quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
Who knows, mss organiseren we ooit nog wel eens een OUDols.![]()
Dat zou niet eerlijk zijn tegenover de anderen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
Who knows, mss organiseren we ooit nog wel eens een OUDols.![]()
Pas als er een van de modjes mee stopt he, ik denk niet dat we er nog een 4e bij mogen van de FA's.quote:
Whahaha! There is no such thing as 'too confident'.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zou niet eerlijk zijn tegenover de anderen.
te dom voor woorden. En ik schrijf het wel in het Nederlands..... of mach ick dat niet segguh.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:46 schreef Vicky het volgende:
mijn moeder #&!@%$!^!!!11`!!!![]()
Onzinwaardig...
Oh ja, dat snap ik, maar ik zou dit topic er dan ook niet mee mergen sws.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:57 schreef simmu het volgende:
het is ook meer in de richting van het topic over couveusekindjes in zn algemeenheid. juist dat idee "och, dat kind ligt daar in die couveuse in het ziekenhuis toch goed. die heeft geen bezoek nodig dus niet zeiken" is storend (en incorrect). als dan in het nieuwe topic nog 30 zulke reacties komen is het vrij storend in het topic imho
ik zeg maar 1 dingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:32 schreef Ssserpente het volgende:
Er was toch ergens een 'en toen waren er twee... of drie... of vier'-topic? Ik zou het leuk vinden als Huup en Claudia daarin zouden posten hoe ze, vooral op praktisch gebied, een tweede ervaren.
Ja, ik twijfel idd...
Hmm dat vind ik dan weer jammer. Dan is het net of je er alleen mag posten als je kind ziek is. Ik heb met Leander ook vaak dat ik niet goed weet waar ik moet posten. Qau veel dingen is het een dreumes, maar met veel dingen hangt ie ook nog qau ontwikkeling in de babytijd. Maar ziek is ie niet. Vaak post ik maar niks over zijn achterstand omdat ik niet weet waar ik dat moet posten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:58 schreef simmu het volgende:
iets met "ziek geboren kindjes" in de titel wellicht? dat dekt de lading en is duidelijk. maar dan heb je weer de complicatie dat mensen niet begrijpen dat het voor de echte kleintjes is
ik was ook niet zo gelukkig met die titel (ravi is tenslotte ook helemaal niet ziekquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:24 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Hmm dat vind ik dan weer jammer. Dan is het net of je er alleen mag posten als je kind ziek is. Ik heb met Leander ook vaak dat ik niet goed weet waar ik moet posten. Qau veel dingen is het een dreumes, maar met veel dingen hangt ie ook nog qau ontwikkeling in de babytijd. Maar ziek is ie niet. Vaak post ik maar niks over zijn achterstand omdat ik niet weet waar ik dat moet posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |