Bronquote:Rietje
Als je toch frisdranken drinkt, doe het dan met een rietje en laat de drank niet lang in de mond. Met een rietje voorkom je dat de drank langs je tanden spoelt;
Ik heb Isa een hele tijd een rietje meegegeven, daardoor dronk ze een stuk beterquote:Op maandag 28 februari 2011 16:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kims tandarts zei iig dat het pakje taksi, yoki , chocomel en dat soort dingen heel slecht is. Met een rietjes is het wellicht iets minder slecht.
Ik zal eens kijken wat er zoal op pakjesgebied is.
En anders een beker erbij. Kim drinkt op school dus weinig, moest haast gedwongen worden.
Misschien dat het daarom tot nu toe blijkbaar met zo weinig drinken goed ging.
Ik ben gewoon bang dat ze het verkeerde mee krijgt en daardoor weer een gaatje krijgt.
Tandenpoetsen is nog steeds lastig bij haar.
ja, onding vind ik het, en nog duur ook. En ze schijnen ook wel wat gebitten te kosten. (met tuutje tegen tand openen)quote:Op maandag 28 februari 2011 16:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een beker met tuutje, klinkt interessant.
Is dat zo'n ding die je in moet drukken en dat het dan omhoog plopt?
thuis drinken ze hier prima melk, maar als de melk lauw wordt in zo'n pakje smaakt 't inderdaad ook nergens meer naar. dus dan maar 2x per week chocomel, ik kan er niet heel erg mee zitten. maar ze poetsen wel aardig goed tegenwoordig, dat scheelt. en ja, die pakjes geeft inderdaad wel veel afval, dat ben ik met je (en met jullie school) eens fuente. maar ik vind 't vaak wel erg makkelijk..quote:Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, onding vind ik het, en nog duur ook. En ze schijnen ook wel wat gebitten te kosten. (met tuutje tegen tand openen)
Hier krijgen ze multivit mee in een pakje en sinaasappelsap. die melk vinden ze te vies.er is ook sisi zonder bubbels in een pakje trouwens.
Ja! Soort bidon idee, maar steviger (mepal). Wij hebben 'm bij Blokker gehaald.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een beker met tuutje, klinkt interessant.
Is dat zo'n ding die je in moet drukken en dat het dan omhoog plopt?
Quote van hem zelf : een rugzak mam, of een schoudertas maar vooral een die in is... dus das lekker ruimquote:Op maandag 28 februari 2011 18:22 schreef trui het volgende:
Heeft je oudste daar zelf geen wensen in dan? Ik vernam van vrienden met een dochter in die leeftijd dat Eastpak altijd goed is.
met je vingers het tuutje in je mond schieten. Het schijnt echt vaak voor te komen hoor. Zit veel kracht achter. tja, ik kon het me niet voorstellen maar toch...quote:Op maandag 28 februari 2011 18:09 schreef Fuente het volgende:
Is ook zo Trui, maar ach, de bekers zijn ook zo weer schoon en gevuld
Overigens opent Sara het tuutje gewoon met d'r vingers, niet mer haar tanden
Oei, dat lijkt me ook echt niet de bedoeling, net even gekeken en dat gaat best hard!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
met je vingers het tuutje in je mond schieten. Het schijnt echt vaak voor te komen hoor. Zit veel kracht achter. tja, ik kon het me niet voorstellen maar toch...
Wat heerlijk ! Gefeliciteerd !quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:55 schreef MarMar het volgende:
De cito-uitslag is binnen en alles bij elkaar heeft onze slimme dochter gewoon gymnasiumadvies.
Daar is ze erg blij mee want ze wil graag "iets medisch" gaan doen aldus dochter en dus wil ze ook latijn leren.
Nog wel even overleggen natuurlijk, we willen niet dat ze op haar tenen moet gaan lopen om het bij te houden, maar als ze het echt heel graag wil, go for it
Dat is mooiquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:55 schreef MarMar het volgende:
De cito-uitslag is binnen en alles bij elkaar heeft onze slimme dochter gewoon gymnasiumadvies.
Daar is ze erg blij mee want ze wil graag "iets medisch" gaan doen aldus dochter en dus wil ze ook latijn leren.
Nog wel even overleggen natuurlijk, we willen niet dat ze op haar tenen moet gaan lopen om het bij te houden, maar als ze het echt heel graag wil, go for it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |