Ik geloof niet dat ik 'em ga passen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Tamashii het volgende:
Je moet die slip gewoon ff passen, dan weet je het vanzelf!
Moet morgen zwemmen met mijn stagemaatje, maar heb huiduitslag
Ach dat kun je er gewoon uithangen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik 'em ga passen.
Sowieso zit er iets in de weg aan de voorkant bij mij.
Tenzij je een neger bent past dat makkelijk johquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik 'em ga passen.
Sowieso zit er iets in de weg aan de voorkant bij mij.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:26 schreef Lithia het volgende:
Heeft iemand zeep voor me? Dan kan ik het beeld dat Luc met moeite een string aandoet, wegwassen.
We wachten op de foto'squote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef Bloempje. het volgende:
Luctor in een string? Wat heb ik gemist?
Oh, dan heb ik nog niets belangrijks gemistquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Vandaag catalogus van pabo ontvangen. Alsof ik daar om gevraagd had.
Lekker discreet ook bij je ouders thuis.
Zat wel een supersexy surprise bij.![]()
Een slipje (voor de vrouw) maatje P, wat dat ook moge inhouden.
![]()
Ik ga zo wel even passen en een foto maken
Zeg, niet zo kinderachtigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je nog wel even wachten.
Bedankt!quote:
Kijk, het bewijs!! Nou, foto maken jij.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:40 schreef The_Dean het volgende:
Jammer hoor... heb voor de zekerheid je post gequote, had al zo'n vermoeden dat je zou editten
[..]
Ik heb nog niks gezien...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:47 schreef PieterBas het volgende:
..verdomme.. what has been seen, can not be unseen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:40 schreef The_Dean het volgende:
Jammer hoor... heb voor de zekerheid je post gequote, had al zo'n vermoeden dat je zou editten
[..]
quote:
Yeahquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |