Eerst gaan trouwen en dan direct daarna gaan scheiden. Gegarandeerd succesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik moet eerst even 20 kg kwijtraken
20? Is dat niet wat teveel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik moet eerst even 20 kg kwijtraken
Zeg, had jij vroeger ook niet zoiets gedaan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, studeren, maar rechten.
quote:
Waarschijnlijk op de universiteit, of al in de kroeg natuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Waar zijn de rechtenstudentjes als ik ze nodig heb?
Waarom doe je zoiets?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eerst gaan trouwen en dan direct daarna gaan scheiden. Gegarandeerd succes
Hence the remarkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
Zeg, had jij vroeger ook niet zoiets gedaan?
Voor de cadeautjes natuurlijk!quote:
Nee, die is ook te lelijk voor mijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga jij nou maar stoer doen tegen HW, dan kun je er nog es 'tegenstribbelend' bovenop.
Hoe denk jij dat nou weer te weten?quote:
Dank voor het compliment... maar met 20kg minder ben ik nog lang geen maatje 36 hoorquote:
Irritant is datquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op de universiteit, of al in de kroeg natuurlijk
En het vrijgezellenfeest natuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor de cadeautjes natuurlijk!
Ik hoor andere verhalen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, die is ook te lelijk voor mij
Maar jij bent ook lelijk, aangezien er alleen maar lelijkerds posten op het internet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, die is ook te lelijk voor mij
Waarom zou je maat 36 moeten worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dank voor het compliment... maar met 20kg minder ben ik nog lang geen maatje 36 hoor
Half fok kon meegenietenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat nou weer te weten?
Een normaal antwoord. Ik kan me niet voorstellen namelijk dat je trouwt en gelijk gaat scheiden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja zeg, wat verwacht je dan voor antwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |