Ja, die klok...quote:
goed ( desnoods doe je alleen tussen haakjes achter demonstarnten ( ook rechters en professoren) is wel belangrijk dat veel mensen nu vandaag komen die er eerder niet waren ..oh ja, want waren letterlijk tweets die zeiden , "mensen die eerder niet demonstreerden komen vandaag wel ...)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:46 schreef raistlin6 het volgende:
Egypte: Grote opkomst na interview Ghonim
Ik hoorde van de man van mijn vriendin haar zus der buurvrouw dat de leraar van haar broer....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:43 schreef hondjes het volgende:
I read on yesterday's thread (just now) that tweeting and retweeting people's names was aiding the authorities in arresting them. The tweet i just posted was from CNN, so I didn't redact the name. A suggestion was made, however, that if it's a tweet from a citizen or protester that we remove the name from our posts as they do add to the number of times a person gets mentionev
Dit is van een ander forum..
http://littlesocknews.4ru(...)dates-tuesday-08-feb
Op andere manier gedaan, maar wel erin gezet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:48 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
goed ( desnoods doe je alleen tussen haakjes achter demonstarnten ( ook rechters en professoren) is wel belangrijk dat veel mensen nu vandaag komen die er eerder niet waren ..oh ja, want waren letterlijk tweets die zeiden , "mensen die eerder niet demonstreerden komen vandaag wel ...)
Am in #Tahrir Sq Now and its very Crowded #Jan25 #25Janquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
JomanaCNN1 RT @bencnn Steady stream of people entering #Tahrir from Qasr Al-Aini. #Jan25
half a minute ago via web
ElFoulio Lines of ppl wanting to enter #tahrir are tremendous and its almost a full house inside, its gonna be cozy #jan25
hahah ja knus zal het wel zijn daar ja LOL
da plein gaat uit zn voeguhbarstuh !
Ik merk wel dat ik het moeilijker vind om te schrijven wanneer ik het een dagje minder volg en er dus echt een beetje uit ben. studie weer begonnen na tentamens, vandaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:54 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Op andere manier gedaan, maar wel erin gezet.
Niet live in ieder geval, maar echt 'breaking' is het natuurlijk ook niet meer. Overigens vandaag in nrc.next weer drie pagina's over Egypte, terwijl er gisteren relatief weinig gebeurde. Ik weet niet hoe andere krant dit doen, maar mensen die vinden dat de Nederlandse media te weinig aandacht aan Egypte besteedt kan ik een nrc.next abo aanradenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:52 schreef yavanna het volgende:
Geen enkel verslag weer van de NL tv media ( ter plaatse )?
maakt niet uit ( ik kan het nieteens al heb ik het wel kunnen volgen ) je heb meer als je best gedaan en ziet er goed uit !quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:55 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik het moeilijker vind om te schrijven wanneer ik het een dagje minder volg en er dus echt een beetje uit ben. studie weer begonnen na tentamens, vandaar.
True, had echter toch gehoopt op tenminste wat tweets van journo's aldaar, zeker na gisteravond, maar helaas.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet live in ieder geval, maar echt 'breaking' is het natuurlijk ook niet meer. Overigens vandaag in nrc.next weer drie pagina's over Egypte, terwijl er gisteren relatief weinig gebeurde. Ik weet niet hoe andere krant dit doen, maar mensen die vinden dat de Nederlandse media te weinig aandacht aan Egypte besteedt kan ik een nrc.next abo aanraden
Twinkiesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:56 schreef yavanna het volgende:
justimage matthew cassel
Kiosk guy tried to give me a free Twinkie when I told him I'm coming to Tahrir. Most ppl I've seen here yet. #Egypt #jan25
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:58 schreef shomila het volgende:
pakinamamer Pakinam and Voice
Wael @Ghonim just tweeted: he's heading to #Tahrir now! #Jan25 #Egypt
1 minute ago
Ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:58 schreef shomila het volgende:
1 minute ago
Even in de gaten houden hoe het volk er aldaar op reageertquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:58 schreef shomila het volgende:
1 minute ago
hij is onderweg!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:57 schreef yavanna het volgende:
Ghonim Wael Ghonim
Tahrir Square is blocked. We are trying to get there now. Egyptians are making history. #Jan25
Ik zie liever een soort St. Helena-achtig scenarioquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:01 schreef yavanna het volgende:
Raafatology Raafat-
one protesters holding a sign for Mubarak " Hitler killed himself, you can do it" #Egypt #jan25 #Tahrir
Er zijn inderdaad wat journalisten naar huis, maar ze schijnen ook gecontroleerd te worden. Hoe dan ook verwacht ik vanavond in het nieuws wel weer een item over Egypte. Volgens mij zit 'de Belg' daar sowieso nog, alleen gebruikt hij geen Twitter.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:57 schreef yavanna het volgende:
[..]
True, had echter toch gehoopt op tenminste wat tweets van journo's aldaar, zeker na gisteravond, maar helaas.
ik vind het wel een goede * gniffel* ( ookal zijn er nogal wat verhalen dat ie dat nooit heeft gedaan *oef , ontopic weer )quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:01 schreef yavanna het volgende:
Raafatology Raafat-
one protesters holding a sign for Mubarak " Hitler killed himself, you can do it" #Egypt #jan25 #Tahrir
Dank jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
maakt niet uit ( ik kan het nieteens al heb ik het wel kunnen volgen ) je heb meer als je best gedaan en ziet er goed uit !
toevoeging ! ; b.t.w. suc6 met je tentamens!!! (ook klote timing , kunnen ze niet wachten totdat mubarak weg is)
Rudi Norris.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad wat journalisten naar huis, maar ze schijnen ook gecontroleerd te worden. Hoe dan ook verwacht ik vanavond in het nieuws wel weer een item over Egypte. Volgens mij zit 'de Belg' daar sowieso nog, alleen gebruikt hij geen Twitter.
Rudi Towersquote:
quote:1.02pm: Shadi Hamid, a Middle East expert at the Brookings Instituion's Doha centre has been tweeting about a briefing he gave to UK MPs today. Assuming those MPs are representative of the UK government, from the brief details given by Hamid, it seems the UK has no plans to put pressure on Mubarak to go before September:
ja d8 ik al .. gaat emniet worden dan .. maar dit was niet de twitteraar die ook ging kijken .. we was dat nou ook alweer ???quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:06 schreef -jos- het volgende:
Ssirgany Sarah El Sirgany
RT @ElFoulio: Tv building is locked down intensely, the street is barricaded, army snipers at the windows of the building #jan25
ElFoulio Abdel-Rahman Husseinquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja d8 ik al .. gaat emniet worden dan .. maar dit was niet de twitteraar die ook ging kijken .. we was dat nou ook alweer ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |