Ik heb nooit gezegd dat ik HW niet mot omdat ik hoge standaarden hebquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het zijn haar eigen woorden die ik nu aanhaal hoor.
Dus jullie hebben wel geneuktquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik HW niet mot omdat ik hoge standaarden heb
Je hebt gezegd dat je hoge standaarden hebt toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik HW niet mot omdat ik hoge standaarden heb
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen blij met mij.
Oh dat heb ik vast wel ergens gezegd jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt gezegd dat je hoge standaarden hebt toch?
Vorige pagina nog.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik vast wel ergens gezegd ja
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar dan mag ik toch nog wel hoge eisen stellen zeker?
Ik hoor alleen de Baantjer fluit tune in mijn hoofdquote:
Heet dat tegenwoordig zo, bindingsangst?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt gezegd dat je hoge standaarden hebt toch?
Ja, de Viva verzint daar elk jaar weer nieuwe termen voor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:50 schreef STING het volgende:
[..]
Heet dat tegenwoordig zo, bindingangst?
Uiteraard, maar hij was vreselijk slecht in bed, dus niet voor herhaling vatbaarquote:
Betekend.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ze Krea niet mot betekend niet dat ze hoge standaarden heeft hoor
Dat had HW ook of nie ?quote:
Dat is toch nutteloos? Want je ware liefde is niet degene die aan al je eisen voldoet, maar de enige waarvoor je al deze eisen laat vallen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:49 schreef Spirit82 het volgende:
Oh dat heb ik vast wel ergens gezegd ja
Om iemand door het matras te trekken hoeft het geen Neerlandicus te zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Betekend..
Laten we hopen dat ze wel wat taalgevoel heeft.
Er zijn nog wél mensen die daar net als ik in geloven!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is toch nutteloos? Want je ware liefde is niet degene die aan al je eisen voldoet, maar de enige waarvoor je al deze eisen laat vallen.
Dat zou je aan hem moeten vragenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat had HW ook of nie ?
help, mijn niveau daalt....
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn nog wél mensen die daar net als ik in geloven!
No shit, Sherlock. Je geloofde toch ook niet echt dat ze al een half jaar droog stond. Ja, qua drank misschien,.quote:
Mwah, ik kon het me misschien toch ergens ook wel voorstellen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
No shit, Sherlock. Je geloofde toch ook niet echt dat ze al een half jaar droog stond. Ja, qua drank misschien,.
Dat ik een half jaar droog sta? No way!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik kon het me misschien toch ergens ook wel voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |