Nou ja, ik had natuurlijk liever gehad dat hij zou zeggen tegen mij 'kom, we maken er iets moois van samenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:07 schreef erik81 het volgende:
[..]
Pff, irritant is dat, wel mooi dat je in ieder geval duidelijkheid hebt numaar aan zo'n knipperlicht heb je ook niets
Het verband is dat verkondigen iets niet te willen, vaak te maken heeft met iets niet te [i]kunnen[/] in de praktijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:25 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wat heeft geen seks op de eerste date met vreemd gaan te maken? Ik zie de link niet hoor
Ah, als een vrouw dat doet, dan is ze niet te vertrouwen in relaties, omdat ze dan te makkelijk in bed te krijgen is door Jan en Alleman. Zulke vrouwen kunnen niet loyaal zijn aan hun partner omdat ze te geil zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:25 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wat heeft geen seks op de eerste date met vreemd gaan te maken? Ik zie de link niet hoor
heeft Kasta 2 accounts?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ah, als een vrouw dat doet, dan is ze niet te vertrouwen in relaties, omdat ze dan te makkelijk in bed te krijgen is door Jan en Alleman. Zulke vrouwen kunnen niet loyaal zijn aan hun partner omdat ze te geil zijn.
Ze wilde eerst donderdag pas komen in verband met haar werk.quote:
Mweh, ik val sowieso niet op vrouwen die de gehele dag m'n handje vast willen houden, dus daar date ik ook niet mee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef macondo het volgende:
Na een eerste date direct drie dagen blijven kamperen vind ik overdreven - en ongezond omdat ik behoefte heb aan tijd en ruimte voor mezelf én ik andere bezigheden heb in het weekend. Bezoek een voetbalwedstrijd, ga wat drinken met vrienden, zelf sporten - je kent het wel.
Daar valt wel een mouw aan te passen (misschien wil ze mee naar Ajax), maar na een eerste date vind ik het wat overdreven. Ieder zijn meug.
Pfoeh.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat maakt haar anders dan de anderen?
2: Een interessebericht van mij en een reactie met emailadres van haar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef Cue_ het volgende:
Ben wel benieuwd.. hoeveel berichten zijn er op en neer gegaan?
Neem aan dat in het berichtje met haar email niet direct een date werd gezet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
2: Een interessebericht van mij en een reactie met emailadres van haar.
Het weekend daarop was de date; heerlijk efficiënt.
Oh, het standaard aftasten voornamelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef Cue_ het volgende:
Neem aan dat in het berichtje met haar email niet direct een date werd gezet.
Dus die twee op rp snap ik, maar daarna
Naja, ze woont op 1,5 uur rijden dus m'n aloude valkuil van binnen een maand al praktisch samenwonen is niet echt een optie, dat scheelt in ieder geval alquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:27 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt goed joh!Ben benieuwd hoe het allemaal loopt. Hou ons op de hoogte
Klinkt goed. Wat ik echter niet zo rationeel vind klinken is dat ze na 1 date besluit om zich ziek te meldenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pfoeh.
Euhmm... Góddelijk relaxed, miept niet en is gewoon heerlijk reëel en rationeel (extréém zeldzaam bij vrouwen).
Aantrekkelijk (kort haar. )
Qua seks klikt het 100%, she's an animal
Iniatiefrijk.
Niet te snel op haar teentjes getrapt en kan me verbaal goed bijbenen.
And last but not least; ook gewoon een godsgruwelijk leuk en aardig mens.
Meisje toch, meisje toch...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:06 schreef Seven. het volgende:
Klinkt goed. Wat ik echter niet zo rationeel vind klinken is dat ze na 1 date besluit om zich ziek te melden.
OKquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Meisje toch, meisje toch...
In het geval van een date met mij is dat juist über-rationeel.
Ik ben er tenminste eerlijk over. Alsof mannen trouwens minder gevoelens hebben dan vrouwenquote:
Over eerlijkheid gesproken; dat soort smsjes kijkt de gemiddelde man echt zó doorheen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:23 schreef Seven. het volgende:
Ik ben er tenminste eerlijk over. Alsof mannen trouwens minder gevoelens hebben dan vrouwen. Jullie uiten ze alleen niet.
Maar ik ga niet terugkrabbelen natuurlijk, ik heb mijn trots en ik heb een lief maar helder bericht gestuurd waardoor ik zelfs nog iets van zelfrespect lijk te hebben dus ik hou het daar dan maar bij.
Het was een e-mail. En het was geen hoerenzoon bericht, zo denk ik er ook niet over. Hij vindt haar leuker maar hij wil zijn opties openhouden voor als het misloopt. Ik heb dan maar gedaan alsof ik zelfrespect heb maar ik hoop dat hij toch smst als het misgaat. Op dit moment dan, maar OK. Ben nu beetje emo door dit gedoe, baal er wel van eigenlijk. Maar daar kan hij weinig aan doen, dat komt doordat ik hoopte dat dit nou eens van een leien dakje zou gaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Over eerlijkheid gesproken; dat soort smsjes kijkt de gemiddelde man echt zó doorheen.
Van die onzin als "Ik vond je een leuke jongen, maar denk dat we uiteindelijk toch teveel verschillende opvattingen hebben."
In 99% van de gevallen betekent het: "HOERENZOON! Waarom vind je me niet goed genoeg??! Alsof je iets beters kunt krijgen!"
Als iemand er echt zo over denkt als in het verstuurde smsje, dan was het smsje uberhaupt nooit verstuurd.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:59 schreef Seven. het volgende:
Zo, het werk zit erop! Fucking eindelijk.
Kom meid, zo naïef ben je toch niet echt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:57 schreef Seven. het volgende:
Het was een e-mail. En het was geen hoerenzoon bericht, zo denk ik er ook niet over. Hij vindt haar leuker maar hij wil zijn opties openhouden voor als het misloopt. Ik heb dan maar gedaan alsof ik zelfrespect heb maar ik hoop dat hij toch smst als het misgaat. Op dit moment dan, maar OK. Ben nu beetje emo door dit gedoe, baal er wel van eigenlijk. Maar daar kan hij weinig aan doen, dat komt doordat ik hoopte dat dit nou eens van een leien dakje zou gaan.
Ik had blijkbaar wel goed ingeschat dat hij toch wel op zoek is naar iets serieus, dat is wel een kleine troost. Nou ja, hij heeft het liever met iemand anders en dat is nu eventjes kut. Na het weekend sta ik er al amper meer bij stil, als hij me maar gewoon met rust laat. Normaal herken ik de eikels die maar 1 ding willen binnen een minuut conversatie en dat is tot dusver altijd een houvast geweest.
Ik herinner haar wel. Ja lekkere foto ja. Maar met dat geanalyseer denk je ook:quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kasta, herinner jij je MLI niet meer?
Goeie zaak wel. Weet je gelijk waarom er nog niet geneukt is.
Tsja dat zou leuk zijn inderdaad, maar niet als het stemmetje in je achterhoofd blijkt te kloppenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, ik had natuurlijk liever gehad dat hij zou zeggen tegen mij 'kom, we maken er iets moois van samen' maar het verklaart wel zijn nonchalance en het stemmetje in mijn achterhoofd dat er iets niet klopte.
Hoezo, omdat ze dan een soa heeft?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:16 schreef kastanova het volgende:
Meisje toch, meisje toch...
In het geval van een date met mij is dat juist über-rationeel.
Klinkt als droomvrouw Kasta - behalve dat korte haar dan (dat staat alleen oké bij vrouwen die toch al lekker zijn). Je bent een stuk verder in een paar dagen tijd dan ik, dat geef ik grif toe. Mijn date scoort evengoed op alle punten, behalve bij "initiatiefrijk" en "verbaal bijbenen" want dat kan ik nog niet met zekerheid zeggen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pfoeh.
Euhmm... Góddelijk relaxed, miept niet en is gewoon heerlijk reëel en rationeel (extréém zeldzaam bij vrouwen).
Aantrekkelijk (kort haar. )
Qua seks klikt het 100%, she's an animal
Iniatiefrijk.
Niet te snel op haar teentjes getrapt en kan me verbaal goed bijbenen.
And last but not least; ook gewoon een godsgruwelijk leuk en aardig mens.
Dan had ze zich over 10 jaar pas ziek gemeld.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:31 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Hoezo, omdat ze dan een soa heeft?
j/k
niet weer mij halverwege smsen en vertellen dat het niets is en daarna toch niet komen opdagen he?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:21 schreef Spirit82 het volgende:
Up-date (): Zin in vanavond! Gisteren nog even gebeld en tijd afgesproken enzo dus gaat vast en zeker gezellig worden, drankje doen/stappen in Amsterdam. Zondag waarschijnlijk (als mijn kater niet te groot is van zaterdag) ook date met überenthousiaste-man-van-rp-die-oude-achterbuurjongen-blijkt-te-zijn, we gaan poolen bij mij om de hoek. Ook zin in!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet weer mij halverwege smsen en vertellen dat het niets is en daarna toch niet komen opdagen he?.
nee hoor, ik wou je nog even wat hapvoer geven voor het weekendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Ik smste alleen dat ik dronken werd gevoerd en jij maakte daaruit op dat het niets was
Gaan we deze discussie nu weer voeren?
Het was heerlijk, dank jequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee hoor, ik wou je nog even wat hapvoer geven voor het weekend.
I knowquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik herinner haar wel. Ja lekkere foto ja. Maar met dat geanalyseer denk je ook:![]()
![]()
Tja ach.. Hij zal ook in twijfel gezeten hebben en mij nog 1 keer willen zien of zo. Ik vind het geen probleem eigenlijk. En om eerlijk te zijn, ik heb ook niet stilgezeten tijdens zijn vakantie. Ik heb gezoend met een jongen en met hem heb ik inmiddels al een keer of 3 afgesprokenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:39 schreef J0ycie88 het volgende:
Seven, beetje klote maar je kunt er beter nu achterkomen van over een paar weken.
Vind het alleen wel een beetje gek dat hij niet voor de date had kunnen bedenken dat hij terugwilde naar zijn ex.
Vindt dat niet eerlijk tegenover jou, maar ook niet tegen over zijn vriendin/ex of hoe je het ook wilt noemen.
Helaas bestaan er van die mannen.. Bah!
Transportplannerquote:
Ja, afgewezen worden is niet leuk. Ik heb wel de indruk dat het iets had kunnen worden, maar misschien heb ik dat inderdaad fout en ben ik naïef. Zo'n big deal is het niet. Ik sta er nog een paar dagen bij stil en dan ga ik weer verder, mijzelf kennende.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kom meid, zo naïef ben je toch niet echt?
Je bent gewogen en te licht bevonden... Door nota bene net die ene kerel waar je oprechte interesse in hebt...
Dan maak je mij niet wijs dat je er zo "nuchter" in staat.
En daarnaast slaat je betoog ook nergens op...
Een kerel die de snoepwinkel alweer in loopt terwijl hij zijn vorige snoeptrommel nog niet eens leeg heeft en jij zet hem neer als ideale schoonzoon?
Yeah right, hij is inderdaad de perfecte kerel aangezien hij op zoek is naar iets serieuzers.
En het serieuze op zoek zijn uit je dan uiteraard door met andere vrouwen aan te pappen.
Echterrrrrrrrrrr...
Ik heb zelfs weer een volledig andere theorie speciaal op jouw persoontje toegespitst.
Juist het feit dát hij zo afstandelijk/laks deed maakte hem in jouw hoofd oh zo bijzonder.
En nu hij voor zijn vriendin heeft gekozen en hij jou daarmee dus ook af wijst is hij helemaal gepromoveerd tot heilige graal.
Of, zoals mijn boezemvriend Graham Greene ooit oreerde: "Wanhoop is de prijs die men betaalt als men een onbereikbaar doel nastreeft."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |