Getverdemmequote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:54 schreef Qwea het volgende:
Ik ging beer zo "kammen" met mijn vingers.... heel mijn vingers vol met witte vettigheid. Wtf?
Heb je geen wcquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:58 schreef Lottekoekkie het volgende:
oude truck die tegen veel helpt: berkenhaarwater, tegen haaruitval, vetproductie, kaalheid en nog zowat tegenstellingen. Maar het helpt wel.
(en nee, nog steeds niet met hhh aan de loop, ben zelf nog te erg aan de loop. dus hhh even plasje gedaan op de dijk.
Je kut, die is pas getverdemme!quote:
Ja das jammer voor Billy want dan is het zonnetje wegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Billy wil los rennen in het veld, en de enige mensen die hem van mij los mogen laten lopen zonder dat ik dr bij ben moeten zelf natuurlijk ook werken
O ik dacht dat jij een plasje had gedaan op de dijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nou, die rees ia al 20 jaar een ploblem en de hond gaat niet op de plee, die schijt liever grassprietjes aan barrels
Wanneer is de training voor je nieuwe baanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:03 schreef tombolafan het volgende:
Goffer, school gaat niet door
Nou ja, dan kan ik me goed voorbereiden op mn training voor werk
denk niet dat iemand mij erg charmant vindt met de broek op de kietjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:03 schreef indaha het volgende:
[..]
O ik dacht dat jij een plasje had gedaan op de dijk
Vanavondquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Wanneer is de training voor je nieuwe baan
Ik ookquote:
welke baby ? DML dr baby ? geen idee kom net uit de tuinquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wat denk je zelf![]()
Is er al een baby?
Hoe de fuck krijg je het voor elkaar mijn naam gewoon verkeerd te spellenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:07 schreef Lottekoekkie het volgende:
Quea, zou dol zijn op mijn deurklinken als ze net zo gek waren als jij
Dan is het donker, dan kunnen ze sowieso niet meer echt lekker los in het veldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja das jammer voor Billy want dan is het zonnetje weg
/carequote:
TUINquote:geen idee kom net uit de tuin
woohooquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ookhet vocht druipt mijn broekje uit
(legt pismatje eronder)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ookhet vocht druipt mijn broekje uit
Ben jij ook geil?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan is het donker, dan kunnen ze sowieso niet meer echt lekker los in het veld
nogal want ik heb een vrouwquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh shit, haal ik dan alles door de war? was toch jouw man die opa mag worden?
Of ben ik nou zoooooooooooooo debiel
Als die komt zal ik hem eronder leggenquote:
Non is een lesboquote:
*proest*quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
Omdat tegenwoordig elke aap dyslekties is dus ik ook (not maar is altijd het excuus) en omdat ik van je houquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je het voor elkaar mijn naam gewoon verkeerd te spellen
OMFG, GMTA. Wij gaan ook maar kutketsenquote:
Wij zijn al jaren online lesbo toch ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG, GMTA. Wij gaan ook maar kutketsen
Je haalt alles door mekaar , is man van Nok en DML is ook aan het bevallen maar heeft daar niets mee van doen,quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
#truestoryquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij zijn al jaren online lesbo toch ?
Oh Ymme heeft vast wel een matrasje voor je, heb je je doekoe al overgemaakt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:12 schreef Qwea het volgende:
Ik mis robijn
En ik kwam![]()
![]()
![]()
Ymme
![]()
![]()
![]()
tegen in het oud V&A topic.
Ik had eigenlijk willen neerzetten "Ga je dan weer je shit niet opsturen?"
Haha, racecursus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nou, solly maar als ik jullie moet bijhouden mag ik wel een racecursus aanvragen
kinky !quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:13 schreef Qwea het volgende:
Non! Black swan zitten hevige lesbo scenes inEn ze moeten nog lekker zijn ook
Wacht, begin even bij het begin... wtf is een appelslap, en wanneer zou ze die komen halen? En kreeg je er poen voor?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:13 schreef Nonneke het volgende:
Ymme moet nogsteeds een appelslak op komen halen bij, ik weet niet hoe ik moet vertellen dat het beestje inmiddels na 5 jaar overleden is
![]()
Onderschijten die handelquote:
Zet er gewoon iets bij met potloodquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:13 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet uit een wetenschappelijk artikel een verbeterpunt noemen, maar ik kan niks vindenbedenk ik net iets, staat het in de Discussion.
Poep en merde
JE ZEI RACECURSUS HAHAHAHAHIHIHIHIHIWHIHIHAHAHHIWHIHAHAquote:
Lieve mensen zijn lieve mensen, interesseert mij geen donder hoe lang, kort, dik, dun of hoe of wat ze zijn, zolang ze maar lief zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:12 schreef indaha het volgende:
Op elk potje past een dekseltje of een ander potje toch
het is al zolang geleden dat ik het niet eens meer helemaal weetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wacht, begin even bij het begin... wtf is een appelslap, en wanneer zou ze die komen halen? En kreeg je er poen voor?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:15 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Lieve mensen zijn lieve mensen, interesseert mij geen donder hoe lang, kort, dik, dun of hoe of wat ze zijn, zolang ze maar lief zijn
Dan nog, Wat de neuk is een appelslaKutquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Appelslak met de k van kut niet met de p van piempie, domme Qwea, we hebben t over Non de Lesbo hier he
Ik kreeg in ene een briljant ideequote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
het is al zolang geleden dat ik het niet eens meer helemaal weet![]()
had appelslakken over in dr aquarium dus ik had in aquariumtopic gevraagd of iemand er een wou, zij wou wel, maar ophalen was lastig etc, na een tijdje niks meer gehoord.
Geen idee of ze zou betalen voor die slak
quote:
over appelslakutten, daar zal ze bij mee zijn een berichtje van jouquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kreeg in ene een briljant ideeIk ga Ymme ff een PM STUREN
![]()
![]()
GODVERDOMME MUIS! FLIK JE ME NOU DAN!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Google was unable to find results jonguh. Did you mean: Quea?
/sog
Psst je moet niet verraden dat we Qwea en oh-oh stiekum wel leuk vinden want dat willen ze niet wetenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:18 schreef Lottekoekkie het volgende:
Qwea is een etterbak mét grote waffel die niet door heeft dat ze best aardig is, de muts
Ja doenquote:
ut is een schatjequote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:20 schreef Nonneke het volgende:
Q, ik ga je een hele stomme vraag stellen, maargoed je weet maar nooit![]()
Er is hier in Den Helder en omstreken geen ene fuck te doen. Zeker niet voor kids. Ballorig, maar das niet kewl. Artis?quote:Weet jij nog leuke dingen daar in de buurt voor kleine kinderen ? ik zou morgen met mn sis en kids naar Sprookjesding in Enkhuizen is dat pauperpark dicht tot april
Ik ga hem nu versturen, ik zal het er ff bij zettenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je hebt er niet eens XOXO bij gezet
ja die heb ik nu geopperd, wacht nog op antwoordquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest lachen
[..]
Er is hier in Den Helder en omstreken geen ene fuck te doen. Zeker niet voor kids. Ballorig, maar das niet kewl. Artis?
Koop dat boek van Q en lees voor terwijl de kinders in de tuin ronddartelen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja die heb ik nu geopperd, wacht nog op antwoord
stom sprookjesland gewoon dicht, belachelijk
Ik zou er 3 kuub zand laten bezorgen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja die heb ik nu geopperd, wacht nog op antwoord
stom sprookjesland gewoon dicht, belachelijk
Beste idee van 2011!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Koop dat boek van Q en lees voor terwijl de kinders in de tuin ronddartelen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:36 schreef Oognip het volgende:
mijn schoonmoeder belde net dat het niet goed gaat met haar vader (opa van mijn vriend dus). Hij klaag al heel lang over misselijkheid, duizeligheid, gewichtsverlies en nog een aantal dingen. Gister vonden ze het tijd om nu eens naar de dokter te gaan en die was heel serieus. Hij krijgt morgen meteen een maagonderzoek en het zou wrl eens heel goed maagkanker kunnen zijn
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Koop dat boek van Q en lees voor terwijl de kinders in de tuin ronddartelen.
goed plan !quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou er 3 kuub zand laten bezorgen!
Hallo potje!quote:
Hello heeturooquote:
Ja ook van mij Oognip sterkte en hopen dat het goedkomtquote:
Picsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hello heeturoo
Ik heb echt briljante taarten; een waarvan ik niet weet wat het is (te moeilijke naam), een chocoladetaart en een skitaart![]()
Zal zo wel ff een picje posten
En ik heb zalm, paling, haring en een makreel
Geen idee; we hebben 'm vanmorgen niet meer gesproken. Hij zal wel naar school zijn gegaan alwaar er van alles gaande is (aldus de site van de school).quote:
Ik durf ze niet eens aan te snijdenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Heeft ze die taarten in Rotterdam gehaald en komt mijn niet een stukje brengen![]()
maar rare dag Elies, feest maar ook treurnis...
Lastig
ziet er goed uitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee; we hebben 'm vanmorgen niet meer gesproken. Hij zal wel naar school zijn gegaan alwaar er van alles gaande is (aldus de site van de school).
[..]
Ik durf ze niet eens aan te snijden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DIE EERSTE!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee; we hebben 'm vanmorgen niet meer gesproken. Hij zal wel naar school zijn gegaan alwaar er van alles gaande is (aldus de site van de school).
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat schreef ze, was ze pissigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:47 schreef Qwea het volgende:
Ik moest lachen om die pm van Ymmewat een domme trut zeg
Stuur eens door ofzo?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:47 schreef Qwea het volgende:
Ik moest lachen om die pm van Ymmewat een domme trut zeg
Gelukkig dat scheelt alweer werkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:53 schreef Qwea het volgende:
nieuwe huurder komt kijken donderdag
En ik hoef niet de schouw te schilderen, de gaten te dichten en de tochstrips te verwijderen. Dat doet woningstichting van de woonduur korting \o/
Ohjee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:03 schreef Nonneke het volgende:
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudututututudududuuuuuuuuuuuuuuuututuuuuuuuuuuuuuu
Oh, dan ga ik ook kijkenquote:
Wanneer ben je ook al weer jarig dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ziet er lekker uit.
Ik ga ook maar even de taarten voor mijn v-dag bestellen.
De 15e?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Over een week maar "vier" het pas het weekend erna.
imo ben je al best oud voor een eerstequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:36 schreef ferrari_rood het volgende:
![]()
Ben ik weer een jaartje ouder en heb ik een schappelijkere leeftijd om een kind te krijgen.
Al ben ik het vandaag wel echt beu. Bij de kapper ow je hebt echt nog een klein buikje he?
Ja dat weet ik en dat vind ik aan de ene kant ook echt niet erg. Maar het maakt mij wel onzeker.
Gefeliciteerd had je de naam nu goed geraden?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef nokwanda het volgende:
Mooie dag trouwens. het lijkt wel lente![]()
Goeie dag om geboren te worden. Dat vond meneer Z aki ook vanochtend.
Spontaan en zonder in te leiden.
Nu voel ik me echt oma
Nee, de rest is oudquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ik om mij heen kijk ben ik in deze generatie wel jong.
Gefeliciteeeeeerdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef nokwanda het volgende:
Nu voel ik me echt oma
de oudste wordt 2quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
Die metallic taart met oogjes
Non, hoe oud zijn die kids waar je mee op pad gaat?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef nokwanda het volgende:
Nu voel ik me echt oma
Gefeliciteerd oma !quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef nokwanda het volgende:
Nu voel ik me echt oma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |