Getverdemmequote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:54 schreef Qwea het volgende:
Ik ging beer zo "kammen" met mijn vingers.... heel mijn vingers vol met witte vettigheid. Wtf?
Heb je geen wcquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:58 schreef Lottekoekkie het volgende:
oude truck die tegen veel helpt: berkenhaarwater, tegen haaruitval, vetproductie, kaalheid en nog zowat tegenstellingen. Maar het helpt wel.
(en nee, nog steeds niet met hhh aan de loop, ben zelf nog te erg aan de loop. dus hhh even plasje gedaan op de dijk.
Je kut, die is pas getverdemme!quote:
Ja das jammer voor Billy want dan is het zonnetje wegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Billy wil los rennen in het veld, en de enige mensen die hem van mij los mogen laten lopen zonder dat ik dr bij ben moeten zelf natuurlijk ook werken
O ik dacht dat jij een plasje had gedaan op de dijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nou, die rees ia al 20 jaar een ploblem en de hond gaat niet op de plee, die schijt liever grassprietjes aan barrels
Wanneer is de training voor je nieuwe baanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:03 schreef tombolafan het volgende:
Goffer, school gaat niet door
Nou ja, dan kan ik me goed voorbereiden op mn training voor werk
denk niet dat iemand mij erg charmant vindt met de broek op de kietjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:03 schreef indaha het volgende:
[..]
O ik dacht dat jij een plasje had gedaan op de dijk
Vanavondquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Wanneer is de training voor je nieuwe baan
Ik ookquote:
welke baby ? DML dr baby ? geen idee kom net uit de tuinquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wat denk je zelf![]()
Is er al een baby?
Hoe de fuck krijg je het voor elkaar mijn naam gewoon verkeerd te spellenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:07 schreef Lottekoekkie het volgende:
Quea, zou dol zijn op mijn deurklinken als ze net zo gek waren als jij
Dan is het donker, dan kunnen ze sowieso niet meer echt lekker los in het veldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja das jammer voor Billy want dan is het zonnetje weg
/carequote:
TUINquote:geen idee kom net uit de tuin
woohooquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ookhet vocht druipt mijn broekje uit
(legt pismatje eronder)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ookhet vocht druipt mijn broekje uit
Ben jij ook geil?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan is het donker, dan kunnen ze sowieso niet meer echt lekker los in het veld
nogal want ik heb een vrouwquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh shit, haal ik dan alles door de war? was toch jouw man die opa mag worden?
Of ben ik nou zoooooooooooooo debiel
Als die komt zal ik hem eronder leggenquote:
Non is een lesboquote:
*proest*quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
Omdat tegenwoordig elke aap dyslekties is dus ik ook (not maar is altijd het excuus) en omdat ik van je houquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je het voor elkaar mijn naam gewoon verkeerd te spellen
OMFG, GMTA. Wij gaan ook maar kutketsenquote:
Wij zijn al jaren online lesbo toch ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG, GMTA. Wij gaan ook maar kutketsen
Je haalt alles door mekaar , is man van Nok en DML is ook aan het bevallen maar heeft daar niets mee van doen,quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
#truestoryquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij zijn al jaren online lesbo toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |