Ik geloof niet dat ik 'em ga passen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Tamashii het volgende:
Je moet die slip gewoon ff passen, dan weet je het vanzelf!
Moet morgen zwemmen met mijn stagemaatje, maar heb huiduitslag
Ach dat kun je er gewoon uithangen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik 'em ga passen.
Sowieso zit er iets in de weg aan de voorkant bij mij.
Tenzij je een neger bent past dat makkelijk johquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik 'em ga passen.
Sowieso zit er iets in de weg aan de voorkant bij mij.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:26 schreef Lithia het volgende:
Heeft iemand zeep voor me? Dan kan ik het beeld dat Luc met moeite een string aandoet, wegwassen.
We wachten op de foto'squote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef Bloempje. het volgende:
Luctor in een string? Wat heb ik gemist?
Oh, dan heb ik nog niets belangrijks gemistquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Vandaag catalogus van pabo ontvangen. Alsof ik daar om gevraagd had.
Lekker discreet ook bij je ouders thuis.
Zat wel een supersexy surprise bij.![]()
Een slipje (voor de vrouw) maatje P, wat dat ook moge inhouden.
![]()
Ik ga zo wel even passen en een foto maken
Zeg, niet zo kinderachtigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je nog wel even wachten.
Bedankt!quote:
Kijk, het bewijs!! Nou, foto maken jij.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:40 schreef The_Dean het volgende:
Jammer hoor... heb voor de zekerheid je post gequote, had al zo'n vermoeden dat je zou editten
[..]
Ik heb nog niks gezien...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:47 schreef PieterBas het volgende:
..verdomme.. what has been seen, can not be unseen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:40 schreef The_Dean het volgende:
Jammer hoor... heb voor de zekerheid je post gequote, had al zo'n vermoeden dat je zou editten
[..]
quote:
Yeahquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Bijna weekend
Hier is er ook een toe aan weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
slaapsequote:
dankjequote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:52 schreef vencodark het volgende:
Nog 3 dingetjes en dan ben ik klaar met herkansing Onderzoeksopzet!
Ik zeg je eerlijk, ik moest lachen...quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:23 schreef Bravebart het volgende:
Whoooooooooooooooooooooooooooooooooooo, dondereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!
[ afbeelding ]
Ik zeg je eerlijk vriend!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk, ik moest lachen...
Ik zeg je eerlijk, die zin is een versterking van een compleet irrelevante mening.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:44 schreef jna het volgende:
Ik zeg je eerlijk, vandaag hoor en lees ik wel veel "ik zeg je eerlijk"
Serieus? Ik heb die zin echt nog nooit iemand horen zeggenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:44 schreef jna het volgende:
Ik zeg je eerlijk, vandaag hoor en lees ik wel veel "ik zeg je eerlijk"
Ik zeg je eerlijk, ik zou bijna denken dat je dat zelf hebt verzonnen. Eerlijk zeg ik je dat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk, die zin is een versterking van een compleet irrelevante mening.
ik ga niet liegen voor je, maar dan ben je echt een djangoquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb die zin echt nog nooit iemand horen zeggen
Wat ga ik met oninteressante mensen om
Bart, ik zeg je eerlijk, je moet meer in de ghetto komen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb die zin echt nog nooit iemand horen zeggen
Wat ga ik met oninteressante mensen om
Ik zeg je eerlijk, ik heb het ook niet zelf verzonnen nohquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:54 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk, ik zou bijna denken dat je dat zelf hebt verzonnen. Eerlijk zeg ik je dat.
Is Rotterdam Zuid ghetto genoeg?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:55 schreef jna het volgende:
[..]
Bart, ik zeg je eerlijk, je moet meer in de ghetto komen.
Ik ga niet liegen voor je. Dat is ook een mooie, die neem ik op in m'n vocabulaire, ik zeg je eerlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ik ga niet liegen voor je, maar dan ben je echt een django
Rotterdam zuid is de ghetto van de Eredivisie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is Rotterdam Zuid ghetto genoeg?
Ik zeg je eerlijk, zoek je ruzie la?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:00 schreef jna het volgende:
[..]
Rotterdam zuid is de ghetto van de Eredivisie.
boks ouwequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:59 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga niet liegen voor je. Dat is ook een mooie, die neem ik op in m'n vocabulaire, ik zeg je eerlijk
Zoals Haagse sjonnie al zong: we zijn niet bang voor Rotterdam, we zijn niet bangg voorr rotterdammmmquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk, zoek je ruzie la?
Oh nice. Dan moet ik daar maar wekelijks langs!quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:00 schreef jna het volgende:
[..]
Rotterdam zuid is de ghetto van de Eredivisie.
Het enige wat je daar gaat horen is: "ik zeg je eerlijk, we gaan degraderen. Jatochnietdan?"quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh nice. Dan moet ik daar maar wekelijks langs!
Mits er iemand op straat is jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:22 schreef jna het volgende:
[..]
Het enige wat je daar gaat horen is: "ik zeg je eerlijk, we gaan degraderen. Jatochnietdan?"
Fer: Dus ik zeg tegen Been, Mario deze opstelling werkt niet swa.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:22 schreef jna het volgende:
[..]
Het enige wat je daar gaat horen is: "ik zeg je eerlijk, we gaan degraderen. Jatochnietdan?"
Jonguh we halen nog Europees voetbal, je weet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:22 schreef jna het volgende:
[..]
Juh en ik speel volgend jaar in Feyenoord 1.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jonguh we halen nog Europees voetbal, je weet.
Dan pas? Ik heb net contractonderhandeling afgerond, mag 1 maart beginnenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh en ik speel volgend jaar in Feyenoord 1.
yoquote:
goed.quote:
Ja, in het vrouwenelftal, die hebben nog niet eens 11 speelsters, vind je het gek danquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan pas? Ik heb net contractonderhandeling afgerond, mag 1 maart beginnen
Vrouwenelftal? Nee joh ze zijn zo wanhopig dat ik in het eerste in de spits magquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, in het vrouwenelftal, die hebben nog niet eens 11 speelsters, vind je het gek dan
quote:
beterschap alvastquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:35 schreef PieterBas het volgende:
uhm, dat wordt trainen in de regen
Had je maar een binnsport moeten kiezenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:35 schreef PieterBas het volgende:
Dat kan ook, maar de trainer vind trainen op de baan een beter idee in plaats van de sprinthalquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je maar een binnsport moeten kiezen
Merk je niks van manquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:35 schreef PieterBas het volgende:
Gelukkig ging het wel over katten. Dus het voelde een beetje als de sc.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:58 schreef Lithia het volgende:
Ik vind het eng om jna buiten de SC te zien posten. Voelt onnatuurlijk.
Whehe jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:59 schreef jna het volgende:
[..]
Gelukkig ging het wel over katten. Dus het voelde een beetje als de sc.
Geen idee, maar ik dacht dat het algemeen bekend was dat enter en return hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:02 schreef Lithia het volgende:
Hey hey, jna, waarom heet de 'enter' niet gewoon enter bij je mobiel?
Ik heb het nooit eerder gehoord. Welk hardware heeft dat ook dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:05 schreef jna het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik dacht dat het algemeen bekend was dat enter en return hetzelfde zijn.![]()
Ik klikte uit instinct omdat er super mario bros theme stond... maar toen ik erop klikte, maakte ik Dean wakker.quote:
Nee dan zou Dean wakker worden en me komen vermoorden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:22 schreef Lithia het volgende:![]()
ik verwachtte mario spring geluiden though
Sorryquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik klikte uit instinct omdat er super mario bros theme stond... maar toen ik erop klikte, maakte ik Dean wakker.Rex, wat doe je.
slaapse trouwens
Ja, ik zei al dat het van jou kwam.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
SorryZeg maar dat het van mij kwam, dan kan ie het wel hebben
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:07 schreef Bravebart het volgende:
Er is leven, er is leven, er is leven na de Lithia.
Zeeland, dus dikke kans dat er iemand op de kabel ging staan en de stroom uitviel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 06:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Waarom ging mijn wekker niet af?
hoiquote:
Ze willen dat ik fout doe, willen dat ik grouw doequote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:19 schreef jna het volgende:
Gers!
Wie noem je new kid in de scene
stylo is te clean
Zo ghetto ben ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:25 schreef jna het volgende:
Ik zeg je eerlijk, ik denk dat de rest niet ghetto genoeg is om ons nu te begrijpen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:30 schreef jna het volgende:
[..]
Zeeland, dus dikke kans dat er iemand op de kabel ging staan en de stroom uitviel.
you need the come holla at the real fat vibe Faberyayoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:44 schreef jna het volgende:
Ik zeg je eerlijk, ik ga niet liegen, wolla het is, hard
Op vrijdag?quote:
quote:
GASTON van de postcodeloterijquote:
Whehe, eindelijk eens goed PI-gebruik.quote:
Is ie ontsnapt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:46 schreef Lithia het volgende:
jna, ik had zojuist jouw tweelingbroer gezien.
Geen idee, ik had m maar een paar sec. gezien en verdween met zijn rode busje.quote:
Heeft ie nog steeds dat rode busje ja?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Geen idee, ik had m maar een paar sec. gezien en verdween met zijn rode busje.
quote:
jna is een halfbloedje eh.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavondweekend
jna, je zus is blank.
Ja, dat kan best. In plaats van een halfbloedje werd het een tweeling. Een neger en een blanke.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavondweekend
jna, je zus is blank.
Zo bekend ben ik daar niet mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat kan best. In plaats van een halfbloedje werd het een tweeling. Een neger en een blanke.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:01 schreef Lithia het volgende:
[..]
jna is een halfbloedje eh.Ik heb ook familieleden die blank zijn en anderen weer niet maar toch mijn bloed hebben.
Toch nog een leerzame dag zo vlak voor het weekend.quote:
Wat een helden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:55 schreef PieterBas het volgende:
Gevalletje OWNED
http://www.nu.nl/opmerkel(...)itie-afgeleverd.html
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:55 schreef PieterBas het volgende:
Gevalletje OWNED
Delluufftttt!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:55 schreef PieterBas het volgende:
Gevalletje OWNED
Alleen helden wonen daar man.quote:
Je bent een held als je daar gaat fietsen.. of je auto in Zuidpoort wil parkerenquote:
Ik zou gewoon mee Fred Flintstonen jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:11 schreef jna het volgende:
Jij zou gewoon rustig uit dat bakje stappen he Bart
quote:
Ik ga ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien maar eens richting bedje gaan.
Hij gaat helemaal waus johquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.coffeecompany.(...)po-cc-waterlooplein/
Daarom ben ik er vandaag ook pas weer zo laat uit.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.coffeecompany.(...)po-cc-waterlooplein/
Dacht ikquote:
Goed bezig manquote:
Wie?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net even nieuwe muziek gedownload
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Evanescence en Sirenia
quote:
Dit had je toch eerder gepost?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tegenwoordig draai ik dit maar in mijn klas, vinden m'n kinderen altijd leuk
Ongetwijfeld, ik hou het niet bijquote:
niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, ik hou het niet bij
gekocht of via een andere "legale" weg verkregenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net even nieuwe muziek gedownload
gekocht via legalsounds.comquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
gekocht of via een andere "legale" weg verkregen
Muziek downloaden is legaal in NL toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
gekocht of via een andere "legale" weg verkregen
*kladblok nakijkt.quote:
Dat wel inderdaad.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
Muziek downloaden is legaal in NL toch?
ja, alleen het distribueren nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
Muziek downloaden is legaal in NL toch?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja, alleen het distribueren niet
Ik heb het over het illegaal delen/uploaden van muziek, films en softwarequote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]jawel toch?
Want anders zou een muziekleverancier illegaal bezig zijn in Nederland.
Het illegaal delen inderdaad... Maar wanneer is het illegaal?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb het over het illegaal delen/uploaden van muziek, films en software
hm, dat is ingewikkeld.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja, alleen het distribueren niet
dat is legaal in Nederland, maar enkel voor muziek. Films en software zijn wel illegaal om te downloaden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
hm, dat is ingewikkeld.
Als je het zelf download en het niet verspreid, is het dan wel legaal? Of ben je dan net zo illegaal als de uploader?
Als je zelf download en het niet verspreid, dus ook geen kopietje aan je familie geven, dan ben je legaal bezigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
hm, dat is ingewikkeld.
Als je het zelf download en het niet verspreid, is het dan wel legaal? Of ben je dan net zo illegaal als de uploader?
Ik dacht dat films en muziek legaal waren en games en software illegaal waren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is legaal in Nederland, maar enkel voor muziek. Films en software zijn wel illegaal om te downloaden.
Dan is Luc legaal bezig nu.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je zelf download en het niet verspreid, dus ook geen kopietje aan je familie geven, dan ben je legaal bezig
Ik betaal er ook nog eens voor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dan is Luc legaal bezig nu.
Prima dus.
Dat is toch niet zo schokkend meer in deze slowchat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon 9 uur, 4 minuten en 3 seconden was er hier niets gepost.
jahoor, hier wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:18 schreef Etcetera het volgende:
Alles goed hier? Ik heb eenweekend gehad
succes met het harde leven.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:22 schreef Etcetera het volgende:
Vind ik ook
Morgen begint het harde leven weer: solliciterenJeej.
Nu alquote:Op zondag 13 februari 2011 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens naar bedje toe.
Okdoei!quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan ik in bed nog even op de PSP God of War: Ghost of Sparta spelen.![]()
Jij ookquote:
Ga je rekeningen dan ook eens betalen gast!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:10 schreef jna het volgende:
De bel ging, dus ik naar beneden. Was het de postbode met m'n post voor vandaag.
[ afbeelding ]
HOAX Tegenwoordig heeft de post grijze zakken in gebruik....quote:Op maandag 14 februari 2011 13:10 schreef jna het volgende:
De bel ging, dus ik naar beneden. Was het de postbode met m'n post voor vandaag.
[ afbeelding ]
Waarom krijg je post vanuit Frankrijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:10 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Samequote:
Kaartje gestuurdquote:Op maandag 14 februari 2011 15:56 schreef Lithia het volgende:
Haha, tof. Hebben jullie zelf ook kaartjes verzonden of iets anders wat valentijn-gerelateerd is?
Niks gekregen zekerquote:
Neequote:
Burger!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |