Echt welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat doen we dan even wanneer ik ook weer geld heb, ik wil ook zo'n thermoskan!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Deze.en die hebben ze dan in verschillende kleuren!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt Ziet er net zo fout als mijn rijstkoker
Die moet ik ook nog kopen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt net zo fout als mijn rijstkoker
's Winters om je groene thee in warm te houden...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Toffe thermosfles, heb alleen geen idee wanneer ik zoiets zou gebruiken
Ik heb nu zoietsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog kopen...is half indisch en hij wil stiekem ook een rijstkoker
Groene thee vind ik altijd net niks in de winter eigenlijk...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
's Winters om je groene thee in warm te houden...
's Zomers om je batch versgemaakte cocktail koel te houden terwijl je naar het strand gaat
Thee is een thermosflesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
's Winters om je groene thee in warm te houden...
's Zomers om je batch versgemaakte cocktail koel te houden terwijl je naar het strand gaat
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Deze.en die hebben ze dan in verschillende kleuren!
arme beetmanquote:
Oeh hoe heerlijk foutquote:
Nee man, ik drink toch altijd thee, als dat ding eenmaal echt aanslag begint te vangen flikker ik 'm gewoon weg.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Thee is een thermosfles
Heet water bedoel je natuurlijk!
Niet eens om de aanslag, maar de thee wordt er zo smerig vanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee man, ik drink toch altijd thee, als dat ding eenmaal echt aanslag begint te vangen flikker ik 'm gewoon weg.
Ik drink toch altijd dezelfde thee. :dquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet eens om de aanslag, maar de thee wordt er zo smerig van
Nee, burgerlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:53 schreef Lotusss het volgende:
Ow....en ik hebben gisteren een gezamenlijke rekening geopend
Klef hè
Qua inrichting hou ik juist van leer/metaal/wit/zo strak mogelijk.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Qua inrichting hou ik juist van leer/metaal/wit/zo strak mogelijk.
Maar qua accesoires kan je dan nog wel eens "lekker gek" doen.
Ik zei het expres he, dat snap je.quote:
En erg handig aangezien we gaan samenwonen en zo de vaste lasten kunnen delenquote:
Kan in principe ook heel goed zonder gezamelijke rekening.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En erg handig aangezien we gaan samenwonen en zo de vaste lasten kunnen delen
Nou ja, is wel beter voor het overzicht enzo... ik hou wel van overzichtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan in principe ook heel goed zonder gezamelijke rekening.
Maar ik ben dan ook lichtelijk getraumatiseerd als het om financiën regelen gaat tijdens het samenwonen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En erg handig aangezien we gaan samenwonen en zo de vaste lasten kunnen delen
Is te lief zijn ook al een slecht iets?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
OK, best confronterend als 2 exen je in 1 week vertellen dat je te lief bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |