Ik heb het dan over dat witte sausje he, wat daarbij zit. Ik haal dan van Duyvis zo'n zakje aïoli, een bakje creme-fraiche, aanlengen met een klein beetje mayo ( een eetlepel) en water, roeren en je hebt een sausje wat tig keer lekkerder is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oeh, die burrito's vind ik wel lekker ja.
Heb jij een recept voor dat sausje voor me, dan hoef ik niet meer aan die pakken
Nicequote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het dan over dat witte sausje he, wat daarbij zit. Ik haal dan van Duyvis zo'n zakje aïoli, een bakje creme-fraiche, aanlengen met een klein beetje mayo ( een eetlepel) en water, roeren en je hebt een sausje wat tig keer lekkerder is.
Je kan het evt ook met verse knoflook maken, maar dit is het makkelijkst.
Deze moet je dus hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nice
Maar er zit ook altijd zo'n rode saus bij toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor het vlees haal ik meestal iets als zo'n mix voor burrito's van de AH, of van dat merk wat ook die mexicaanse taco's enzo heeft, ik kom even niet op de naam. Je kan het zelf ook marineren met wat je wil, maar dat is speciale mix voor burrito's , liggen meestal wel naast de wraps.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Deze moet je dus hebben.Lekker, bedankt voor de tip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor het vlees haal ik meestal iets als zo'n mix voor burrito's van de AH, of van dat merk wat ook die mexicaanse taco's enzo heeft, ik kom even niet op de naam. Je kan het zelf ook marineren met wat je wil, maar dat is speciale mix voor burrito's , liggen meestal wel naast de wraps.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Als ik iemand van de wereldgerechten af kan helpen, doe ik het graag.quote:
Kerriesaus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:04 schreef rival het volgende:
kerriesaus uit zakje/pakje.. melk/water erbij...
niks mis mee
oneens dus met TT.
Zometeen lunchen. Zelf gemaakt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:05 schreef STING het volgende:
[..]
Dat
En saus uit pakjes kan heel goed
Zo zo, heb jij je lunch zelf gemaakt. Grote meidquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zometeen lunchen. Zelf gemaakt.
<iets onleesbaars>
Vertel techno ook gelijk ff dat je voor 20 euro een week lekker kan eten, hij geloof het niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Kooktips van Kluts iig ALTIJD aannemen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:08 schreef STING het volgende:
[..]
Zo zo, heb jij je lunch zelf gemaakt. Grote meid
en stiekem lust je wel kip... maar het afkluiven kost je teveel moeite of krijg je te vieze handen van... zeker?quote:
Ik hou van kipfilet. En inmiddels kan ik het vlees van kippenpoten wel waarderen, maar ik eet geen vlees met bot. Dat gesmeer, ik eet daar veel te netjes voor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
en stiekem lust je wel kip... maar het afkluiven kost je teveel moeite of krijg je te vieze handen van... zeker?
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap er weinig van. Maar goed, eet smakelijk
Komt goed!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:10 schreef Kluts het volgende:
Nu moet ik dus donderdag naar een presentatie van mijn nieuwe werk en ik vind het best eng.
Gelooft ie het toch lekker niet ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vertel techno ook gelijk ff dat je voor 20 euro een week lekker kan eten, hij geloof het niet.
Idd. His loss.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gelooft ie het toch lekker niet ?
Hoezo, ik weet niet wat je op het menu hebt staan.quote:
Wat had je dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:13 schreef STING het volgende:
[..]
Hoezo, ik weet niet wat je op het menu hebt staan.
En daarnaast, ik heb al geluncht. En het was awesome
Ach zo hou ik ook niet van zand overal tussen, maar ik ga toch echt gewoon naar het strandquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou van kipfilet. En inmiddels kan ik het vlees van kippenpoten wel waarderen, maar ik eet geen vlees met bot. Dat gesmeer, ik eet daar veel te netjes voor.
- Erwtensoep, met een gratis Unox sjaalquote:
Oh, als ik het op het strand lig besluit ik ook binnen een half uur bij een strandtent te gaan zitten omdat ik schijtziek wordt van dat zand en die wind.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ach zo hou ik ook niet van zand overal tussen, maar ik ga toch echt gewoon naar het strand
Unox Erwtensoepquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:17 schreef STING het volgende:
[..]
- Erwtensoep, met een gratis Unox sjaal![]()
- Bolletje met kipcorn
- Broodje met Filet American en ei
Het was niet die erwtensoep die je in de winkel kooptquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Unox Erwtensoep
De rest klinkt wel goed
Vroegah wilde ik ook nooit mee naar het strand... nu accepteer ik het maar als het warequote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, als ik het op het strand lig besluit ik ook binnen een half uur bij een strandtent te gaan zitten omdat ik schijtziek wordt van dat zand en die wind.Ik ben gewoon een zeikerd.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:21 schreef rival het volgende:
Sowieso zit ik snel bij een strandtent, want drank
Ik lust erwtensoep alleen volgens recept van omaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:20 schreef STING het volgende:
[..]
Het was niet die erwtensoep die je in de winkel koopt
You spoiled little... Yukiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik lust erwtensoep alleen volgens recept van oma
Ik lust het van mijn moeder ook wel,en uit blik ook.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik lust erwtensoep alleen volgens recept van oma
Omdat elke keer als er een nummer van hem voorbij komt ik denk dat het de Arctic Monkeys zijn en ik me dus afvraag of die overhypte 3FM-gast überhaupt een eigen stijl heeft.quote:
Sam's leaving town, Sam's leaving town...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:34 schreef rival het volgende:
Tim Knol, zegt mij niets... volgens mij is dat niet zo erg
Zegt mij nog niksquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sam's leaving town, Sam's leaving town...
Dat ken je vast wel
Waarom ga ik de stad uit?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ken je vast wel
Neequote:
Daar ben ik alquote:
En vanavond ga je weer naar huis. Just a matter of perspectivequote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeIk ben contracten aan het typen
[..]
Daar ben ik al
Ik ga nu toch echt lunchen. Met soepquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeIk ben contracten aan het typen
[..]
Daar ben ik al
Kloptquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:39 schreef STING het volgende:
[..]
En vanavond ga je weer naar huis. Just a matter of perspective
Oeh, soep is lekker jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga nu toch echt lunchen. Met soep
En een hele leuke serie...
Apart, dus ossenstaartsoep ook?quote:
Echt hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:45 schreef STING het volgende:
[..]
Jij ziet nog eens wat van de wereld ja, lucky you
Dat ik iets niet eet, betekent niet dat ik het per definitie niet lust, lieve HWquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Apart, dus ossenstaartsoep ook?.
Zoals worst?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
Dat ik iets niet eet, betekent niet dat ik het per definitie niet lust, lieve HW
I know, maar in een reeks waarin alles wordt afgestraft vond ik het zo'n makkelijk generieke uitspraakquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Dat ik iets niet eet, betekent niet dat ik het per definitie niet lust, lieve HW
Preciesquote:
Generaliserenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar in een reeks waarin alles wordt afgestraft vond ik het zo'n makkelijk generieke uitspraak.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
PreciesAl zijn er natuurlijk worsten die... Nee, laat maar
zegt me niks.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ken je vast wel
Wees blij, het is gewoon zo'n overrated kutartiest waarvan de eerste single 30 keer per dag op 3FM wordt gedraaid en bij de volgende cd is iedereen hem toch alweer vergeten.quote:
Nou, wat ik bedoelde is als het goed is niet pijnlijk. Maar ik wilde het niet te plat makenquote:
Ah, vandaar dat ik dat nummer niet ken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wees blij, het is gewoon zo'n overrated kutartiest waarvan de eerste single 30 keer per dag op 3FM wordt gedraaid en bij de volgende cd is iedereen hem toch alweer vergeten.
Je wilde de worst niet te plat maken? Attent van jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, wat ik bedoelde is als het goed is niet pijnlijk. Maar ik wilde het niet te plat maken
Ik kijk DWDD, dan ontkom je ook vaak niet aan die uitgekauwde artiesten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik dat nummer niet ken.
klutseflutsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wees blij, het is gewoon zo'n overrated kutartiest waarvan de eerste single 30 keer per dag op 3FM wordt gedraaid en bij de volgende cd is iedereen hem toch alweer vergeten.
Volgende week maandag beginnen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klutsefluts
ben je al aan t werk? of mocht je nog even vakantievieren voor je ging beginnen?
Volgende week een hele week vrijquote:
De afgelopen 8 weken vrij geweest!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgende week een hele week vrij.
begrijpelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
De afgelopen 8 weken vrij geweest!
Dat hangt me echt de strot uit.
Hoe jong wordt je?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
begrijpelijk.
Ik moet echt weer even een week niets, ja ok. mijn verjaardag die vrijdag.
That information is classifiedquote:
Ja, fijn he. Worsten horen immers rondquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Je wilde de worst niet te plat maken? Attent van je
Ik kijk dat niet en volgens mij mis ik er ook niet veel aanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kijk DWDD, dan ontkom je ook vaak niet aan die uitgekauwde artiesten.
Werken!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
De afgelopen 8 weken vrij geweest!
Dat hangt me echt de strot uit.
tof!quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ik begon me al even zorgen om je te maken, maar zo te zien is dat gelukkig ongegrond
Ik heb het een paar keer gezien en ik vind het best een leuk programma.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk dat niet en volgens mij mis ik er ook niet veel aan
Ik vandaag, maar ik merk er weinig vanquote:
Ik ook! Heerlijkquote:
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vandaag, maar ik merk er weinig vanWerken, werken, werken
Thanksquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gefeliciteerd
ik vier mn verjaardag verder ook niet, daarom vergeet ik t ook steeds dat het bijna is
Wellicht heb ik ze laatst bij de toko gezien....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:30 schreef MissMSX het volgende:
Kennen jullie dit?
[ afbeelding ]
Ik zit nu aan de plum green tea en ik moet even spammen dat het lekker is
\hier komen alleen mn ouders dat weekend ook naar Maastricht maar dat is ook omdat ze mn kamer nog niet eens hebben gezien enzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks
Ja, dat. Vanavond komt familie, maar verder doe ik er niks mee.
Ja, ik zag ze ook bij die toko.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wellicht heb ik ze laatst bij de toko gezien....
Waar heb jij ze vandaan?
Chinese supermarktquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wellicht heb ik ze laatst bij de toko gezien....
Waar heb jij ze vandaan?
Met jou leeftijd valt er ook niet veel meer te vieren natuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe er ook niet zoveel aan, er komen wat mensen naar de kroeg die avond, that's it.
Hoe, wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik zag ze ook bij die toko.
Ik vond die thermoskannen die ze daar hadden zo leuk.
Precies de reden waarom een kennis ze ook haalde.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:44 schreef MissMSX het volgende:
De flesjes zijn TE mooi om te laten staan
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik zag ze ook bij die toko.
Ik vond die thermoskannen die ze daar hadden zo leuk.
Ja, van die zilverkleurige dop en onderkant en dan is de kan zelf knalroze of zwart met van die aziatische bloemen erop.quote:
Dat doen we dan even wanneer ik ook weer geld heb, ik wil ook zo'n thermoskan!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ik weer geld heb dan kom ik weer naar Utrecht en ga ik die toko even leegkopen
Inclusief die flesjes en zo'n coole thermoskan
Gelukkig smaakt het ook goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies de reden waarom een kennis ze ook haalde.
''Het zijn zulke mooie flesjes''
Vrouwen....
Klinkt net zo fout als mijn rijstkokerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, van die zilverkleurige dop en onderkant en dan is de kan zelf knalroze of zwart met van die aziatische bloemen erop.
Echt welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat doen we dan even wanneer ik ook weer geld heb, ik wil ook zo'n thermoskan!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Deze.en die hebben ze dan in verschillende kleuren!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt Ziet er net zo fout als mijn rijstkoker
Die moet ik ook nog kopen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt net zo fout als mijn rijstkoker
's Winters om je groene thee in warm te houden...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Toffe thermosfles, heb alleen geen idee wanneer ik zoiets zou gebruiken
Ik heb nu zoietsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog kopen...is half indisch en hij wil stiekem ook een rijstkoker
Groene thee vind ik altijd net niks in de winter eigenlijk...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
's Winters om je groene thee in warm te houden...
's Zomers om je batch versgemaakte cocktail koel te houden terwijl je naar het strand gaat
Thee is een thermosflesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
's Winters om je groene thee in warm te houden...
's Zomers om je batch versgemaakte cocktail koel te houden terwijl je naar het strand gaat
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Deze.en die hebben ze dan in verschillende kleuren!
arme beetmanquote:
Oeh hoe heerlijk foutquote:
Nee man, ik drink toch altijd thee, als dat ding eenmaal echt aanslag begint te vangen flikker ik 'm gewoon weg.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Thee is een thermosfles
Heet water bedoel je natuurlijk!
Niet eens om de aanslag, maar de thee wordt er zo smerig vanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee man, ik drink toch altijd thee, als dat ding eenmaal echt aanslag begint te vangen flikker ik 'm gewoon weg.
Ik drink toch altijd dezelfde thee. :dquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet eens om de aanslag, maar de thee wordt er zo smerig van
Nee, burgerlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:53 schreef Lotusss het volgende:
Ow....en ik hebben gisteren een gezamenlijke rekening geopend
Klef hè
Qua inrichting hou ik juist van leer/metaal/wit/zo strak mogelijk.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Qua inrichting hou ik juist van leer/metaal/wit/zo strak mogelijk.
Maar qua accesoires kan je dan nog wel eens "lekker gek" doen.
Ik zei het expres he, dat snap je.quote:
En erg handig aangezien we gaan samenwonen en zo de vaste lasten kunnen delenquote:
Kan in principe ook heel goed zonder gezamelijke rekening.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En erg handig aangezien we gaan samenwonen en zo de vaste lasten kunnen delen
Nou ja, is wel beter voor het overzicht enzo... ik hou wel van overzichtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan in principe ook heel goed zonder gezamelijke rekening.
Maar ik ben dan ook lichtelijk getraumatiseerd als het om financiën regelen gaat tijdens het samenwonen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En erg handig aangezien we gaan samenwonen en zo de vaste lasten kunnen delen
Is te lief zijn ook al een slecht iets?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
OK, best confronterend als 2 exen je in 1 week vertellen dat je te lief bent.
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is te lief zijn ook al een slecht iets?
Slechte ervaringen in de zin van een ex die de financiën deed en me uiteindelijk financieel ten gronde heeft gericht, bleek toen het uitging en ik de administratie weer zelf ging doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou ja, is wel beter voor het overzicht enzo... ik hou wel van overzicht
En hoezo getraumatiseerd?
Dat is niet confronterend, dan ben je dus gewoon een watje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
OK, best confronterend als 2 exen je in 1 week vertellen dat je te lief bent.
'te' is ook meestal niet goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is te lief zijn ook al een slecht iets?
quote:
Das wel confronterend, want daar stond ik, ook bij hen, niet om bekendquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is niet confronterend, dan ben je dus gewoon een watje.
Als een vrouw tegen een man zegt dat hij TE lief is, dan betekend dat in mijn ogen vooral dat hij te weinig tegengas geeft en over zich heen laat lopen. Althans, dat bedoel ik als ik dat tegen een man zeg.quote:
Fijn zeg!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is hier toch 90% van de tijd, hij heeft nu werk hier in de buurt en tsja, het gaat gewoon helemaal super!
Mja, beter safe than sorry.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Slechte ervaringen in de zin van een ex die de financiën deed en me uiteindelijk financieel ten gronde heeft gericht, bleek toen het uitging en ik de administratie weer zelf ging doen.
Ik ben mijn naïviteit op dat gebied gewoon een beetje kwijt.
Dat is ook wel weer waar. Ik zou dat zelf alleen niet snel meer doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja, beter safe than sorry.
Maar dan nog vind ik het veel overzichtelijker om de vaste lasten via een aparte rekening te doen.
Klopt, zo zie ik het ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als een vrouw tegen een man zegt dat hij TE lief is, dan betekend dat in mijn ogen vooral dat hij te weinig tegengas geeft en over zich heen laat lopen. Althans, dat bedoel ik als ik dat tegen een man zeg.
Mwah, dit kwam bij de ex vandaan die ik bijna letterlijk mijn huis uit geslagen hebquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als een vrouw tegen een man zegt dat hij TE lief is, dan betekend dat in mijn ogen vooral dat hij te weinig tegengas geeft en over zich heen laat lopen. Althans, dat bedoel ik als ik dat tegen een man zeg.
Ik zeg alleen maar hoe ik het bedoel als ik het zo zou zeggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dit kwam bij de ex vandaan die ik bijna letterlijk mijn huis uit geslagen heb![]()
Ik snap wel wat ze bedoelen hoor. Maar het klinkt idd een beetje zoals jij het interpreteert
.
Dat zeggen alle vrouwen toch die klappen van hun vent krijgen: "Ja, maar anders is hij zo lief."quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, dit kwam bij de ex vandaan die ik bijna letterlijk mijn huis uit geslagen heb![]()
Ik snap wel wat ze bedoelen hoor. Maar het klinkt idd een beetje zoals jij het interpreteert
.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:06 schreef Kluts het volgende:
Ik post nooit in NWS, omdat dat altijd verzand in zinloze discussies. Maar HW<, door jou ben ik beland in dat kindertopic van gister en ik word gek van die domme mensen.
Gek... ik vind het juist "veiliger".... hoe ging dat zo mis dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar. Ik zou dat zelf alleen niet snel meer doen.
Vertrouwen van mijn kant om dat aan de ander over te laten, de administratie, omdat ik daar zelf een ramp in ben. Dat ging 4 jaar goed, ik had ook niet kunnen weten dat hij zijn verslavingen bekostigde met ons huishoudgeld.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gek... ik vind het juist "veiliger".... hoe ging dat zo mis dan?
Gezamelijke rekeningen, dat doe ik echt never nooit meer.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:08 schreef Lotusss het volgende:
Gek... ik vind het juist "veiliger".... hoe ging dat zo mis dan?
Ik heb 2 jaar na dato nog last van post en aanmaningen van mijn exquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Gezamelijke rekeningen, dat doe ik echt never nooit meer.
Dat soort dingen ja, het is een beetje zakelijk misschien, maar ik heb het te vaak mis zien gaan... tot aan hypotheken aan toe...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:11 schreef Kluts het volgende:
En sowieso, stel dat het uitgaat. Vriendin van mij heeft nog steeds een gezamelijke rekening met haar ex die ze niet op kan heffen. Hij is spoorloos en je hebt beide handtekeningen nodig om het op te heffen. Maar hij zou wel naar de balie kunnen om die rekening nog leeg te trekken, want staat nog op zijn naam en die van haar.
Wij hebben geregeld dat we beiden inzicht in de rekening hebben... wel zo handigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vertrouwen van mijn kant om dat aan de ander over te laten, de administratie, omdat ik daar zelf een ramp in ben. Dat ging 4 jaar goed, ik had ook niet kunnen weten dat hij zijn verslavingen bekostigde met ons huishoudgeld.
Ik gelukkig niet meer, maar ik weet wat je bedoeld.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb 2 jaar na dato nog last van post en aanmaningen van mijn ex.
Het is een beetje hetzelfde als dat het me vroeger a-romantisch leek om te trouwen op huwelijkse voorwaarden, inmiddels denk ik daar juist totaal anders over, better safe then sorry.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort dingen ja, het is een beetje zakelijk misschien, maar ik heb het te vaak mis zien gaan... tot aan hypotheken aan toe...
Dat vind ik dus het risico bij mijn ouders.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wij hebben geregeld dat we beiden inzicht in de rekening hebben... wel zo handig
Maar idd, de administratie moet je samen doen. Niet aan één iemand overlaten. Ook al hoeft het niet persé fout te gaan, als de partner plotseling wegvalt is het voor de ander heel moeilijk om er dan achter te komen hoe alles geregeld is/was.
Ow, mocht ik ooit gaan trouwen, dan doe ik dat zeker op huwelijkse voorwaarden. Hoe gek ik ook opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is een beetje hetzelfde als dat het me vroeger a-romantisch leek om te trouwen op huwelijkse voorwaarden, inmiddels denk ik daar juist totaal anders over, better safe then sorry.
Die naiviteit op relatiegebied heb ik niet meer, soms vind ik dat wel jammer, want het is makkelijker. Maar je kan er iig voor zorgen dat je fouten geen tweede keer maakt.
Dat hadden zij ook.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wij hebben geregeld dat we beiden inzicht in de rekening hebben... wel zo handig
Maar idd, de administratie moet je samen doen. Niet aan één iemand overlaten. Ook al hoeft het niet persé fout te gaan, als de partner plotseling wegvalt is het voor de ander heel moeilijk om er dan achter te komen hoe alles geregeld is/was.
Daar is toch niets moeilijks aan? Zeker niet als je alles middels automatische incasso's laat doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:14 schreef Yuki het volgende:
Dat vind ik dus het risico bij mijn ouders.
Mijn vader beheert het grootste deel van de financiën. Inmiddels heeft hij mijn moeder wel geleerd hoe ze moet internetbankieren, maar verder gaat alles via m'n vader.
Dat wordt volstrekte chaos als hij onverhoopt weg zou vallen.
Ik wil daarom ook alles zelf kunnen doen.
Rekeningen betalen zal ze nog wel kunnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar is toch niets moeilijks aan? Zeker niet als je alles middels automatische incasso's laat doen.
Welkom terugquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik vind administratie heel vervelend werk en ik vergeet het vaak. Ik denk dat ik het wel aan hem over zou laten hoor, als ik ooit samen zou gaan wonen.
Al zal dat er wel nooit van komen, want ik ben alweer gedumpt.
Er valt dan ook weinig te zien in je fobo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
ze zijn steeds sneller op me uitgekeken...
Wie wel? Niemand begrijpt dat, hoeveel mensen ik daar al wel niet mee heb moeten helpen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Rekeningen betalen zal ze nog wel kunnen.
Maar er is ook nog zoiets als belastingaangifte. Daar heeft mijn moeder echt geen inzicht in.
Dat was ik al toen je je registreerde.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Sja, kan er weinig over zeggen, heb geen idee wie je bentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ja, net als de meeste Nederlanders. Maar goed, dat heeft toch verder weinig te maken met het dagelijks/wekelijks beheer van je financiën?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:19 schreef Yuki het volgende:
Rekeningen betalen zal ze nog wel kunnen.
Maar er is ook nog zoiets als belastingaangifte. Daar heeft mijn moeder echt geen inzicht in.
Krea.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was ik al toen je je registreerde.
Blijkbaar is het al oud vlees hier toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef Kluts het volgende:
Nou jongens, nieuw vlees! Hoelang is ze vrijgezel? PM-en zou ik zeggen!
Het ergste is waarschijnlijk nog wel dat 'de vaste kliek' dat allang gedaan heeft...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef Kluts het volgende:
Nou jongens, nieuw vlees! Hoelang is ze vrijgezel? PM-en zou ik zeggen!
Heeft iedereen haar al gehad dan, oh nee, dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar is het al oud vlees hier toch?.
Ik heb geen idee, zoals ik al zei, geen idee wie ze isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heeft iedereen haar al gehad dan, oh nee, dat maakt niet uit.
Dat dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geen idee, zoals ik al zei, geen idee wie ze is.
Daar je welkom terug zei wist je iig dat ze eerder gepost had. Vandaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, zoals ik al zei, geen idee wie ze is.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wie wel? Niemand begrijpt dat, hoeveel mensen ik daar al wel niet mee heb moeten helpen.
En ik weet het ook alleen maar omdat mijn pa bij de BLD werkt en ik dat ook gedaan heb.
Ik wil daarin sowieso liever niet afhankelijk zijn van een ander. Liever nu leren en mijn hele leven kunnen toepassen, dan ineens een berg werk hebben als je alleen komt te staan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, net als de meeste Nederlanders. Maar goed, dat heeft toch verder weinig te maken het het dagelijks/wekelijks beheer van je financiën?
Dat zei ze zelf, ik ben alweer gedumptquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar je welkom terug zei wist je iig dat ze eerder gepost had. Vandaar.
Liegbeest.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:26 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en alle vrouwen die van mij de afgelopen maanden "zo'n" PM hebben gekregen mogen zich melden hoor.
Zo gingen dingen vroeger gewoon. Dat is gewoon de oude stempel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik wil daarin sowieso liever niet afhankelijk zijn van een ander. Liever nu leren en mijn hele leven kunnen toepassen, dan ineens een berg werk hebben als je alleen komt te staan.
En mijn vader regelt echt alles he. Contact met de bank over de hypotheek. Leningen, inkomen, rekeningen, alles. Ik heb mijn ouders wel eens gehoord over iets van een lening en toen kwam het erop neer dat als mijn vader zich er geen zorgen over maakte, het vast wel goed zou zitten.
Zo sta ik toch liever niet in een relatie..
Ik heb wel mensen een PM gestuurd jaquote:
Hey, je hoeft je tegenover mij niet te verdedigen, het is toch algemeen bekend dat je hier het ijzer moet smeden wanneer het heet is?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zei ze zelf, ik ben alweer gedumpt. Ik doelde op terug als single, niet Single
.
....ook wel 'zulke' pm's met 'dat ene' doel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb wel mensen een PM gestuurd ja.
Dat zou men hier toch nooit doen? Er is toch nog wel enige hersencel aanwezig, of wat respect. Toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:30 schreef Kluts het volgende:
Oftewel, de gemiddelde fokker duikt al op vers vlees als het kind koud gedumpt is. Dat zijn de makkelijkste slachtoffers he.
Nou, inderdaad. Buiten dat vind ik lenen sowieso niet bijster snugger, tenzij het een hypotheek betreft.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:
Zo gingen dingen vroeger gewoon. Dat is gewoon de oude stempel.
Mensen denken er ook te ingewikkeld over, toen ik 18 was moest ik dat soort dingen ook allemaal alleen uitzoeken en mij is dat ook gelukt.
Dat dus. En belastingaangifte doen is een stuk simpeler geworden met dat programmaatje van de Belastingdienst.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo gingen dingen vroeger gewoon. Dat is gewoon de oude stempel.
Mensen denken er ook te ingewikkeld over, toen ik 18 was moest ik dat soort dingen ook allemaal alleen uitzoeken en mij is dat ook gelukt.
Aahwww, wat een klootzak is het ook he, koetsjiekoetsjie. Kom maar hier hoorrrquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hey, je hoeft je tegenover mij niet te verdedigen, het is toch algemeen bekend dat je hier het ijzer moet smeden wanneer het heet is?
Oftewel, de gemiddelde fokker duikt al op vers vlees als het kind koud gedumpt is. Dat zijn de makkelijkste slachtoffers he.
Nee, alleen maar bimbo's met tieten en kerels die alles pakken wat ze pakken kunnen toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zou men hier toch nooit doen? Er is toch nog wel enige hersencel aanwezig, of wat respect. Toch?
Vreemd, die ontvang ik alleen maar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:30 schreef Kreator het volgende:
....ook wel 'zulke' pm's met 'dat ene' doel.
Ik heb het nog niet eens over iemand in het bijzonder hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:33 schreef STING het volgende:
[..]
Aahwww, wat een klootzak is het ook he, koetsjiekoetsjie. Kom maar hier hoorrr
Klinkt wel realistisch. Het zou zomaar gebeurd kunnen zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, alleen maar bimbo's met tieten en kerels die alles pakken wat ze pakken kunnen toch?
Althans, zo is bij mij de beeldvorming wel wat betreft de helft van de posters.
Mwah, misschien ergens ooit eens, maar dan nog is het heel zeldzaamquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
....ook wel 'zulke' pm's met 'dat ene' doel.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet eens over iemand in het bijzonder hoor.
Toch lach ik altijd nog het hardst om de mislukte "ik rij 6515184 kilometer om naar de IKEA voor een stel chicks"-move waarbij dan alsnog niet geneukt wordt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Klinkt wel realistisch. Het zou zomaar gebeurd kunnen zijn.
Ik weet er al 3, zo ff. Van dit jaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, misschien ergens ooit eens, maar dan nog is het heel zeldzaam.
Meerdere chicks?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toch lach ik altijd nog het hardst om de mislukte "ik rij 6515184 kilometer om naar de IKEA voor een stel chicks"-move waarbij dan alsnog niet geneukt wordt.
En dan nog niet neuken! Het is gewoon knap!quote:
Das echt bullquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet er al 3, zo ff. Van dit jaar..
Reu?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef Kluts het volgende:
Toch lach ik altijd nog het hardst om de mislukte "ik rij 6515184 kilometer om naar de IKEA voor een stel chicks"-move waarbij dan alsnog niet geneukt wordt.
Misschien hadden ze door dat hij zijn kansen spreidde..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan nog niet neuken! Het is gewoon knap!
Sterker nog; waarna men blijkbaar niets meer met desbetreffende persoon te maken wil hebben, behalve dan wat luchtig posten op het forum.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Teef.quote:
Dan ben je volgens mij gewoon onbehoorlijk opdringerig geweest.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sterker nog; waarna men blijkbaar niets meer met desbetreffende persoon te maken wil hebben, behalve dan wat luchtig posten op het forum.
Djayzz!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik gok van niet.. eerder .. god hoe heet die gast ook alweer ..
Dat doen alleen de newbies.. die zijn er zowat niet nuquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Is dit het punt waarop mensen binnen moeten komen om te zeggen dat ze niet zo zijn als de helft van de posters hier?
djayzz liep ook overal als een hondje achteraan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:36 schreef Cue_ het volgende:
Ik gok van niet.. eerder .. god hoe heet die gast ook alweer ..
breek me de bek niet openquote:
Die schijn ik ooit gezien te hebben op een meet, maar kan me er niks van herinneren. Net als wat ik bij Mata had.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah?![]()
Nee, bedoelde eigenlijk nog iemand anders. Thrust!!!
Was jij er ook op de parkpopmeet.. daar was hij ook.. En hij was eng toenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:38 schreef Kluts het volgende:
Die schijn ik ooit gezien te hebben op een meet, maar kan me er niks van herinneren. Net als wat ik bij Mata had.
Die heeft toch al een hele tijd verkering met e.o.a. fokster?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:37 schreef Cue_ het volgende:
Jah?![]()
Nee, bedoelde eigenlijk nog iemand anders. Thrust!!!
Mwah, nog niet helemaal overtuigdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Van de afgelopen 12 maanden dan. Dat is correcter.
Ik weet het wel zeker hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, nog niet helemaal overtuigd. Maar goed, 3 in een jaar is nog beschaafd
.
Ik heb geen idee, zou me niks verbazen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Die heeft toch al een hele tijd verkering met e.o.a. fokster?
ja, in de vorm van SMSjes naar iemand waarmee ik op dat moment in bed lagquote:
Thrust heeft zijn liefde helemaal gevonden jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Die heeft toch al een hele tijd verkering met e.o.a. fokster?
Wil als newbie toch even aangeven dat niet iedereen zo is hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doen alleen de newbies.. die zijn er zowat niet nu
Nee, daar was ik niet bij toen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was jij er ook op de parkpopmeet.. daar was hij ook.. En hij was eng toen
I'll take your word for itquote:
Een triotjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, in de vorm van SMSjes naar iemand waarmee ik op dat moment in bed lag.
DE LUL!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, daar was ik niet bij toen.
De grootste Singlescreep vind ik nog steeds Feitosa. Die heeft op een meet een keer tegen Belsezar gezegd dat hij hoopte dat ik nog ff zou doordrinken en makkelijk zou worden ofzo.
Als je daarop moet hopen om indruk op een griet te maken, EN je gebrek aan lengte moet compenseren met extreem sportschoolbezoek en machogedrag, bah.
nee, dat waren andere fokstersquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
De grootste Singlescreep vind ik nog steeds Feitosa. Die heeft op een meet een keer tegen Belsezar gezegd dat hij hoopte dat ik nog ff zou doordrinken en makkelijk zou worden ofzo.
Dat je die tactiek als 30+-er nog wil toepassen is gewoon diep triest. En dat heb ik hem ook verteld.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DE LUL!
Die taktiek kennen we natuurlijk allemaal al lang.
Is die gast al 30+?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:41 schreef Kluts het volgende:
Dat je die tactiek als 30+-er nog wil toepassen is gewoon diep triest. En dat heb ik hem ook verteld.
Dat kan je jou wel toevertrouwen jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat je die tactiek als 30+-er nog wil toepassen is gewoon diep triest. En dat heb ik hem ook verteld.
Beschaafd? Om dat soort pm's te sturen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, nog niet helemaal overtuigd. Maar goed, 3 in een jaar is nog beschaafd
.
Veel plezierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
Naar huis, verjaardag vieren
Nou ja, aanwezig zijn
Misschien ben je wel gewoon slecht in bed. Of inspiratieloos. Dat ze denken dat het nog wel beter wordt, maar dat na 3 maanden opgeven.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
en het is heel normaal dat ze na 3 maanden genoeg ven me hebben. of na 2 keer.
neem ook even de eerste zin mee he?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beschaafd? Om dat soort pm's te sturen?
Ja, wat een lul zeg. Hij heeft gewoon echt geen respect voor vrouwen, en dan ben ik nog een redelijk ouderwets wijf ook.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan je jou wel toevertrouwen ja.
lekker boeiend, het blijft toch binnen FOK!, who cares?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Blij toe dat ik nooit naar zo'n meet geweest met al die loze verhalen altijd.
De meeste mensen die ik ken, zoenen niet met enge mensen?!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:38 schreef Cue_ het volgende:
Was jij er ook op de parkpopmeet.. daar was hij ook.. En hij was eng toen
Ik heb nooit met Thrust gezoend!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik ken, zoenen niet met enge mensen?!
Het is wel goed voor je belevingswereld in dit topic. Soms zit je met mensen te praten die op zich nog best normaal lijken, maar IRL complete retards blijken te zijn. En soms zijn ze zo tof als ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Blij toe dat ik nooit naar zo'n meet geweest met al die loze verhalen altijd.
... of andersom.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is wel goed voor je belevingswereld in dit topic. Soms zit je met mensen te praten die op zich nog best normaal lijken, maar IRL complete retards blijken te zijn. En soms zijn ze zo tof als ik.
True that. Ik ben 2 keer op een meet geweest en dat was beide keren best lachen wel hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is wel goed voor je belevingswereld in dit topic. Soms zit je met mensen te praten die op zich nog best normaal lijken, maar IRL complete retards blijken te zijn. En soms zijn ze zo tof als ik.
*kusjekroel*quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat ze zo lelijk zijn als jij? Nee, dat maak je niet vaak mee.
Ik praat zelden echt met mensen hier, dus ik heb bij vrijwel niemand een beeld over hoe ze IRL zijn, en ik laat dat ook liever zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik wist niet dat je het over Thrust hadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:44 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb nooit met Thrust gezoend!
Ow wacht.. zo bedoel je hem vast niet
No shit, Sherlockquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Het schijnt dat je nogal gek op chocolade bent...
Dat is ook beter. Ik ga nooit meer. Met de nadruk op nooit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik praat zelden echt met mensen hier, dus ik heb bij vrijwel niemand een beeld over hoe ze IRL zijn, en ik laat dat ook liever zo.
Zou kunnen, dan nog heb je er op een gegeven moment wel genoeg van.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien ben je wel gewoon slecht in bed. Of inspiratieloos. Dat ze denken dat het nog wel beter wordt, maar dat na 3 maanden opgeven.
Leuke mannen ook, die zo over je vriendinnen praten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:49 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Zou kunnen, dan nog heb je er op een gegeven moment wel genoeg van.
Ik ben gewoon een beetje saai en ze vinden mijn vriendinnen altijd dom en emo.
Zou je niet denken. Ten eerste zit je vol met humor en ben je de sarcasme-koningin en ten tweede heb je een sprankelende username. Oh en niet te vergeten je ontzettend toffe foto-profiel.quote:
Of ze heeft echt hele domme vriendinnenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Leuke mannen ook, die zo over je vriendinnen praten.
Toch wel grappig die conclusies. Ik neem aan dat je mij bedoelt, omdat ik je net domineerde.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:49 schreef Lotusss het volgende:
Toch wel grappig dat de mannen die zich hier het stoerst en leukst en knapst voordoen nog steeds als single door het leven gaan.
Met zo'n nick is het wel een beetje een self-fullfilling prophecy ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zou je niet denken. Ten eerste zit je vol met humor en ben je de sarcasme-koningin en ten tweede heb je een sprankelende username. Oh en niet te vergeten je ontzettend toffe foto-profiel.
Dan nog hoef je dat niet te zeggen. Ik zal ook nooit beetmans vrienden zodanig afzeiken, het zijn zijn vrienden, ik hoef er zelf niet beste vrienden mee te worden als ik dat niet wil, maar ik zie niet in waarom ik ze zou afzeiken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of ze heeft echt hele domme vriendinnen
Ja, maar dat is allemaal slechts hypothetisch.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan nog hoef je dat niet te zeggen. Ik zal ook nooit beetmans vrienden zodanig afzeiken, het zijn zijn vrienden, ik hoef er zelf niet beste vrienden mee te worden als ik dat niet wil, maar ik zie niet in waarom ik ze zou afzeiken.
dat kan je hier heel veilig hard roepenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toch wel grappig die conclusies. Ik neem aan dat je mij bedoelt, omdat ik je net domineerde.
Ik zit nooit zonder vriendin. Of seks.
Ben het met je eens dat je ze niet compleet af hoeft te zeiken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan nog hoef je dat niet te zeggen. Ik zal ook nooit beetmans vrienden zodanig afzeiken, het zijn zijn vrienden, ik hoef er zelf niet beste vrienden mee te worden als ik dat niet wil, maar ik zie niet in waarom ik ze zou afzeiken.
Ik kan het wel bewijzen, maar ik voel de drang niet zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:54 schreef Murmeli het volgende:
dat kan je hier heel veilig hard roepen
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Leuke mannen ook, die zo over je vriendinnen praten.
Ik zie ook niet echt de noodzaak om me voor iets dan ook te verantwoorden hierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan het wel bewijzen, maar ik voel de drang niet zo.
Waarom zijn het dan in godsnaam je vriendinnen. Mensen moeten eens leren dat vriendschap alleen leuk is als je ervoor kiest omdat je het goed met iemand kan vinden, niet omdat je anders zielig en alleen bent.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]ze hebben wel gelijk eigenlijk. Ik ben de meest stabiele en slimme van ons groepje en als ik eerlijk ben weet ik ook best dat ik zelf niet zo slim ben als het gaat om contact met mensen.
Als je het gaat verantwoorden ben je toch maar een opschepper en een stoertje. En is het niet stoer, het is gewoon een feit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie ook niet echt de noodzaak om me voor iets dan ook te verantwoorden hier.
Ik merk gewoon dat er een groep is die niet zeurt en miept over van alles en een groep die dat wel doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |