Zo gingen dingen vroeger gewoon. Dat is gewoon de oude stempel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik wil daarin sowieso liever niet afhankelijk zijn van een ander. Liever nu leren en mijn hele leven kunnen toepassen, dan ineens een berg werk hebben als je alleen komt te staan.
En mijn vader regelt echt alles he. Contact met de bank over de hypotheek. Leningen, inkomen, rekeningen, alles. Ik heb mijn ouders wel eens gehoord over iets van een lening en toen kwam het erop neer dat als mijn vader zich er geen zorgen over maakte, het vast wel goed zou zitten.
Zo sta ik toch liever niet in een relatie..
Ik heb wel mensen een PM gestuurd jaquote:
Hey, je hoeft je tegenover mij niet te verdedigen, het is toch algemeen bekend dat je hier het ijzer moet smeden wanneer het heet is?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zei ze zelf, ik ben alweer gedumpt. Ik doelde op terug als single, niet Single
.
....ook wel 'zulke' pm's met 'dat ene' doel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb wel mensen een PM gestuurd ja.
Dat zou men hier toch nooit doen? Er is toch nog wel enige hersencel aanwezig, of wat respect. Toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:30 schreef Kluts het volgende:
Oftewel, de gemiddelde fokker duikt al op vers vlees als het kind koud gedumpt is. Dat zijn de makkelijkste slachtoffers he.
Nou, inderdaad. Buiten dat vind ik lenen sowieso niet bijster snugger, tenzij het een hypotheek betreft.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:
Zo gingen dingen vroeger gewoon. Dat is gewoon de oude stempel.
Mensen denken er ook te ingewikkeld over, toen ik 18 was moest ik dat soort dingen ook allemaal alleen uitzoeken en mij is dat ook gelukt.
Dat dus. En belastingaangifte doen is een stuk simpeler geworden met dat programmaatje van de Belastingdienst.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo gingen dingen vroeger gewoon. Dat is gewoon de oude stempel.
Mensen denken er ook te ingewikkeld over, toen ik 18 was moest ik dat soort dingen ook allemaal alleen uitzoeken en mij is dat ook gelukt.
Aahwww, wat een klootzak is het ook he, koetsjiekoetsjie. Kom maar hier hoorrrquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hey, je hoeft je tegenover mij niet te verdedigen, het is toch algemeen bekend dat je hier het ijzer moet smeden wanneer het heet is?
Oftewel, de gemiddelde fokker duikt al op vers vlees als het kind koud gedumpt is. Dat zijn de makkelijkste slachtoffers he.
Nee, alleen maar bimbo's met tieten en kerels die alles pakken wat ze pakken kunnen toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zou men hier toch nooit doen? Er is toch nog wel enige hersencel aanwezig, of wat respect. Toch?
Vreemd, die ontvang ik alleen maar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:30 schreef Kreator het volgende:
....ook wel 'zulke' pm's met 'dat ene' doel.
Ik heb het nog niet eens over iemand in het bijzonder hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:33 schreef STING het volgende:
[..]
Aahwww, wat een klootzak is het ook he, koetsjiekoetsjie. Kom maar hier hoorrr
Klinkt wel realistisch. Het zou zomaar gebeurd kunnen zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, alleen maar bimbo's met tieten en kerels die alles pakken wat ze pakken kunnen toch?
Althans, zo is bij mij de beeldvorming wel wat betreft de helft van de posters.
Mwah, misschien ergens ooit eens, maar dan nog is het heel zeldzaamquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
....ook wel 'zulke' pm's met 'dat ene' doel.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet eens over iemand in het bijzonder hoor.
Toch lach ik altijd nog het hardst om de mislukte "ik rij 6515184 kilometer om naar de IKEA voor een stel chicks"-move waarbij dan alsnog niet geneukt wordt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Klinkt wel realistisch. Het zou zomaar gebeurd kunnen zijn.
Ik weet er al 3, zo ff. Van dit jaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, misschien ergens ooit eens, maar dan nog is het heel zeldzaam.
Meerdere chicks?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toch lach ik altijd nog het hardst om de mislukte "ik rij 6515184 kilometer om naar de IKEA voor een stel chicks"-move waarbij dan alsnog niet geneukt wordt.
En dan nog niet neuken! Het is gewoon knap!quote:
Das echt bullquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet er al 3, zo ff. Van dit jaar..
Reu?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef Kluts het volgende:
Toch lach ik altijd nog het hardst om de mislukte "ik rij 6515184 kilometer om naar de IKEA voor een stel chicks"-move waarbij dan alsnog niet geneukt wordt.
Misschien hadden ze door dat hij zijn kansen spreidde..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan nog niet neuken! Het is gewoon knap!
Sterker nog; waarna men blijkbaar niets meer met desbetreffende persoon te maken wil hebben, behalve dan wat luchtig posten op het forum.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Teef.quote:
Dan ben je volgens mij gewoon onbehoorlijk opdringerig geweest.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sterker nog; waarna men blijkbaar niets meer met desbetreffende persoon te maken wil hebben, behalve dan wat luchtig posten op het forum.
Djayzz!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik gok van niet.. eerder .. god hoe heet die gast ook alweer ..
Dat doen alleen de newbies.. die zijn er zowat niet nuquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Is dit het punt waarop mensen binnen moeten komen om te zeggen dat ze niet zo zijn als de helft van de posters hier?
djayzz liep ook overal als een hondje achteraan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:36 schreef Cue_ het volgende:
Ik gok van niet.. eerder .. god hoe heet die gast ook alweer ..
breek me de bek niet openquote:
Die schijn ik ooit gezien te hebben op een meet, maar kan me er niks van herinneren. Net als wat ik bij Mata had.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah?![]()
Nee, bedoelde eigenlijk nog iemand anders. Thrust!!!
Was jij er ook op de parkpopmeet.. daar was hij ook.. En hij was eng toenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:38 schreef Kluts het volgende:
Die schijn ik ooit gezien te hebben op een meet, maar kan me er niks van herinneren. Net als wat ik bij Mata had.
Die heeft toch al een hele tijd verkering met e.o.a. fokster?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:37 schreef Cue_ het volgende:
Jah?![]()
Nee, bedoelde eigenlijk nog iemand anders. Thrust!!!
Mwah, nog niet helemaal overtuigdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Van de afgelopen 12 maanden dan. Dat is correcter.
Ik weet het wel zeker hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, nog niet helemaal overtuigd. Maar goed, 3 in een jaar is nog beschaafd
.
Ik heb geen idee, zou me niks verbazen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Die heeft toch al een hele tijd verkering met e.o.a. fokster?
ja, in de vorm van SMSjes naar iemand waarmee ik op dat moment in bed lagquote:
Thrust heeft zijn liefde helemaal gevonden jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Die heeft toch al een hele tijd verkering met e.o.a. fokster?
Wil als newbie toch even aangeven dat niet iedereen zo is hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doen alleen de newbies.. die zijn er zowat niet nu
Nee, daar was ik niet bij toen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was jij er ook op de parkpopmeet.. daar was hij ook.. En hij was eng toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |