bij watertrappelen moest je toch je wijsvingers boven water houden?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:58 schreef Moonah het volgende:
Hier ook regelmatig groepipijnen bij mijn zoon. Ik heb ze vroeger zelf ook veel gehad. Maar kromlopen van de pijn herken ik niet. Het was/is vooral 's avonds/ 's nachts. Overigens bemerk ik niet speciaal een groeispurt in periodes van groeipijnen.
En Sabine....Je zoon met zijn synoniem voor watertrappelen!
Hoe komt (nou ja, kwam...) hij erop!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij watertrappelen moest je toch je wijsvingers boven water houden?
best een logische gedachtengang
Kinderen en pijn/ziekzijn is ook nix. Dan heb je liever zelf wat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik vind het maar raar en zielig. Maar wie weet is het morgen ineens over!
Oh ja!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij watertrappelen moest je toch je wijsvingers boven water houden?
best een logische gedachtengang
Nee, normaal nooit. Klinkt pijnlijk zeg!quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:07 schreef Oxymoron het volgende:
Ingrid, ik moest ook aan het volgende denken,
Loopt Kim veel op haar tenen? Dat kan ook bij autisme horen. Ik doe dat zelf ook al mijn hele leven. En ik heb daardoor verkortte achillespezen ontwikkeld. Eigenlijk heb ik altijd een grote spanning staan op mijn kuiten en schenen.
Dat kan behoorlijk pijn doen!!
Massage door een fysiotherapeut kan helpen. Maar als het door de tenenloop komt, kun je beter naar de kinderarts gaan en daar naar laten kjken.
Succes!
Hoe ging het? Is ze weer helemaal opgeknapt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:02 schreef Vicky het volgende:
Amber is vandaag voor het eerst in 1,5 week weer naar school Was wel heel lief om te zien dat haar klasgenootjes haar allemaal wel gemist hadden. En mijn vriendin schrok een beetje toen ze Amber zag. Amber is nog een beetje witjes en ze is in 1 week tijd 3kg afgevallen..
Helemaal mee eens. Wellicht nog een jaartje in overleg met de juf laten kleuteren. Dan kunnen ze daarna beslissen of ze het gaat redden in groep 3 of dan alsnog naar speciaal onderwijs moet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef p_iglet het volgende:
Ingrid, zijn het echt testpunten danwel citotoetsen die vermeld staan of meer observaties, bevindingen van de juf??
Als het echt zo schokkend is dan lijkt me dat een juf dat ook wel had moeten melden.
Is er trouwens bewust voor gekozen om Kim dit schooljaar al in groep 2 te plaatsen? Ik weet wel dat de grens tegenwoordig op 1 januari ligt. Maar een kindje met de beperkingen van Kim die ook nog eens het nodige heeft meegemaakt in het afgelopen jaar, lijkt me ook nog wel heel jong om straks met 5jr naar groep 3 te gaan.
Ook cito. Foto van rapport kan bij interesse gemaild worden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef p_iglet het volgende:
Ingrid, zijn het echt testpunten danwel citotoetsen die vermeld staan of meer observaties, bevindingen van de juf??
Als het echt zo schokkend is dan lijkt me dat een juf dat ook wel had moeten melden.
Is er trouwens bewust voor gekozen om Kim dit schooljaar al in groep 2 te plaatsen? Ik weet wel dat de grens tegenwoordig op 1 januari ligt. Maar een kindje met de beperkingen van Kim die ook nog eens het nodige heeft meegemaakt in het afgelopen jaar, lijkt me ook nog wel heel jong om straks met 5jr naar groep 3 te gaan.
Ik heb van de week een gesprek met juf, ib-er en vrouw van Boddaert gehad. Daar kwam dit ook een beetje naar voren. Het ging meer over het afstemmen met school en Boddaert.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:01 schreef chacama het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wellicht nog een jaartje in overleg met de juf laten kleuteren. Dan kunnen ze daarna beslissen of ze het gaat redden in groep 3 of dan alsnog naar speciaal onderwijs moet.
Ingrid, bespreek deze zorgen uitgbreid met de juf en IM-er. Wellicht even ipv een tien minuten gesprek een 20 minuten gesprek aanvragen. Dus als laatste op de rapporten-avond.
Is het amoxicilline Vicky? Die roerde ik voorheen door frambozenvla, het enige wat de smaak enigszins kon maskeren. Deze keer ging het gelukkig goed bij Isa, maar dat was waarschijnlijk ook omdat ze zelf kostte wat kost beter wilde worden vanwege diplomazwemmen. Ik heb steeds gezorgd voor iets lekker, ijs of vla dat ze direct na antibiotica mocht opeten. Al met al zijn we ruim 3 weken zoet geweest van begin ziek worden tot laatste lepel antibiotica. En Isa had nog niet eens het verdriet erbij dat jullie hebben, zoiets speelt toch ook mee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef Vicky het volgende:
jeetje Livelink, Job ook nog steeds niet helemaal beter. Beterschap voor hem!
Net Amber ff wezen temperaturen en het was weer hoog: 39,9. De huisarts zei vanmiddag 5/6x 240mg ipv 3x 500 mg zetpil. Ik ga mrogen wel ff bellen naar de huisarts. Heb AB meegekregen maar die is zoooo verschrikkelijk goor.. Amber is al een drama met drankjes, maar deze ga ik er echt neit inkrijgen. Met de beste wil/drang van de wereld niet.
Jammer... De huisarts kwam bij ons ook met alternatieven trouwens, iets van pillen die in water opgelost kunnen worden. Misschien eens overleggen met huisarts of er geen andere mogelijkheid is? Het is echt een heftige griep die rondgaat op het moment... Beterschap in elk geval en jullie een dikke knuffel, het leven gaat gewoon maar door, terwijl je zelf eigenlijk even stil zou willen blijven staan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:53 schreef Vicky het volgende:
nee het is claritromycine. Amoxi gaat er met een beetje moeite nog wel in, maar dit echt neit.
geen idee eigenlijk. Ze is nu nog groep 1.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:45 schreef She-Wolf het volgende:
Goed hoor Vicky! Maar waarom gaat Amber niet in het nieuwe jaar al gelijk naar groep 3 dan? Of heeft dat met de datum te maken waarop ze jarig is?
is goed. Mja, ik had al niet het idee dat het helemaal vloeiend ging nee.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja ik zit hier met die hele fijne worsteling![]()
Arwen haar school periode is een beetje uhm van het padje af gegaan.
misschien kan jij je licht er ook nog even over werpen buuf?
Dan PM ik even oke?
We gaan ook zeker eerst een gesprek aan met de leraar en dan gaan we kijken wat haalbaar is. Ik laat haar liever met plezier een jaar "extra" groep 3 doen dan dat ze naar groep 4 gaat en op haar tenen moet lopen om bij te blijven. Misschien dat ik tegen die tijd wel ga vragen of ze af en toe eens met groep 4 mee mag draaien om te kijken hoe dat gaat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ja, met tenzij het niet zo goed is voor je kind. Maar nu snap ik ook waarom ze dan volgend jaar mee over kan naar groep 4. Wel goed alert blijven hoor. Dat ze niet "makkelijk" of laks wordt of de motivatie verliest voor school.
Vicky, heeft het niet meer zin om nu met groep 2 mee te gaan draaien dan? Ik vind het best vreemd dat ze nog in groep 1 zit eigenlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
We gaan ook zeker eerst een gesprek aan met de leraar en dan gaan we kijken wat haalbaar is. Ik laat haar liever met plezier een jaar "extra" groep 3 doen dan dat ze naar groep 4 gaat en op haar tenen moet lopen om bij te blijven. Misschien dat ik tegen die tijd wel ga vragen of ze af en toe eens met groep 4 mee mag draaien om te kijken hoe dat gaat.
ze doet al met groep 2 meequote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Vicky, heeft het niet meer zin om nu met groep 2 mee te gaan draaien dan? Ik vind het best vreemd dat ze nog in groep 1 zit eigenlijk
Hier niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:19 schreef Muks het volgende:
Kijk vooral goed naar je kind, zolang die blij uit school komen, lekker spelen met klasgenootjes en genieten van alles, dan gaat het goed. T is hier in elk geval een prima graadmeter
Dan zou ik er sowieso op aansturen dat ze in september naar groep 3 gaatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze doet al met groep 2 meeze heeft rekenles, taalklas, schrijfklas enzo.
Buuf, ik hou het ingedachten!
Dan zou ik het logischer vinden als ze naar groep 3 gaat volgend jaar, en niet "meedraaien met groep 3". Mocht ze het niet redden dan kan ze altijd groep 3 nog een keer doen (of een latere groep). Het is precies hetzelfde als ik met Christan had op die leeftijd, hij is ook van oktober. Ik had zó'n twijfelgevoel bij nog een jaar kleuteren, en dat bleek ook wel, op zijn nieuwe school zat hij na 3 dagen in groep 3. Met het idee van: als het niet gaat kan hij altijd nog een jaar overdoen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:20 schreef Vicky het volgende:
ze doet al met groep 2 meeze heeft rekenles, taalklas, schrijfklas enzo.
Buuf, ik hou het ingedachten!
Waaraan merkten jullie dan dat het niet goed ging? Of merkten jullie niets?quote:
Echt wel!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:34 schreef Rewimo het volgende:
Gefeliciteerd, GrijsWat gaat het hard hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door Muks op 16-02-2011 11:19:10 ( gevonden !) ]soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
Ja, dat herken ik wel. Jongste sliep hier ook regelmatig nog een uurtje toen 'ie vijf was, en zelfs nu (hij is vandaag 7 geworden) slaapt 'ie op zaterdag nog even een extra uurtje bij. Hij is meestal vroeg wakker, en beleeft het leven gewoon heel intens. Verder is er niets mis en gaat hij eigenlijk steeds meer buiten school doen, mede dankzij dat extra beetje slaap.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:17 schreef Jelief het volgende:
nog over dat moe zijn,herkennen jullie dat? Emma slaapt goed (11 tot 12 uur) ze eet genoeg en gezond,bewegt voldoende. Ik maak mij er best wel zorgen over en weet niet meer wat ik nou moet doen om te zorgen dat ze minder moe is en beter in haar vel zit.
Arwen zelf ken ik niet, daar kan ik verder niet echt op reageren en jullie lijken alles goed te overwegen. Maar over dit punt weet ik toevallig dat dit een veel verspreid misverstand is. Er is pas een onderzoek geweest naar de sociaal/emotionele ontwikkeling van Leonardo-leerlingen vs. jenaplanleerlingen, en daar kwam uit dat de soc.emot. voorsprong van Leonardokinderen wel kleiner is dan hun cognitieve voorsprong, maar dat ze ook op dat gebied toch gemiddeld nog een jaar voorliggen op de Jenaplankinderen. Het kan soms, zeker op een gewone school, wel lijken alsof ze achterlopen, maar dat komt vaak doordat ze geen aansluiting vinden met leeftijdsgenootjes en zich dan te extreem aanpassen (bijv een 4-jarige die ik ken, die spuugt ipv het zegt als iets haar niet aanstaat, en bij een opmerking 'dat moet je gewoon zeggen, dan mag je niet gaan spugen' antwoordt 'ja maar dat doen kinderen van 4, die zeggen het niet, die gaan dan spugen').quote:Op maandag 21 februari 2011 20:47 schreef _evenstar_ het volgende:
Niet wenselijk. Zeker omdt de gedachte rondom HB bij haar wel bij juf naar voren komen.
En daar past het sociaal emotioneel/motoriek/ coginitieve disbalans weer bij.
Ik ben daar eigenlijk wel benieuwd naar... Als je de info paraat hebt zou ik daar graag meer over lezen Gaoxing.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:28 schreef Gaoxing het volgende:
Het blijkt typisch Nederlands te zijn: elders maken docenten zich aanmerkelijk minder zorgen over het sociaal-emotioneel welzijn van leerlingen die een jaar overslaan. Als docenten erover worden voorgelicht beoordelen ze leerlingen aanmerkelijk positiever. Als je nog meer documentatie nodig hebt, kan ik ook nog wel een en ander vinden.
Evenstar, ik vind het héél goed dat je je gevoel volgt, laat ik dat voorop stellen. Maar Poemojn, dit is dus precies waar ik aan denk...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef poemojn het volgende:
[..]
Arwen zelf ken ik niet, daar kan ik verder niet echt op reageren en jullie lijken alles goed te overwegen. Maar over dit punt weet ik toevallig dat dit een veel verspreid misverstand is. Er is pas een onderzoek geweest naar de sociaal/emotionele ontwikkeling van Leonardo-leerlingen vs. jenaplanleerlingen, en daar kwam uit dat de soc.emot. voorsprong van Leonardokinderen wel kleiner is dan hun cognitieve voorsprong, maar dat ze ook op dat gebied toch gemiddeld nog een jaar voorliggen op de Jenaplankinderen. Het kan soms, zeker op een gewone school, wel lijken alsof ze achterlopen, maar dat komt vaak doordat ze geen aansluiting vinden met leeftijdsgenootjes en zich dan te extreem aanpassen (bijv een 4-jarige die ik ken, die spuugt ipv het zegt als iets haar niet aanstaat, en bij een opmerking 'dat moet je gewoon zeggen, dan mag je niet gaan spugen' antwoordt 'ja maar dat doen kinderen van 4, die zeggen het niet, die gaan dan spugen').
goh.. bij jou ook al ? wordt er helemaal simpel van af en toequote:op mij werkt het woord inmiddels alleen al als een rode lap op een stier.
Hier ook, hij speelt zo slecht samen....quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef Muks het volgende:
[..]
goh.. bij jou ook al ? wordt er helemaal simpel van af en toe
dan hebben die leeftijdsgenoten een achterstand of mijn 20 maanden oude dreumes heeft een gigantische voorsprong. Tess praat namelijk al met 2woords en soms 3 of 4 woordszinnetjes...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef p_iglet het volgende:
Fuente sterkte!
[..]
Hier ook, hij speelt zo slecht samen....uhm zijn leeftijdsgenoten praten nog in 2woords zinnen en slaan als het ze niet zint. hij in gecombineerde zinnen. Ze snappen elkaar gewoon niet, dat ligt dan niet per definitie aan sociaal achterlopen van het cognitief goede kind...
Hier uiteindelijk de voornaamste reden geweest om van kdv te wisselen.
Maar Evenstar is daar geloof ik door iedereen voor gewaarschuwd, dus dat gaat vast goed komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu gaat het overigens op de nieuwe kinderopvang super, maar dat hoort nog niet in dit topic thuis
.
deze zie ik nu pas: gefeliciteerd nog!!! Big Boy! wat een heerlijk vrolijk koppie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:31 schreef appelsap het volgende:
Hallo allemaal,
Damian is maandag 4 jaar geworden, dus wij komen hier meekletsen.
[ afbeelding ]
gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:31 schreef appelsap het volgende:
Hallo allemaal,
Damian is maandag 4 jaar geworden, dus wij komen hier meekletsen.
[ afbeelding ]
Bronquote:Rietje
Als je toch frisdranken drinkt, doe het dan met een rietje en laat de drank niet lang in de mond. Met een rietje voorkom je dat de drank langs je tanden spoelt;
Ik heb Isa een hele tijd een rietje meegegeven, daardoor dronk ze een stuk beterquote:Op maandag 28 februari 2011 16:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kims tandarts zei iig dat het pakje taksi, yoki , chocomel en dat soort dingen heel slecht is. Met een rietjes is het wellicht iets minder slecht.
Ik zal eens kijken wat er zoal op pakjesgebied is.
En anders een beker erbij. Kim drinkt op school dus weinig, moest haast gedwongen worden.
Misschien dat het daarom tot nu toe blijkbaar met zo weinig drinken goed ging.
Ik ben gewoon bang dat ze het verkeerde mee krijgt en daardoor weer een gaatje krijgt.
Tandenpoetsen is nog steeds lastig bij haar.
ja, onding vind ik het, en nog duur ook. En ze schijnen ook wel wat gebitten te kosten. (met tuutje tegen tand openen)quote:Op maandag 28 februari 2011 16:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een beker met tuutje, klinkt interessant.
Is dat zo'n ding die je in moet drukken en dat het dan omhoog plopt?
thuis drinken ze hier prima melk, maar als de melk lauw wordt in zo'n pakje smaakt 't inderdaad ook nergens meer naar. dus dan maar 2x per week chocomel, ik kan er niet heel erg mee zitten. maar ze poetsen wel aardig goed tegenwoordig, dat scheelt. en ja, die pakjes geeft inderdaad wel veel afval, dat ben ik met je (en met jullie school) eens fuente. maar ik vind 't vaak wel erg makkelijk..quote:Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, onding vind ik het, en nog duur ook. En ze schijnen ook wel wat gebitten te kosten. (met tuutje tegen tand openen)
Hier krijgen ze multivit mee in een pakje en sinaasappelsap. die melk vinden ze te vies.er is ook sisi zonder bubbels in een pakje trouwens.
Ja! Soort bidon idee, maar steviger (mepal). Wij hebben 'm bij Blokker gehaald.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een beker met tuutje, klinkt interessant.
Is dat zo'n ding die je in moet drukken en dat het dan omhoog plopt?
Quote van hem zelf : een rugzak mam, of een schoudertas maar vooral een die in is... dus das lekker ruimquote:Op maandag 28 februari 2011 18:22 schreef trui het volgende:
Heeft je oudste daar zelf geen wensen in dan? Ik vernam van vrienden met een dochter in die leeftijd dat Eastpak altijd goed is.
met je vingers het tuutje in je mond schieten. Het schijnt echt vaak voor te komen hoor. Zit veel kracht achter. tja, ik kon het me niet voorstellen maar toch...quote:Op maandag 28 februari 2011 18:09 schreef Fuente het volgende:
Is ook zo Trui, maar ach, de bekers zijn ook zo weer schoon en gevuld
Overigens opent Sara het tuutje gewoon met d'r vingers, niet mer haar tanden
Oei, dat lijkt me ook echt niet de bedoeling, net even gekeken en dat gaat best hard!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
met je vingers het tuutje in je mond schieten. Het schijnt echt vaak voor te komen hoor. Zit veel kracht achter. tja, ik kon het me niet voorstellen maar toch...
Wat heerlijk ! Gefeliciteerd !quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:55 schreef MarMar het volgende:
De cito-uitslag is binnen en alles bij elkaar heeft onze slimme dochter gewoon gymnasiumadvies.
Daar is ze erg blij mee want ze wil graag "iets medisch" gaan doen aldus dochter en dus wil ze ook latijn leren.
Nog wel even overleggen natuurlijk, we willen niet dat ze op haar tenen moet gaan lopen om het bij te houden, maar als ze het echt heel graag wil, go for it
Dat is mooiquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:55 schreef MarMar het volgende:
De cito-uitslag is binnen en alles bij elkaar heeft onze slimme dochter gewoon gymnasiumadvies.
Daar is ze erg blij mee want ze wil graag "iets medisch" gaan doen aldus dochter en dus wil ze ook latijn leren.
Nog wel even overleggen natuurlijk, we willen niet dat ze op haar tenen moet gaan lopen om het bij te houden, maar als ze het echt heel graag wil, go for it
Ik eigenlijk ook wel. Maar goed, het poetsen is nog steeds erg moeilijk, helemaal wanneer ik alleen met haar ben. Dus dan is het voor Kim iig beter met een rietje, zodat het minder in aanraking met haar tanden komt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:48 schreef appelsap het volgende:
Over tanden gesproken..
Dan vraag ik me weer af waarom het algemene advies niet is om met een rietje te drinken, als dat beter is.
Luchtbel, wat fijn dat Jolie thuis heeft geslapen. Gaat dat vaker gebeuren nu?
Wat goed Marmar!
Karin, ze was zeker erg blij met haar taart!?
Op de seconde zelfsquote:
als het goed is zijn busmaatschappijen verplicht een bus met gordels te leveren? Nou ja, ik heb er niet zoveel last meer van. Over het algemeen gaat het prima. En als ze een ongeluk krijgen met de bus helpt die gordel toch ook niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:01 schreef snoopy het volgende:
Vrijdag ga ik met de kleuters met de bus (ov) mee naar de bibliotheek. Dan zitten ze helemaal niet in kinderzitjes of in de riemen. Hoe denken jullie daar over?
Jongste vindt veel dingen die hij niet mag ook echt niet lekker. Ik weet nog dat we vlak voor z'n test in een hotel waren, en daar als fruit altijd een bordje met ananas, watermeloen en banaan kregen. Hij wilde steeds alleen de banaan, maar ik wilde dat hij ook de anderen op at. Boel strijd, bleek een week later dat de banaan het enige was waarvoor hij niet allergisch was. En het doosje met traktaties werkt bij ons inderdaad ook al jaren heel goed. Vorige week kwam het bijna leeg mee naar huis en heb ik het weer volgestopt. Zit hij er tussen te neuzen en zegt "weet je mam, deze mag je wel houden voor als we in het vliegtuig gaan, die vind ik niet meer zo lekker"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef snoopy het volgende:
Het grappige is dat hij daar dus echt liever iets uit kiest dan dat hij de traktatie wil. Niet omdat hij bang is (of misschien heel onbewust wel) maar gewoon omdat hij zijn voorkeuren heeft
Dat helpt wel enorm.
Same here, zowel wat consequentie als wat vlagen betreft. En de 'goede vlagen' worden steeds langer, en de rottige korter. Ik had hetzelfde gedaan Vicky: als je je misdraagt, morgen geen speelafspraak. En dan volgende keer voorbereiden: "nou ga je straks spelen, maar weet je nog hoe dat vorige keer afliep? Was niet leuk he? Jij boos... ik boos.... kan dat dit keer anders?"quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:51 schreef Fuente het volgende:Wat hier echt helpt is superconsequent zijn. Op dat soort momenten krijgt ze van mij 0,0 ruimte. Grote mond, zeuren, drammen, zaniken, huilen om niks is hier thuis een enkeltje naar de gang. Als het daarna nog niet over is, is het de rest van de dag geen tv, nintendo ds, snoep etc.
Moet zeggen dat het hier goed werkt, maar ik weer dat 't niet bij iedereen zo gaan. En vaak is het hier ook bij vlagen, soms gaat het weken goed en dan begint het weer. Dan hanteren we de regels weer strak en na een paar dagen waait het over.
Zelf heb ik al jaren EHBO dus hij krijgt eral het nodige van mee. Maar oefenen (en je vader tot mummie verbouwen) is en blijft leuk ! Als ie slaagt krijgt hij van ons zijn eigen EHBO tasjequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:47 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Blijkbaar, want ik heb het niet meer hoeven uitproberen
EHBO examen is spannend
Klinkt als een logische reactie op de allergietest Snoop... Isa heeft eens een hystamineprovocatie gehad waarop ze ook zo reageerde, het is toch een aanslag op het lichaamquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:52 schreef snoopy het volgende:
Vandaag is hij idd de hele dag thuisgebleven. Leek zelfs of hij koorts had en wilde niks eten. Gelukkig wel veel drinken. Aan het eind van de middag knapte hij op en vanavond heeft hij weer gewoon gegeten. Dus morgen kan hij vast weer gewoon naar school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |