quote:
En echt ook alleen maar mannen hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:36 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ssirgany My cousinRT @khadigaS: In front of magles el sha3b peoplanting BATEL http://plixi.com/p/75706149 #jan25
[ afbeelding ]
Organisatie/behulpzaamheid.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Zeinobia guys again the people want to bring medicine and food to the square what or who they shall call
pakinamamer @Zeinobia Hey, Z, @Traveller has the most updated list of medicines needed. I'll DM you a number of a doctor in the #Tahrir field hospital
Zeinobia @pakinamamer yes plz thanks
Ik vind de titel eigenlijk een beetje misleidend. Het momentum is nooit echt weggeweest, het was hooguit een tikje lager. Je verwijst in de rest van het artikel ook niet echt hiernaar, het grootste deel van het artikel gaat over Ghonim. Ik zou proberen hem in de titel te verwerken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:40 schreef raistlin6 het volgende:
Egypte: Momentum protesten is terug
Feedback?
er zijn meerdere ingangen naar Tahrir open ..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:40 schreef raistlin6 het volgende:
Egypte: Momentum protesten is terug
Feedback?
Tsja, sommige mensen willen overal een Nederlandse links/rechts discussie van maken...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:42 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik had teveel het idee in mijn kop van Harry van Bommel die namens de SP kwam meedemonstreren bij de ambassade zaterdag
Dank ga ik fixen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind de titel eigenlijk een beetje misleidend. Het momentum is nooit echt weggeweest, het was hooguit een tikje lager. Je verwijst in de rest van het artikel ook niet echt hiernaar, het grootste deel van het artikel gaat over Ghonim. Ik zou proberen hem in de titel te verwerken.
misschien in update, je hebt gelijk, zeker met deze titel, maar die ga ik dus aanpassen. Thanks!quote:er zijn meerdere ingangen naar Tahrir open ..
( miss. nog iets van de demo van de rechters en professoren )
en dat ze terrein terug winnen van het leger
Meer beelden bekijken dan, er zijn vanaf het begin al vele vrouwen en zelfs kinderen daar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:42 schreef June. het volgende:
[..]
En echt ook alleen maar mannen heHet zou voor zo'n land wel goed zijn als er wat meer vrouwen in de top zouden komen, maar dat zal wel uitgesloten zijn
Je kan je natuurlijk afvragen of alle vrouwen daar op zitten te wachten. Het grootste deel van de Egyptische vrouwen zal denk ik standaard huisvrouwtje zijn, met een legertje kids.. Dat zit daar nog in de cultuur vast, hopelijk kan dat later ook veranderen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:42 schreef June. het volgende:
[..]
En echt ook alleen maar mannen heHet zou voor zo'n land wel goed zijn als er wat meer vrouwen in de top zouden komen, maar dat zal wel uitgesloten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |