Ik word geadoreerd door HTquote:di 8 februari 2011 16:28u door honkeytonk
Eerst wil ik je dit zeggen: IK vind je een ongelooflijk toffe user.
...
...
...
En nu wil ik dit nog kwijtJ: Ik adoreer je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:
Toffere user dan jij.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:33 schreef honkeytonk het volgende:
Heb ik dit gePM'd? Ik was vast dronken ofzo...
over 48 uur gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:34 schreef honkeytonk het volgende:
Maar wanneer krijg ik nou antwoord dan?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
over 48 uur gewoon omdat het kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Stuur mij der ook even snel één, dan kan ik meedoen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Is dit nu het "ik heb een PM van honkeytonk gekregen" topic?
6 weken.quote:
Succes ermeequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kreeg er net 1 van Yvonne
Beste Steven, het is bijna zover, ben je klaar om mod te worden?
xje
Yvonne
okquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik kan er wel voor zorgen als je dat wilt?
Je gaat het moeilijk krijgen, jongen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kreeg er net 1 van Yvonne
Beste Steven, het is bijna zover, ben je klaar om mod te worden?
xje
Yvonne
Wat stond er eerst dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O jammer, nu heb je het weggehaalt.. Maar zou jij niet weggaan?
Weer iemand blij gemaaktquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ik krijg bijna nooit PMs
Wie wilt mij PM'en?
Ja AP!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:18 schreef MissyN het volgende:
zijn jullie zo kankerdom er staat toch geen focking edit bij dus ik postte gewoon een .
[ Bericht 99% gewijzigd door MissyN op 08-02-2011 20:15:35 ]quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:18 schreef MissyN het volgende:
zijn jullie zo kankerdom er staat toch geen focking edit bij dus ik postte gewoon een .
Ga gewoon weg dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef MissyN het volgende:
lol lol lol lekker trollen. heerlijk dit. zielige kut fokkertjes
godverdegovder verkeerde topic. kanker maakt niet uit hier trollen ookgoeddquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef NrTH het volgende:
[..]
[ Bericht 99% gewijzigd door MissyN op 08-02-2011 20:15:35 ]
zullen we neuke schatje?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:22 schreef MissyN het volgende:
[..]
godverdegovder verkeerde topic. kanker maakt niet uit hier trollen ookgoedd
Kanker maakt niet uit?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:22 schreef MissyN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:22 schreef MissyN het volgende:
[..]
EMOquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef MissyN het volgende:
lol lol lol lekker trollen. heerlijk dit. zielige kut fokkertjes
Moet je eerst de ''ik wil PM's kunnen ontvangen'' knop aanklikken bij opties.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:26 schreef Snackie017 het volgende:
Ik heb nog nooit een PM gehad, was is dat voor gedoe ?
Niemand wil meer van je wetenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:26 schreef Snackie017 het volgende:
Ik heb nog nooit een PM gehad, was is dat voor gedoe ?
Bedankt ik heb dat nu gedaan, dan is het nu wachten op net zulke dolle Pm's.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:27 schreef dakraam het volgende:
[..]
Moet je eerst de ''ik wil PM's kunnen ontvangen'' knop aanklikken bij opties.
Laat het me weten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:34 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ga vanavond ballen met missyn, net pm gehad met prive gegevens.
Kijken welke soa ik krijg
geheimegenootschap krijgt alles te weten mattiequote:
ik werdt hier bijna melig vanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef Lindgren. het volgende:
Nu staat er 'ik word'_! Het is ik wort noob.
Zoekopdrachten gerelateerd aan: www.geheimegenootschapformatties.nlquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:44 schreef Amoeba het volgende:
Heb me net aangemeld voor je vereniging via www.geheimegenootschapformatties.nl, ik hoop spoedig meer details te ontvangen over de soa's van MissyN.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |