Gewoon niet meer teveel zuipen en te vet vreten. Kwestie van zelfdiscipline en nadenken over wat je nou eigenlijk voor meuk eet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
25 kilo, dat is best knap.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Andere levensstijl aangemeten?
Voor die kleine handjes is het al snel genoeg natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij het zelfs niet eens als compliment maar meer dat ze voor HEM genoeg had zeg maar
Ik ben slank, maar geen 40 kilo.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:58 schreef Kreator het volgende:
Ik zou MissB nog wel een keer doen denk ik. Gewoon om het af te leren.
+1.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt, ik heb de schurft aan mensen zonder humor, relativeringsvermogen en die zwaar op de hand zijn.
En sommige mannen houden nu eenmaal van vrouwen die op een strijkplank lijken Yuppiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Voor die kleine handjes is het al snel genoeg natuurlijk.
Vergeef Yuki. Ze is gewoon een beetje dom.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:01 schreef Kluts het volgende:
En sowieso, Yuki snapt gewoon niet dat ALLE mannen naar tieten kijken. Ook de busschauffeur, de vakkenvuller bij de AH en de collega's bij het callcentre. Boeit het.
En bedankt! Ik vind jou ook leuk, MOEDER.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:01 schreef Tally het volgende:
[..]
En sommige mannen houden nu eenmaal van vrouwen die op een strijkplank lijken Yuppie
Ik moest hard op lachenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
En bedankt! Ik vind jou ook leuk, MOEDER.
Ik ben zo ontzettend grappig Tal, dat is onvoorstelbaar.quote:
Dat vind Grijsmuisje anders nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend grappig Tal, dat is onvoorstelbaar.
Die heeft dan ook niet voor niks zo'n nick denk ik.quote:
Hij kan ze toch ook omdraaien?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:01 schreef Tally het volgende:
[..]
En sommige mannen houden nu eenmaal van vrouwen die op een strijkplank lijken Yuppie
\quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat zou die eigenlijk WEL grappig vinden? André van Duin? [ afbeelding ].
Das waar!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heeft dan ook niet voor niks zo'n nick denk ik.
Ja dan lijkt het net alsof je een kerel neukt! Tenminste als ze dan ook nog kort haar hebben!quote:
Ingedeukte mannenbilletjes.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dan lijkt het net alsof je een kerel neukt! Tenminste als ze dan ook nog kort haar hebben!
Nou ja sommige dingen blijven wel van hem hangenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:05 schreef Kreator het volgende:
Yipyip. Dat is ook zo'n user die vaak meepost, maar die eigenlijk niemand kan boeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |