Trevquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt eentje met ballen
Had ik vanmorgen al gezien
[..]
Hey Stu
Jezus wat een heaumeauxquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Een oma verjaagd met d'r handtas zes overvallers die een juwelier aan het bestelen waren, het personeel keek machteloos toe terwijl ze de winkel leeghaalde, maar toen kwam de dappere senior aanstormen en sloeg de stomverbaasde ge-motorhelmde overvallers met haar handtas, waardoor ze al gauw op de vlucht sloegen. 4 van de 6 zijn nog gepakt.
Je staat tamelijk machteloos als 18-jarige tegenover zo'n grijze kenau, ze durfden zo'n oude dame gewoon niks aan te doen denk ikquote:
Musique Maniaquequote:
Valt best meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |