omdat ik het goed met ze kan vinden?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zijn het dan in godsnaam je vriendinnen. Mensen moeten eens leren dat vriendschap alleen leuk is als je ervoor kiest omdat je het goed met iemand kan vinden, niet omdat je andiers zielig en alleen bent.
Make up maakt je niet per definitie knapper he.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
omdat ik het goed met ze kan vinden?
Ik ben niet lelijk trouwens. Iets volker dan de norm misschien en ik zou meer make up op kunnen doen, maar verder zie ik er. Hewoon normaal uit
Zelfs Babs niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wijven waar je nog niet op zou pissen als ze in de fik staan.
Dat doen we allemaal wel eensquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:03 schreef Grijsmuisje het volgende:
En ik heb geen internetverbinding meer thuis en nu doe ik moeilijk met mijn telefoon.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:03 schreef Grijsmuisje het volgende:
En ik heb geen internetverbinding meer thuis en nu doe ik moeilijk met mijn telefoon.
Werkt eigenlijk best goed op de telefoon moet ik zeggenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat doen we allemaal wel eens
Zo'n El_M actie bedoel je? Ja wel goed, maar ik had dan ook inspiratie voor een leuke titel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:03 schreef Nouk84 het volgende:
Krea, hoe voelt zo'n 'ik heb het topic gesloten-harde plasser' nou? Ik ben wel benieuwd...
met allochtonenfoutquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo'n El_M actie bedoel je? Ja wel goed, maar ik had dan ook inspiratie voor een leuke titel.
Ik heb wel eens 4 x gequote ipv 1 x maar verder werkt het primaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
Werkt eigenlijk best goed op de telefoon moet ik zeggen
Inclusief spelfouten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Kreator het volgende:
Zo'n El_M actie bedoel je? Ja wel goed, maar ik had dan ook inspiratie voor een leuke titel.
o. Zo vatte ik het wel op.quote:
*meldtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Op internet zitten toch alleen maar lelijke wijven en lelijke mannen ?
best wel ja, meteen een suf bankstel worden is dodelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
o. Zo vatte ik het wel op.
Ik denk dat het probleem ook is dat ik gewoon wel van thuis op de bank film kijken houd. Ik ga eigenlijk alleen op stap als ik single ben, anders vind ik er niks aan.
Dat is vast fout.
Ik ben volgens hem een lelijk wijfquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:00 schreef Kluts het volgende:
Definieer lelijke wijven.
En mogen die dan wel posten?
en tijdens filerijden is het ook niet echt aan te radenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 4 x gequote ipv 1 x maar verder werkt het prima
Dat van die vrouwen is een hoax.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Op internet zitten toch alleen maar lelijke wijven en lelijke mannen ?
Dan word het tijd voor een nieuw toestelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 4 x gequote ipv 1 x maar verder werkt het prima
Nee. Ik weet toch niet hoe je eruit ziet? Ik vind je wel saai, zo na 3 minuten posten eigenlijk al. Maar dat zei je zelf ook al. En je zwelgt, maar dat mag als het net uit is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem ook is dat ik gewoon wel van thuis op de bank film kijken houd. Ik ga eigenlijk alleen op stap als ik single ben, anders vind ik er niks aan.
Dat is vast fout.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan word het tijd voor een nieuw toestel
Er is geen fout of goed. Je moet gewoon iemand zoeken die dat ook leuk vind en gewoon jezelf zijn. Alleen dan vind je iemand die echt bij je past.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat is vast fout.
Da's best lastig als je perfect bent zoals ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is geen fout of goed. Je moet gewoon iemand zoeken die dat ook leuk vind en gewoon jezelf zijn. Alleen dan vind je iemand die echt bij je past.
Als je van wel uitgaan naar alleen maar op de bank hangen gaat dan is dat wel erg zonde jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat is vast fout.
Vergeet de pindakaas niet dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik neem wel een hond ofzo, veel gemakkelijker.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vergeet de pindakaas niet dan.
En noem hem Lassie.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vergeet de pindakaas niet dan.
Ja, en lang niet alle vrouwen kunnen die 30 cm handelen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's best lastig als je perfect bent zoals ik.
Nou wat let je om straks in je zomerjurkje buiten te gaan zitten zuipenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
Oeh ik word gek van die zon! Ik wil zomerjurkjes, terrasjes, wodka-citroenlimonade!
Zat net al weer over picknick lunches in het park te lullenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
Oeh ik word gek van die zon! Ik wil zomerjurkjes, terrasjes, wodka-citroenlimonade!
Jokuno is er toch niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en lang niet alle vrouwen kunnen die 30 cm handelen.
Goodquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Kreator het volgende:
Zomerjurkjes.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
Om vervolgens te klagen dat het nog hartstikke koud is?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:08 schreef Royco1 het volgende:
Nou wat let je om straks in je zomerjurkje buiten te gaan zitten zuipen
Zou je dat wel doen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet eerst even 20 kg kwijtrakenquote:
Ik wou zeggen, studeren, maar rechtenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Waar zijn de rechtenstudentjes als ik ze nodig heb?
Eerst gaan trouwen en dan direct daarna gaan scheiden. Gegarandeerd succesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik moet eerst even 20 kg kwijtraken
20? Is dat niet wat teveel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik moet eerst even 20 kg kwijtraken
Zeg, had jij vroeger ook niet zoiets gedaan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, studeren, maar rechten.
quote:
Waarschijnlijk op de universiteit, of al in de kroeg natuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Waar zijn de rechtenstudentjes als ik ze nodig heb?
Waarom doe je zoiets?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eerst gaan trouwen en dan direct daarna gaan scheiden. Gegarandeerd succes
Hence the remarkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
Zeg, had jij vroeger ook niet zoiets gedaan?
Voor de cadeautjes natuurlijk!quote:
Nee, die is ook te lelijk voor mijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga jij nou maar stoer doen tegen HW, dan kun je er nog es 'tegenstribbelend' bovenop.
Hoe denk jij dat nou weer te weten?quote:
Dank voor het compliment... maar met 20kg minder ben ik nog lang geen maatje 36 hoorquote:
Irritant is datquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op de universiteit, of al in de kroeg natuurlijk
En het vrijgezellenfeest natuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor de cadeautjes natuurlijk!
Ik hoor andere verhalen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, die is ook te lelijk voor mij
Maar jij bent ook lelijk, aangezien er alleen maar lelijkerds posten op het internet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, die is ook te lelijk voor mij
Waarom zou je maat 36 moeten worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dank voor het compliment... maar met 20kg minder ben ik nog lang geen maatje 36 hoor
Half fok kon meegenietenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat nou weer te weten?
Een normaal antwoord. Ik kan me niet voorstellen namelijk dat je trouwt en gelijk gaat scheiden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja zeg, wat verwacht je dan voor antwoord?
Niks mis met een paar lovehandles. Liever 10 teveel dan 10 te weinig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zou je maat 36 moeten worden.
quote:
Maar dan mag ik toch nog wel hoge eisen stellen zeker?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar jij bent ook lelijk, aangezien er alleen maar lelijkerds posten op het internet.
aan die hoofdpijn posts hierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat nou weer te weten?
Tja, dat ben je natuurlijk ook niet van plan als je trouwt he... maarja, shit happensquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een normaal antwoord. Ik kan me niet voorstellen namelijk dat je trouwt en gelijk gaat scheiden.
Ik weet niet wie van jullie 2 zichzelf verluld heeft, dus dat kan ik beamen noch tegenspreken.quote:
Je mag alleen hoge eisen stellen toch als je zelf veel te bieden hebt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar dan mag ik toch nog wel hoge eisen stellen zeker?
NEIN!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wil ook geen maat 36 worden. Met 20kg minder zit ik op maatje 40... dat is mijn ideale maat!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zou je maat 36 moeten worden.
Ik heb een juridisch tekstje dat vertaald moest worden, maar de opdrachtgever vond het raar toen ik zei dat ik daar geen verstand van heb. Dus nu vraag ik me af of ik het wel goed begrepen heb en de vertaling wel goed is en niet een heel contract naar de kloten is door een verkeerde interpretatiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar stel je vraag anders hier, misschien kan iemand je hier wel helpen he
Was het maar zulke hoofdpijnquote:
Kluts staat jou straks op te wachten met een deegrollerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar jij bent ook lelijk, aangezien er alleen maar lelijkerds posten op het internet.
Liefje, er valt niks te verlullen dus ik kan me niet voorstellen dat 1 van ons dat heeft gedaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet niet wie van jullie 2 zichzelf verluld heeft, dus dat kan ik beamen nog tegenspreken.
Boeiend, lelijker dan nu kan ik toch niet worden, dus ze mept maar een end weg.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Kluts staat jou straks op te wachten met een deegroller
Kluts is een kloon van hemquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Kluts staat jou straks op te wachten met een deegroller
Waar rook is, is vuur. Dat gezegde is er niet voor niets.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:16 schreef Spirit82 het volgende:
Liefje, er valt niks te verlullen dus ik kan me niet voorstellen dat 1 van ons dat heeft gedaan
Hij bedoelde denk ik dat je mij lelijk noemde door die opmerking schat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Boeiend, lelijker dan nu kan ik toch niet worden, dus ze mept maar een end weg.
Nee daar kan ik je denk ik niet bij helpen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een juridisch tekstje dat vertaald moest worden, maar de opdrachtgever vond het raar toen ik zei dat ik daar geen verstand van heb. Dus nu vraag ik me af of ik het wel goed begrepen heb en de vertaling wel goed is en niet een heel contract naar de kloten is door een verkeerde interpretatie
Bij een vrouw? Ben je serieus?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:14 schreef Kreator het volgende:
Niks mis met een paar lovehandles. Liever 10 teveel dan 10 te weinig.
Waar compenseer jij dat mee?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Boeiend, lelijker dan nu kan ik toch niet worden, dus ze mept maar een end weg.
We zijn allemaal kankerlelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij bedoelde denk ik dat je mij lelijk noemde door die opmerking schat.![]()
Maar ik heb gelukkig genoeg zelfvertrouwen.
Ah, jij bent er ook zo 1 die denkt dat je zwanger raakt van een kusje op de wangquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar rook is, is vuur. Dat gezegde is er niet voor niets.
Nee joh babys komen met de ooievaar! Dat weet toch iedereen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah, jij bent er ook zo 1 die denkt dat je zwanger raakt van een kusje op de wangWat lief
Hij gelooft het toch niet. Leeft, net als alle andere mannen hier, liever in de illusie dat er wel lekkere wijven hier postenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verdomme MSX, je zou het geheim houden....
Daar kun je toch alleen maar aids van krijgen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah, jij bent er ook zo 1 die denkt dat je zwanger raakt van een kusje op de wangWat lief
nou nou.. wat een taalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
We zijn allemaal kankerlelijk.
Zie. Ik zei het toch. Er is gekust.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:18 schreef Spirit82 het volgende:
En hoe!! Het was spectaculair!! (dankzij mij, uiteraard)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zie. Ik zei het toch. Er is gekust.
Met mijn muziek natuurlijk.quote:
Dan heb je ook geneukt. Want het is HW....en ondanks dat je wat te oud voor hem bent, ben je wel aantrekkelijk (op de foto). En jij zegt toch geen nee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:19 schreef Spirit82 het volgende:
En hoe!! Het was spectaculair!! (dankzij mij, uiteraard)
Echt, mag ik die eens, euhm... komen (hihi) bewonderen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met mijn muziek natuurlijk.
De ene heeft een gitaar, ik een midi-controller, chick-magnet dit dat.
Wie heb je geneukt dan? Dan kunnen we de lijstjes ook weer eens aanvullenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En hoe!! Het was spectaculair!! (dankzij mij, uiteraard)
Ja maar... we waren eerst in een winkel en toen in een kroegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan heb je ook geneukt. Want het is HW....en ondanks dat je wat te oud voor hem bent, ben je wel aantrekkelijk (op de foto). En jij zegt toch geen nee.
noem je jezelf nu lelijk?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij gelooft het toch niet. Leeft, net als alle andere mannen hier, liever in de illusie dat er wel lekkere wijven hier posten
Neem je Rip's taak over dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
Wie heb je geneukt dan? Dan kunnen we de lijstjes ook weer eens aanvullen
HW, maar da's geen kunst, dus de moeite van het noemen niet waardquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wow.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:18 schreef Kreator het volgende:
Ja. Voor de verandering meende ik wat ik zei.
Ik sta al een half jaar droogquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben je stiekem toch liefquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Voor de verandering meende ik wat ik zei.
Nee slimmerd, ik ben een kloon van Airquote:
Er posten gewoon helemaal geen vrouwen hier?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee slimmerd, ik ben een kloon van Air
Geen idee, daar ga ik helemaal niet over.quote:
Sherlockquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
Er posten gewoon helemaal geen vrouwen hier?
Nopequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
Er posten gewoon helemaal geen vrouwen hier?
Wat ben je toch slim!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
..als dit dezelfde waarheid is als die van HW, weet ik genoeg.
Van jouquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:24 schreef rival het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig, van wie is Nouk een kloon?
Dat weet ik. En toch wil ik niet met je daten. Sorry. Misschien juist wel daarom, ik weet het niet.quote:
Je breekt mn hartquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat weet ik. En toch wil ik niet met je daten. Sorry. Misschien juist wel daarom, ik weet het niet.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
Oh God, gaan we nu ook meedoen aan die "kloon-rage' van mata?
Ik ook, maar dan zijn we samen dus helemaal bezet, dus dan kunnen we sowieso niet datenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben altijd half bezet. Maar ik trade wel up.
Geen idee. Die heb ik gemistquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
Oh God, gaan we nu ook meedoen aan die "kloon-rage' van mata?
"New-hippie-kloon"quote:
Dat heb ik met alle hypes die Mata probeert te creeëren.quote:
Als je iets beters tegenkomt, dan ruil je em in.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:30 schreef Spirit82 het volgende:
En ik weet niet wat uptraden betekent
Ik zal er wel blind voor zijn, maar heb nooit een poging gezienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik met alle hypes die Mata probeert te creeëren.
Dat had een vriendin in Turkije gedaan. Elke avond een knappere vent. 'Want je ruilt je kleine tv'tje toch ook in voor een grote plasma-tv?'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je iets beters tegenkomt, dan ruil je em in.
Hij noemt GvsE altijd zijn kloon.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:32 schreef MissMSX het volgende:
Ik zal er wel blind voor zijn, maar heb nooit een poging gezien
Owh. Ha ha ?quote:
En verder iedereen die ook maar een enkele eigenschap of voorkeur met hem gemeen heeft.quote:
Volkomen begrijpelijk. Ik zou jou ook inruilen als je avatar zich aanbood.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:32 schreef CherryLips het volgende:
'Want je ruilt je kleine tv'tje toch ook in voor een grote plasma-tv?'
Hoax, want Turkije.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Dat had een vriendin in Turkije gedaan. Elke avond een knappere vent.
Ik heb blijkbaar een onbewust user filter aanstaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
En verder iedereen die ook maar een enkele eigenschap of voorkeur met hem gemeen heeft.
Ohja, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je iets beters tegenkomt, dan ruil je em in.
Teach me!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar een onbewust user filter aanstaan
Ik ga geen geld uitgeven aan Fok.quote:
Ja, maar ik doe het zonderquote:
Dat is wel de definitie van MissMSX jaquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij zou nog uptraden als je een zwerver van straat trekt.
Je beseft wel dat je nu hoge verwachtingen schept?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:40 schreef MissMSX het volgende:
Dat is wel de definitie van MissMSX ja
Je hebt Airrrrr z'n hele leven verrrrranderrrrd?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel de definitie van MissMSX ja
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Je beseft wel dat je nu hoge verwachtingen schept?
Wat heeft dat met mijn geweldigheid te maken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt Airrrrr z'n hele leven verrrrranderrrrd?
Dat is wel een van de grote vragen die er op dit moment zijn jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar hebben Spirit en HW nu WEL of NIET geneukt ?
Nee, Spirit heeft hele hoge standaarden heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
*X-files-muziekje*quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is wel een van de grote vragen die er op dit moment zijn ja
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn geweldigheid te maken?
Daar heeft het mee te makenquote:
quote:
Wat zal Krea blij met jou zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat ze Krea niet mot betekend niet dat ze hoge standaarden heeft hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, Spirit heeft hele hoge standaarden heb ik begrepen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ze Krea niet mot betekend niet dat ze hoge standaarden heeft hoor
Het zijn haar eigen woorden die ik nu aanhaal hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik HW niet mot omdat ik hoge standaarden hebquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het zijn haar eigen woorden die ik nu aanhaal hoor.
Dus jullie hebben wel geneuktquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik HW niet mot omdat ik hoge standaarden heb
Je hebt gezegd dat je hoge standaarden hebt toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik HW niet mot omdat ik hoge standaarden heb
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen blij met mij.
Oh dat heb ik vast wel ergens gezegd jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt gezegd dat je hoge standaarden hebt toch?
Vorige pagina nog.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik vast wel ergens gezegd ja
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik hoor alleen de Baantjer fluit tune in mijn hoofdquote:
Heet dat tegenwoordig zo, bindingsangst?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt gezegd dat je hoge standaarden hebt toch?
Ja, de Viva verzint daar elk jaar weer nieuwe termen voor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:50 schreef STING het volgende:
[..]
Heet dat tegenwoordig zo, bindingangst?
Uiteraard, maar hij was vreselijk slecht in bed, dus niet voor herhaling vatbaarquote:
Betekend.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat had HW ook of nie ?quote:
Dat is toch nutteloos? Want je ware liefde is niet degene die aan al je eisen voldoet, maar de enige waarvoor je al deze eisen laat vallen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:49 schreef Spirit82 het volgende:
Oh dat heb ik vast wel ergens gezegd ja
Om iemand door het matras te trekken hoeft het geen Neerlandicus te zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Betekend..
Laten we hopen dat ze wel wat taalgevoel heeft.
Er zijn nog wél mensen die daar net als ik in geloven!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is toch nutteloos? Want je ware liefde is niet degene die aan al je eisen voldoet, maar de enige waarvoor je al deze eisen laat vallen.
Dat zou je aan hem moeten vragenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat had HW ook of nie ?
help, mijn niveau daalt....
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn nog wél mensen die daar net als ik in geloven!
No shit, Sherlock. Je geloofde toch ook niet echt dat ze al een half jaar droog stond. Ja, qua drank misschien,.quote:
Mwah, ik kon het me misschien toch ergens ook wel voorstellen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
No shit, Sherlock. Je geloofde toch ook niet echt dat ze al een half jaar droog stond. Ja, qua drank misschien,.
Dat ik een half jaar droog sta? No way!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik kon het me misschien toch ergens ook wel voorstellen.
Dat happen zal hij vast op prijs gesteld hebben. Wel zonder tandjes dan he.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
NEE.
Ik weet zijn reactie toch niet omdat NEE.
Misschien zijn er ook mannen die geen foto sturen. Dan maak je wel een kans.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
Mwah, ik kon het me misschien toch ergens ook wel voorstellen.
Je kan het ook anders zien, zijn reactie was slap, en het was daarom dus NEE.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
NEE.
Ik weet zijn reactie toch niet omdat NEE.
Vrouwen met eisenlijstjes blijven toch uiteindelijk alleen en hebben op hun 44ste 32 katten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien zijn er ook mannen die geen foto sturen. Dan maak je wel een kans.
Goede vraag, Nouk. Dat missen we hier. Scherpe vragen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:58 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn grote vraag is veranderd naar: Welke eisen hebben Kluts en Bateman laten vallen toen ze voor elkaar kozen?
Dat laat ik in het middenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien, zijn reactie was slap, en het was daarom dus NEE.
Ik heb geen standaard eisenlijstje. Van dat concept ben ik al jaren afgestapt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:58 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn grote vraag is veranderd naar: Welke eisen hebben Kluts en Bateman laten vallen toen ze voor elkaar kozen?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat happen zal hij vast op prijs gesteld hebben. Wel zonder tandjes dan he.
Hij praat iig ABN en niet als een Tukker.quote:
quote:
Gelukkig maar want plat Utrechts klinkt niet veel beter.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:02 schreef Kluts het volgende:
Hij praat iig ABN en niet als een Tukker.
Ze is anders dol op mijn plat Uteregse versie van 'lekker wijf'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Gelukkig maar want plat Utrechts klinkt niet veel beter.
Hij praat wel Utregs.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Gelukkig maar want plat Utrechts klinkt niet veel beter.
Misschien daarom juist wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:04 schreef MissMSX het volgende:
Waarom moeilijk doen over neuken met HW? Dat heeft half fok gedaan
Wat cutequote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En ik had ook geen eisenlijstje.
Verder was het een keuze om Kluts mee uit te vragen (nav haar posts op Fok), maar was het geen keuze om verliefd op haar te worden, dat gebeurde gewoon, binnen 5 minuten.
Zo zie je maar, dat die eisen echt pure kul zijn.quote:
Ja, dat weten we verdomme nog steeds niet Tal.quote:
Ben ik het mee eens. Hoewel je onbewust wel altijd een paar eisen hebt, denk ik. Aantrekkingskracht bijvoorbeeld is een eis, maar dat kun je niet echt omschrijven. Tis meer het gevoel dat je bij iemand moet hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo zie je maar, dat die eisen echt pure kul zijn.
Hmmm...quote:
Ja, maar dat gevoel is niet afhankelijk van een vast recept.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Hoewel je onbewust wel altijd een paar eisen hebt, denk ik. Aantrekkingskracht bijvoorbeeld is een eis, maar dat kun je niet echt omschrijven. Tis meer het gevoel dat je bij iemand moet hebbenMy 2 cents...
Aaah dat gedoe met dr om heen draaien? Wat een gekut en gezeikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat weten we verdomme nog steeds niet Tal.
Neuh verbaast me niets Snuit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het zal je misschien verbazen Tally, maar ik ben het deze keer niet
Je zegt hiermee dat ik dat heb?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat gevoel is niet afhankelijk van een vast recept.
Alweer niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
het zal je misschien verbazen Tally, maar ik ben het deze keer niet
Zo zeg je dat niet!quote:
Daar is deze reeks juist voor. Toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als ik al mijn veroveringen hier moet posten kan je net zo goed een nieuwe reeks maken.
Ben je misschien lesbisch ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niet Krea, niet Techno, niet Snuit, niet HW, niet PBateman.. enz enz
Hij wil het zeepje niet oprapenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:10 schreef Ripley het volgende:
Nou Yipyip en snuitebolletje, help elkaar eens uit de brand
Potje boy butter dr bij en WHOPPA!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:10 schreef Ripley het volgende:
Nou Yipyip en snuitebolletje, help elkaar eens uit de brand
ja dag,ik ben geen 12 meerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo zeg je dat niet!
Dan zeg je op zijn FOK!'s
Ik ben 12 wat is dat?!
Das heus geen slecht iets hoorquote:
Je staat altijd zo dichtbijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij wil het zeepje niet oprapen
MLI 2.0.quote:
Dat is de ontkennende fase, daar begint het normaliter mee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:11 schreef Ripley het volgende:
gaan we nu opnoemen wie we allemaal niet gedaan hebben hier? Andersom is handiger
O wacht. Laat maar.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat een gort droge foef moet jij hebben
Ja en ook zo direct. Waarom zou je makkelijk doen als het moeilijk kanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:11 schreef Ripley het volgende:
gaan we nu opnoemen wie we allemaal niet gedaan hebben hier? Andersom is handiger
Doe er wat aan!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
wat een gort droge foef moet jij hebben
Die slaan we even over. Wie hier heb jij geneukt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is de ontkennende fase, daar begint het normaliter mee.
Zeker wel.quote:
Ze post nog op fok geloof ik toch?quote:
Hij word oud. Als hij dat allemaal moet tikken heeft hij krampen in zijn handen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die slaan we even over. Wie hier heb jij geneukt?
Ja ZIJ wel maar deze ook bedoel ik?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze post nog op fok geloof ik toch?
Geen idee verder.
Met 30 jaar ervaring zekerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Neui,ik ben zeker al 13 en een beetje
Waarom hebben wij eigenlijk nooit geneukt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij word oud. Als hij dat allemaal moet tikken heeft hij krampen in zijn handen.
Beter even blijven daar waar "we" waren Missy!
Je bedoelt dat ze nog steeds labiel is met haar nieuwe nick?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ZIJ wel maar deze ook bedoel ik?
Spugen?quote:
Niet over drijven Tally...het is maar 28 jaar ervaringquote:
Omdat jij niet naar Utrecht durft te komenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom hebben wij eigenlijk nooit geneukt?
Met een nieuwe nick ben je niet meteen af van dat labiele gezeikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze nog steeds labiel is met haar nieuwe nick?
Guess so.
Of bedoel je nu spirit?
Ik zat er in de buurt!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Niet over drijven Tally...het is maar 28 jaar ervaring
Ik doe dat kraambezoek wel als je weer goed strak bent ok?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat jij niet naar Utrecht durft te komen
Voor de rest heb ik iedereen al gedaan
[..]
Met een nieuwe nick ben je niet meteen af van dat labiele gezeik
En ja ik bedoelde spirit. Of zij ook labiel is
Ja jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doe dat kraambezoek wel als je weer goed strak bent ok?
True.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Met een nieuwe nick ben je niet meteen af van dat labiele gezeik
En ja ik bedoelde spirit. Of zij ook labiel is
Jij denkt dat ik gevoelloos ben in m'n vingers?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ja
Daarbij wat zou jij er van merken als ik niet strak ben?
Ik ben benieuwd naar je bevindingen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
True.
En dat durf ik nog niet met zekerheid te zeggen.
Gewoon wat extra hechtinkjes nemen. Voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:18 schreef Tally het volgende:
Ja ja
Daarbij wat zou jij er van merken als ik niet strak ben?
Joh dan kan je er met je hele hand in. Makkelijker!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik gevoelloos ben in m'n vingers?
Ik laat me dicht nieten!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon wat extra hechtinkjes nemen. Voor de zekerheid.
Hand? Hoofd bedoel je!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:20 schreef Tally het volgende:
Joh dan kan je er met je hele hand in. Makkelijker!
Je hebt een Somalische verloskundige ja?quote:
zwarte kindjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt een Somalische verloskundige ja?
Dat is er dan al uit!quote:
Uhm neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt een Somalische verloskundige ja?
Te veel.. Mwah.. Te veel..quote:
Ik vraag meteen of ze ze in mijn rug ook kan zetten!quote:
Een beetje jammer dat er een neger aan vooraf gaat.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:23 schreef Kluts het volgende:
Een beetje jammer dat er een neger aan vooraf gaat.
1 mazzeltje, die zie je na de geboorte toch niet meer.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jammer van dat kroeshaar ook, valt niet te kammenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als baby's zijn ze nog best leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer van dat kroeshaar ook, valt niet te kammen
Ze hoeven toch niet naar buiten? Gewoon nemen voor het huishouden. Zoals vroeger, in die goeie oude tijd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer van dat kroeshaar ook, valt niet te kammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |