Getverdemmequote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:54 schreef Qwea het volgende:
Ik ging beer zo "kammen" met mijn vingers.... heel mijn vingers vol met witte vettigheid. Wtf?
Heb je geen wcquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:58 schreef Lottekoekkie het volgende:
oude truck die tegen veel helpt: berkenhaarwater, tegen haaruitval, vetproductie, kaalheid en nog zowat tegenstellingen. Maar het helpt wel.
(en nee, nog steeds niet met hhh aan de loop, ben zelf nog te erg aan de loop. dus hhh even plasje gedaan op de dijk.
Je kut, die is pas getverdemme!quote:
Ja das jammer voor Billy want dan is het zonnetje wegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Billy wil los rennen in het veld, en de enige mensen die hem van mij los mogen laten lopen zonder dat ik dr bij ben moeten zelf natuurlijk ook werken
O ik dacht dat jij een plasje had gedaan op de dijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nou, die rees ia al 20 jaar een ploblem en de hond gaat niet op de plee, die schijt liever grassprietjes aan barrels
Wanneer is de training voor je nieuwe baanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:03 schreef tombolafan het volgende:
Goffer, school gaat niet door
Nou ja, dan kan ik me goed voorbereiden op mn training voor werk
denk niet dat iemand mij erg charmant vindt met de broek op de kietjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:03 schreef indaha het volgende:
[..]
O ik dacht dat jij een plasje had gedaan op de dijk
Vanavondquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Wanneer is de training voor je nieuwe baan
Ik ookquote:
welke baby ? DML dr baby ? geen idee kom net uit de tuinquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wat denk je zelf![]()
Is er al een baby?
Hoe de fuck krijg je het voor elkaar mijn naam gewoon verkeerd te spellenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:07 schreef Lottekoekkie het volgende:
Quea, zou dol zijn op mijn deurklinken als ze net zo gek waren als jij
Dan is het donker, dan kunnen ze sowieso niet meer echt lekker los in het veldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja das jammer voor Billy want dan is het zonnetje weg
/carequote:
TUINquote:geen idee kom net uit de tuin
woohooquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ookhet vocht druipt mijn broekje uit
(legt pismatje eronder)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ookhet vocht druipt mijn broekje uit
Ben jij ook geil?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan is het donker, dan kunnen ze sowieso niet meer echt lekker los in het veld
nogal want ik heb een vrouwquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh shit, haal ik dan alles door de war? was toch jouw man die opa mag worden?
Of ben ik nou zoooooooooooooo debiel
Als die komt zal ik hem eronder leggenquote:
Non is een lesboquote:
*proest*quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
Omdat tegenwoordig elke aap dyslekties is dus ik ook (not maar is altijd het excuus) en omdat ik van je houquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je het voor elkaar mijn naam gewoon verkeerd te spellen
OMFG, GMTA. Wij gaan ook maar kutketsenquote:
Wij zijn al jaren online lesbo toch ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG, GMTA. Wij gaan ook maar kutketsen
Je haalt alles door mekaar , is man van Nok en DML is ook aan het bevallen maar heeft daar niets mee van doen,quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
#truestoryquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij zijn al jaren online lesbo toch ?
Oh Ymme heeft vast wel een matrasje voor je, heb je je doekoe al overgemaakt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:12 schreef Qwea het volgende:
Ik mis robijn
En ik kwam![]()
![]()
![]()
Ymme
![]()
![]()
![]()
tegen in het oud V&A topic.
Ik had eigenlijk willen neerzetten "Ga je dan weer je shit niet opsturen?"
Haha, racecursus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nou, solly maar als ik jullie moet bijhouden mag ik wel een racecursus aanvragen
kinky !quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:13 schreef Qwea het volgende:
Non! Black swan zitten hevige lesbo scenes inEn ze moeten nog lekker zijn ook
Wacht, begin even bij het begin... wtf is een appelslap, en wanneer zou ze die komen halen? En kreeg je er poen voor?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:13 schreef Nonneke het volgende:
Ymme moet nogsteeds een appelslak op komen halen bij, ik weet niet hoe ik moet vertellen dat het beestje inmiddels na 5 jaar overleden is
![]()
Onderschijten die handelquote:
Zet er gewoon iets bij met potloodquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:13 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet uit een wetenschappelijk artikel een verbeterpunt noemen, maar ik kan niks vindenbedenk ik net iets, staat het in de Discussion.
Poep en merde
JE ZEI RACECURSUS HAHAHAHAHIHIHIHIHIWHIHIHAHAHHIWHIHAHAquote:
Lieve mensen zijn lieve mensen, interesseert mij geen donder hoe lang, kort, dik, dun of hoe of wat ze zijn, zolang ze maar lief zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:12 schreef indaha het volgende:
Op elk potje past een dekseltje of een ander potje toch
het is al zolang geleden dat ik het niet eens meer helemaal weetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wacht, begin even bij het begin... wtf is een appelslap, en wanneer zou ze die komen halen? En kreeg je er poen voor?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:15 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Lieve mensen zijn lieve mensen, interesseert mij geen donder hoe lang, kort, dik, dun of hoe of wat ze zijn, zolang ze maar lief zijn
Dan nog, Wat de neuk is een appelslaKutquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Appelslak met de k van kut niet met de p van piempie, domme Qwea, we hebben t over Non de Lesbo hier he
Ik kreeg in ene een briljant ideequote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
het is al zolang geleden dat ik het niet eens meer helemaal weet![]()
had appelslakken over in dr aquarium dus ik had in aquariumtopic gevraagd of iemand er een wou, zij wou wel, maar ophalen was lastig etc, na een tijdje niks meer gehoord.
Geen idee of ze zou betalen voor die slak
quote:
over appelslakutten, daar zal ze bij mee zijn een berichtje van jouquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kreeg in ene een briljant ideeIk ga Ymme ff een PM STUREN
![]()
![]()
GODVERDOMME MUIS! FLIK JE ME NOU DAN!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Google was unable to find results jonguh. Did you mean: Quea?
/sog
Psst je moet niet verraden dat we Qwea en oh-oh stiekum wel leuk vinden want dat willen ze niet wetenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:18 schreef Lottekoekkie het volgende:
Qwea is een etterbak mét grote waffel die niet door heeft dat ze best aardig is, de muts
Ja doenquote:
ut is een schatjequote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:20 schreef Nonneke het volgende:
Q, ik ga je een hele stomme vraag stellen, maargoed je weet maar nooit![]()
Er is hier in Den Helder en omstreken geen ene fuck te doen. Zeker niet voor kids. Ballorig, maar das niet kewl. Artis?quote:Weet jij nog leuke dingen daar in de buurt voor kleine kinderen ? ik zou morgen met mn sis en kids naar Sprookjesding in Enkhuizen is dat pauperpark dicht tot april
Ik ga hem nu versturen, ik zal het er ff bij zettenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je hebt er niet eens XOXO bij gezet
ja die heb ik nu geopperd, wacht nog op antwoordquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest lachen
[..]
Er is hier in Den Helder en omstreken geen ene fuck te doen. Zeker niet voor kids. Ballorig, maar das niet kewl. Artis?
Koop dat boek van Q en lees voor terwijl de kinders in de tuin ronddartelen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja die heb ik nu geopperd, wacht nog op antwoord
stom sprookjesland gewoon dicht, belachelijk
Ik zou er 3 kuub zand laten bezorgen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja die heb ik nu geopperd, wacht nog op antwoord
stom sprookjesland gewoon dicht, belachelijk
Beste idee van 2011!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Koop dat boek van Q en lees voor terwijl de kinders in de tuin ronddartelen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:36 schreef Oognip het volgende:
mijn schoonmoeder belde net dat het niet goed gaat met haar vader (opa van mijn vriend dus). Hij klaag al heel lang over misselijkheid, duizeligheid, gewichtsverlies en nog een aantal dingen. Gister vonden ze het tijd om nu eens naar de dokter te gaan en die was heel serieus. Hij krijgt morgen meteen een maagonderzoek en het zou wrl eens heel goed maagkanker kunnen zijn
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Koop dat boek van Q en lees voor terwijl de kinders in de tuin ronddartelen.
goed plan !quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou er 3 kuub zand laten bezorgen!
Hallo potje!quote:
Hello heeturooquote:
Ja ook van mij Oognip sterkte en hopen dat het goedkomtquote:
Picsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hello heeturoo
Ik heb echt briljante taarten; een waarvan ik niet weet wat het is (te moeilijke naam), een chocoladetaart en een skitaart![]()
Zal zo wel ff een picje posten
En ik heb zalm, paling, haring en een makreel
Geen idee; we hebben 'm vanmorgen niet meer gesproken. Hij zal wel naar school zijn gegaan alwaar er van alles gaande is (aldus de site van de school).quote:
Ik durf ze niet eens aan te snijdenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Heeft ze die taarten in Rotterdam gehaald en komt mijn niet een stukje brengen![]()
maar rare dag Elies, feest maar ook treurnis...
Lastig
ziet er goed uitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee; we hebben 'm vanmorgen niet meer gesproken. Hij zal wel naar school zijn gegaan alwaar er van alles gaande is (aldus de site van de school).
[..]
Ik durf ze niet eens aan te snijden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DIE EERSTE!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee; we hebben 'm vanmorgen niet meer gesproken. Hij zal wel naar school zijn gegaan alwaar er van alles gaande is (aldus de site van de school).
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat schreef ze, was ze pissigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:47 schreef Qwea het volgende:
Ik moest lachen om die pm van Ymmewat een domme trut zeg
Stuur eens door ofzo?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:47 schreef Qwea het volgende:
Ik moest lachen om die pm van Ymmewat een domme trut zeg
Gelukkig dat scheelt alweer werkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:53 schreef Qwea het volgende:
nieuwe huurder komt kijken donderdag
En ik hoef niet de schouw te schilderen, de gaten te dichten en de tochstrips te verwijderen. Dat doet woningstichting van de woonduur korting \o/
Ohjee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:03 schreef Nonneke het volgende:
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudututututudududuuuuuuuuuuuuuuuututuuuuuuuuuuuuuu
Oh, dan ga ik ook kijkenquote:
Wanneer ben je ook al weer jarig dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ziet er lekker uit.
Ik ga ook maar even de taarten voor mijn v-dag bestellen.
De 15e?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Over een week maar "vier" het pas het weekend erna.
imo ben je al best oud voor een eerstequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:36 schreef ferrari_rood het volgende:
![]()
Ben ik weer een jaartje ouder en heb ik een schappelijkere leeftijd om een kind te krijgen.
Al ben ik het vandaag wel echt beu. Bij de kapper ow je hebt echt nog een klein buikje he?
Ja dat weet ik en dat vind ik aan de ene kant ook echt niet erg. Maar het maakt mij wel onzeker.
Gefeliciteerd had je de naam nu goed geraden?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef nokwanda het volgende:
Mooie dag trouwens. het lijkt wel lente![]()
Goeie dag om geboren te worden. Dat vond meneer Z aki ook vanochtend.
Spontaan en zonder in te leiden.
Nu voel ik me echt oma
Nee, de rest is oudquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ik om mij heen kijk ben ik in deze generatie wel jong.
Gefeliciteeeeeerdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef nokwanda het volgende:
Nu voel ik me echt oma
de oudste wordt 2quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
Die metallic taart met oogjes
Non, hoe oud zijn die kids waar je mee op pad gaat?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef nokwanda het volgende:
Nu voel ik me echt oma
Gefeliciteerd oma !quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef nokwanda het volgende:
Nu voel ik me echt oma
Ja, dat!quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Gefeliciteerd had je de naam nu goed geraden?
Dank! Me is happyquote:
Ok! Dit hoor ik ook vaak dat ouders met (heel) jonge kinderen leuk vinden in NH, vooral als het niet echt goed weer is: http://www.hollebolleboom.nl/quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:40 schreef Nonneke het volgende:
[..]
de oudste wordt 2
de jongste moet nog 1 worden.
Artis gaan we doen
Nok was veel jonger dan jij.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Wie heeft er hier op mijn leeftijd kinderen gekregen?
-vamp
-bamba
-senes
-nok
Maar de rest heeft ze niet of pas veel later dan is het niet gek dat je gat twijfelen als je steeds van die opmerking irl hoort.
oh dat ziet er leuk uit !quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok! Dit hoor ik ook vaak dat ouders met (heel) jonge kinderen leuk vinden in NH, vooral als het niet echt goed weer is: http://www.hollebolleboom.nl/
Misschien voor een volgende keer ofzo!
In feite is jouw leeftijd fysiek de meest ideale, maar in onze materiele wereld moet je eerst allemaal zonodig eerst de halve wereld hebben gezien, een succesvolle carriere hebben en twee auto's voor je vrijstaande koopwoning voor je voor vol aangezien wordt. Maar dat is niet jouw manco. Eigenlijk ben jij juist heel normaal.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Wie heeft er hier op mijn leeftijd kinderen gekregen?
-vamp
-bamba
-senes
-nok
Maar de rest heeft ze niet of pas veel later dan is het niet gek dat je gat twijfelen als je steeds van die opmerking irl hoort.
Ow dear ja. Ik was net 6 dagen 22quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nok was veel jonger dan jij.
En Maes ook bv.
En als het aan mij had gelegen had ik ook op mijn 24e ofzo kinderen gehad.
Die mensen die opmerkingen maken dat jij zo jong bent, zijn gewoon onzeker over zichzelf of zij niet te oud zijn
Gefeliciteerd wat snel ineensquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef nokwanda het volgende:
Nu voel ik me echt oma
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind tussen de 24 en 28 een mooie kinderwerpleeftijd
Ik ook niet, bij lange na nietquote:
Ze is 26 en wordt bijna 27quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:46 schreef Muis006 het volgende:
f-r ik heb geen idee hoe oud je bent/wordt, maar je moet niet zo stressen! Geniet gewoon van het feit dat je een miniatuurtje bij je draagtMensen die het raar/niet ideaal vinden hou je altijd, iedereen houdt er andere maatstaven op na.
Wie weet werp je er straks ineens 2...verrassing!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik red er ook maar 1 tussen die leeftijd als er al een 2e komt ben ik ook ouder.
Mijn Zusje is ook 26 als het kind komt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is 26 en wordt bijna 27
Da's toch niet 'raar' jong om een kind te krijgen?
Ja, huilend: "ik wilde alleen een goede vriend die net zoveel van vissen hield als ik. Maar nu vis ik voortaan liever alleenquote:
Zuwwe een praatgroepje oprichten? Jij en ik en een doos tissues?quote:
Gooi er een blikkie (of 2) drank bij en I'm inquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zuwwe een praatgroepje oprichten? Jij en ik en een doos tissues?
Minstens 6, ga je misschien nog zingen ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Gooi er een blikkie (of 2) drank bij en I'm in
Nee helemaal niet! Zo oud was mijn moeder ook toen ze zwanger was van mijn zusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is 26 en wordt bijna 27
Da's toch niet 'raar' jong om een kind te krijgen?
Ja, ik wilde J heel graag en hij was gepland. Ik was alleen sneller zwanger dan gedacht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Een voordeel als ons kind/onze kinderen de deur uitgaan zijn we nog niet bejaard.
In ieder geval als ons kind/onze kinderen op een normale leeftijd de deur uitgaan
@Nok was J gepland? Je hoeft geen antwoord te geven
Lieverd, kap nâh! Echt!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar dat is wel een andere tijd geweest. Toen kon je nog van 1 salaris leven.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef nokwanda het volgende:
Nu voel ik me echt oma
Ja, dat was bij de eerste ook zo. Ergens verwachtten we het ook. We zeiden dat gister ook nog tegen elkaar.quote:
Als je echt wilt nu ook wel gok ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Rammelen mag hoor, daar heeft een baby geen last vanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:56 schreef Greys het volgende:
FR, als je niet al misselijk was en het veilig was voor de baby kwam ik je persoonlijk even door elkaar rammelen
Dat kan nu ook hoor. Ga mais verbouwen in een hutje op de hei en je hebt opeens geld teveel. Het is maar net wat je met je geld doetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:53 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, huilend: "ik wilde alleen een goede vriend die net zoveel van vissen hield als ik. Maar nu vis ik voortaan liever alleen"
Oh, die gaat het moeilijk krijgen als ze haar hart breekt
Sinds wanneer groeit mais in een hutje?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat kan nu ook hoor. Ga mais verbouwen in een hutje op de hei en je hebt opeens geld teveel. Het is maar net wat je met je geld doet
Jaaaa, hij is gezond en mooi. Lijkt op zijn zusje en heeft nu al donkere krullen en grote handen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Wat goed dat ie toch nog vanzelf is gekomen. Alles helemaal goed?
owwww, I wish!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat kan nu ook hoor. Ga mais verbouwen in een hutje op de hei en je hebt opeens geld teveel. Het is maar net wat je met je geld doet
Wie zeggen dat dan eigenlijk, dat ze te jong isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:54 schreef Greys het volgende:
Lieverd, kap nâh! Echt!
Laat jezelf niet onzeker lullen. Wij zouden het eerlijk zeggen als we je (te) jong vonden, daar ken je ons nu wel goed genoeg voor.Maar het is écht niet raar jong, gewoon heel normaal en gemiddeld volgens mij. Dat anderen er voor kiezen om steeds later moeder te worden of het er eerder gewoon niet van komt, dat is niet jouw zorg!
Ken je dat niet meid? Het is de nieuwste rage! En leueueueuk dat het is! Giebelgiebelgiebelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sinds wanneer groeit mais in een hutje?
Ik geloof mensen op zwangerschapszwemmen ofzo, als ik het goed begrepen heb.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:58 schreef APK het volgende:
[..]
Wie zeggen dat dan eigenlijk, dat ze te jong is
Volgens mij posten hier genoeg mensen die ouders hebben die op die leeftijd kinderen kregen.
Pass jij mij de tissues dan ook even?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zuwwe een praatgroepje oprichten? Jij en ik en een doos tissues?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik deed een Nok en las grote tanden
![]()
Maar gefeliciteerd![]()
En wat fijn zonder inleiding![]()
Ik heb mn meegenomen werkklus af![]()
Lasagna staat al lang klaar, zometeen visite![]()
Die naam wist je al of niet Nok?
Ik ken een L aki
Zelfs op rotdagen moet je heel hard glimlachen bij de gedachtequote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben nogal gevoelig en nogal structuur gericht.
Ik wilde dus ook het liefst hoe cliche eerst een baan en trouwen en dan pas een kindje.
Nu komt er een kindje waar ik al heel veel van hou maar die mij ook onzeker maakt
Kan ik het wel? doe ik het goed? verwijt ik het niks? heb ik geduld genoeg?
Vragen die waarschijnlijk iedereen heeft alleen steken ze bij na een paar rotdagen echt de kop op. Terwijl ik andere dagen bij de gedachte aan ons kindje al ga glimlachen.
Zou ze iets voor je breien?quote:@greys is maes al aan het breien?
Onzekerheid is voor jezelf al een beetje een issue, dus in deze omstandigheden komt dat extra boven. Maar ik geloof wel in je. Ik zou willen dat je dat zelf ook deed.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben nogal gevoelig en nogal structuur gericht.
Ik wilde dus ook het liefst hoe cliche eerst een baan en trouwen en dan pas een kindje.
Nu komt er een kindje waar ik al heel veel van hou maar die mij ook onzeker maakt
Kan ik het wel? doe ik het goed? verwijt ik het niks? heb ik geduld genoeg?
Vragen die waarschijnlijk iedereen heeft alleen steken ze bij na een paar rotdagen echt de kop op. Terwijl ik andere dagen bij de gedachte aan ons kindje al ga glimlachen.
@greys is maes al aan het breien?
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef nokwanda het volgende:
Zo F_R, dat is pas jong... ben je nog geen 40 en al 2x oma![]()
Beat that!
Nu er zelf nog in gelovenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:07 schreef ferrari_rood het volgende:
jullie vertrouwen doe mij in ieder geval erg goed
*PROEST*quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mais in een hutje gaf mij 3 kilo popcorn en dat was echt fantastisch!
Komt vast goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:07 schreef Lottekoekkie het volgende:
Rewimo, is vandaag binnen bij het postkantoor op de bus gegaan, de vlop leek iets te groot voor een brievenbus dus heb er een zooi plakband bij gefrummeld, geloof me, de vlop ziet er niet uit, het is een draak![]()
maar als die donderdag niet in je pb zit ga ik een boel lelijke woorden zeggen
Oh, maar daar moet je je ook niet teveel van aantrekken hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind ook dat ik niet mag zeuren.
Er zijn er zoveel hier maar ook irl die zo met mij zouden willen ruilen. Omdat ze kinderen kunnen/konden krijgen of geen partner tegen kwamen.
Ik vind de wereld soms zo oneerlijk.
Dan nog mag jij zeuren hoor!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind ook dat ik niet mag zeuren.
Er zijn er zoveel hier maar ook irl die zo met mij zouden willen ruilen. Omdat ze kinderen kunnen/konden krijgen of geen partner tegen kwamen.
Ik vind de wereld soms zo oneerlijk.
Ja, kijk maar hier. Mijn kind had een stomp op zijn ogen gehad als het zich zoals dat kotertje van gisteren had gedragenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:15 schreef Greys het volgende:
Er zijn kindjes die het met veel minder moeten doen.
Ja maar jij bent ook WEL nog te jongquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, kijk maar hier. Mijn kind had een stomp op zijn ogen gehad als het zich zoals dat kotertje van gisteren had gedragen
fixedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook WEL nog altijd te jong
Het gaat hier over fysieke leeftijd, niet de mentale.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook WEL nog te jong
Ja, dan faalt je opvoeding vanaf het begin al, als ie dat later zo doetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Die van ons wellicht ook wel.
Maar als een kind zich structureel zo gedraagt is er:
- of iets met je kind aan de hand
-of je opvoeding faalt grandioos
Dat vind ik echt niet waar. Misschien geldt dat voor Q, maar er zijn ook zat mensen van 21/22 die een kind wel een goede opvoeding zouden kunnen geven.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Mens, al was ik 75, was ik nog te jongquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Meiske toch..Echt, die onzekerheid hooort erbij... En ik heb ooit wel eens gehoord van een gynaecodinges dat ie wilde dat meer vrouwen terug naar een, lichamelijk gezien, normale leeftijd gingen om kinderne te krijgen... Hij had het er over dat de ideale leeftijd tussen de 25 en 28 zou zijn...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:16 schreef ferrari_rood het volgende:
@vanp ik heb geen gierende hormonen meer die heb ik allemaal uitgespuugd.
Hallo, lees even de humor erinquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat vind ik echt niet waar. Misschien geldt dat voor Q, maar er zijn ook zat mensen van 21/22 die een kind wel een goede opvoeding zouden kunnen geven.
Ach welnee. Mensen van 21/22 kunnen een kind niet een goede opvoeding geven. Kom nou toch. Dat is gewoon veelste jong.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat vind ik echt niet waar. Misschien geldt dat voor Q, maar er zijn ook zat mensen van 21/22 die een kind wel een goede opvoeding zouden kunnen geven.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mens, al was ik 75, was ik nog te jong
Zie je nou F_R? Krengen zijn het met hun eerlijkheid
quote:
Zag je de posticoon bij die post?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben 12, wat is dit?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het gaat hier over fysieke leeftijd, niet de mentale.
Dat vind ik echt onzin. Er zijn zat mensen (en ja ik ken er een paar) die met deze leeftijd hun kind prima opvoeden. Leeftijd is in dit geval echt maar een getal, sommige mensen zijn nu eenmaal sneller volwassen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach welnee. Mensen van 21/22 kunnen een kind niet een goede opvoeding geven. Kom nou toch. Dat is gewoon veelste jong.
Maar aan de andere kant heb je ook mensen van 40 die kinderen niet fatsoenlijk kunnen opvoeden
Ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:20 schreef Lottekoekkie het volgende:
F_R, ik heb ze ook niet en had ze wel gewild maar toch is het later des te leuker is het om heel erg mee te genieten met andere aanstaande ouders. Echt, toen ik hoorde dat buuf mamma werd op haar 40-ste heb ik van pure blijdschap de halve tent hier afgebroken (en, surpise, nr twee komt er ook aan dus weer blijdschap, ook hier) dus mee mogen genieten is helemaal super.
Voordeel is dat ik af en toe mag oppassen maar ze weer naar huis gaan als ze lastig zijn![]()
Dus kortom, voor mensen die ze zelf niet kunnen (mogen) krijgen is een zwangerschap van een lief iemand nét zo leuk en nét zo gegund
Oh dat eerste ben ik niet met je eens.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach welnee. Mensen van 21/22 kunnen een kind niet een goede opvoeding geven. Kom nou toch. Dat is gewoon veelste jong.
Maar aan de andere kant heb je ook mensen van 40 die kinderen niet fatsoenlijk kunnen opvoeden
Ik zou ook echt gewoon NIET aan kinderen moeten denken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zag je de posticoon bij die post?
Het gaat om Qwea, die is gewoon te jong. Punt!
Sorry niet gezienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zag je de posticoon bij die post?
Het gaat om Qwea, die is gewoon te jong. Punt!
Wie dan? Maes? Er zijn uitzonderingen op de regel natuurlijk. Maar over het algemeen is IMHO 21/22 gewoon veelste jong.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat eerste ben ik niet met je eens.
Ik ken er eentje (en jij ook) die nog veel jonger was dan dat.
En die hééft me toch een leuke volwassen zoon inmiddels die heel goed terecht is gekomen
Maes idd. En die zoon is echt toffer en leuker en beleefder en slimmer e.d. dan de meeste zoons van anderen die ouder waren die ik kenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wie dan? Maes? Er zijn uitzonderingen op de regel natuurlijk. Maar over het algemeen is IMHO 21/22 gewoon veelste jong.
Dat ligt helemaal aan het tv kastjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:23 schreef Qwea het volgende:
850 euro voor een tv kastje is belachelijk fucking duur he??
Dat zeg ik, uitzondering regel enzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Maes idd. En die zoon is echt toffer en leuker en beleefder en slimmer e.d. dan de meeste zoons van anderen die ouder waren die ik ken
Er zijn er die het prima kunnen ook meer dan prima gedaan hebben.
Over het algemeen vind ik dat ook wat jong, maar vroegah was het weer heel normaal.
Ja, nou MM heeft in zijn hoofd gehaald dat hij een kastje met 3 kleppen wil, ral wit, ect. Het moet design zijn geloof ik... maar voor mij is het gewoon een simpel wit kastje van 150 breed en ik dacht 90 cm diep met 3 kleppenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan het tv kastje
Voor een design kastje zal het vast een koopje zijn
Ooh, ik ben ook heel populair bij kinderen. Ik ben af en toe zelf nog een kindquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Q. degenen die het hardste schreeuwen over ...kinderen zijn vaak het populairst bij kinderen![]()
Is dit niet wat voor jullie dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou MM heeft in zijn hoofd gehaald dat hij een kastje met 3 kleppen wil, ral wit, ect. Het moet design zijn geloof ik... maar voor mij is het gewoon een simpel wit kastje van 150 breed en ik dacht 90 cm diep met 3 kleppen
850 euro is aan de prijs dan he?
Niet!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat wordt voor iedereen een happy meal tombo
Ooh, been there done that. "Nee die is niet mooi" ja jezus fuckquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dit niet wat voor jullie dan?
Die zijn er namelijk ook in het witScheelt nogal een paar honderd euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ik zou het ook niet kiezen, maar da's puur omdat het mij te strak isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, been there done that. "Nee die is niet mooi" ja jezus fuck![]()
"Ie?"quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik zou het ook niet kiezen, maar da's puur omdat het mij te strak is
Nou ja, laat ie dan lekker 850 eu aan een tv kastje uitgeven
Die heb ik in het enkel als tv kastquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja vind ik zelf ook, maar ik ken MM zijn smaak niet
Oh bij anderen past ie vast prima hoor, maar hier in huis had het ook echt niet gestaan bij de rest van de meubelsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die heb ik in het enkel als tv kast
Niet heel ideaal hoor, maar lekker klein voor in mijn kleine huis
Ik heb geen katquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef indaha het volgende:
Mooi Qwea lekker strak voor zo'n jong stel als jullie,wij zijn wat ouder(wetser) en hebben het merendeel grenen
Is wel gemakkelijker met poetsen want dat wit zie je alles op vooral met katten(pootjes)
Ja, die wordt binnenkort 53.quote:
Da's heul niet oudquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:52 schreef nokwanda het volgende:
Ja, die wordt binnenkort 53.
En bedankt voor de felicitaties allemaal
Wij zijn niet zo van de strakke. Maar bij anderen vind ik het wel mooi soms, mits er toffe kleuraccenten zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef indaha het volgende:
Mooi Qwea lekker strak voor zo'n jong stel als jullie,wij zijn wat ouder(wetser) en hebben het merendeel grenen
Is wel gemakkelijker met poetsen want dat wit zie je alles op vooral met katten(pootjes)
nee die van mij is ouder die wordt in Mei al 55,quote:
Niet oud, nee, maar wel 13 jaar ouder dan ik.quote:
Nee Baloe zal er wel niet opspringenquote:
Ja wij schelen ook 9 jaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet oud, nee, maar wel 13 jaar ouder dan ik.
aardappelpartjes , met schnitzel en rode bietjesquote:
Enjoy!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:01 schreef ferrari_rood het volgende:
bikini gepakt ik kan gaan zwemmen vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |